برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
LG    /    LG

هندزفری LG LE630

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • قرمز
119,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری LG LE630 همانطور که از اسم آن پیداست، توسط شرکت LG با تکنولوژی قدرتمندی ساخته شده است. این هندزفری که به اسم LG Quadbeat 3 نیز شناخته می شود، طراحی نسل سوم هندزفری های تو گوشی یا in-Ear را دارد که این طراحی به گونه ایست که قسمتی از هندزفری در گوش قرار می گیرد به صورت خمیده است. این موضوع باعث می شود تناسبی بین هوا و صدا به وجود بیاید و نویز صدا کمتر شود. بنابراین علاوه بر صدای با کیفیتی که به گوش کاربر می رساند، از آسیب دیدن و درد گرفتن گوش نیز جلو گیری می کند.

هندزفری ال جی LG LE630

این هدفون را می توانید در جعبه گوشی LG G4 بیابید. کارکرد صحیح هندزفری LG LE630 برای گوشی های LG G4, G3, G2 و دیگر گوشی های LG است. البته در گوشی های دیگر اندرویدی که دارای پورت 3.5 میلیمتری هستند نیز به خوبی کار می کند. ما هندزفری را با گوشی iPhone نیز تست کردیم و در نتیجه آن، چیزی از کیفیت صدا کم نشد اما دکمه های ولوم آن در گوشی های iPhone به دلیل تفاوت سیستم نرم افزاری به درستی کار نمی کند.

هندزفری اصلی LG LE630

این هندزفری در دسته بندی هندزفری های ارزان قیمت ولی با کیفیت قرار می گیرد و سیم آن به گونه ای طراحی شده است که در برابر فشار مقاوم تر نسبت به هندزفری های گذشته باشد. در قسمت نوار کنترل شما دکمه های ولوم بالا و پایین و دکمه ی قطع و وصل تماس را میبینید که البته برای کنترل موزیک نیز به کار می رود. میکروفونی که به صورت داخلی در پشت نوار کنترل قرار دارد مانند دیگر هندزفری های رایج، مخصوص صحبت کردن با تلفن یا ضبط صداست.

LG LE630 HeadPhone

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-02-02
خریدار

سلام .من این هدفون را خرید کردم..متاسفانه اصلا کیفیت خوبی نداره..صدای یه گوشش خیلی ضعیفه..نمیدونم باطری و محافظ گلس رو که خریدم اصلا استفاده کنم یا اونها هم مثل این تقلبیه.

پاسخ از ماکروتل : سلام.اگر رضایت ندارید از کیفیت و 7 روز مهلت تست نگذشته ارسال کنید بررسی میکنیم یا مبلغ رو بر میگردونیم و یا اگر مشکل از هدفون بود و تو بار خراب شده بود براتون تعویض میکنیم. درکل قطعات موبایل 10 درصد خرابی رو دارن و دست ماهم نیست که از عمد جنس خراب رو بفرستیم ممکنه جنسی که براتون ارسال کردن ایراد داشته که میتونید از گارانتی استفاده کنید.اگر تهران هستید حضوری تشریف بیارید و اگر شهرستان هستید با پست پیشتاز ارسال کنید و با دفتر هماهنگ کنید مبلغ پست رو هم به عهده میگیرن اگر مشکل از قطعه ارسالی باشه که شما متضرر نشید.بازهم معذرت میخوایم و امیدواریم خرید از فروشگاه ما برای هیچکدوم از هموطنان عزیز تجربه بدی نباشه و با رضایت کامل از سایت ما خرید کنن.موفق باشید
4.0
1398-01-28

با سلام و خسته نباشید.از نظر وضوح صدا این مدل وضوح بالاتری دارد و یا مدل JBL C200si. جهت گوش دادن به مکالمات وضوح صدا خیلی برایم اهمیت دارد..ممنون.

پاسخ از ماکروتل : سلام.باید تشریف بیارید تست کنید ما تست نکردیم.آدرس بالای سایت هست میتونید حضوری مراجعه کنید.موفق باشید
3.0
1398-01-27

با سلام و خسته نباشید.ببخشید من صرفا جهت گوش دادن به مواردی مثل سخنرانی انگلیسی و مکالمات, میخواستم صدای بم نداشته باشه و وضوح صدا خیلی زیاد باشه. شما این هدفون را پیشنهاد میکنید و یا هدفون JBL C200SI را پیشنهاد میکنید؟ کدام نیز از کیفیت ساخت بهتری برخوردارند؟.با تشکر فراوان.

پاسخ از ماکروتل : سلام.متاسفانه این هدفون هارو ما تست نکردیم اگر امکانش رو دارید تشریف بیارید به آدرس بالای سایت میتونید تست کنید خودتون و یا هر جفتش رو خرید کنید بعد از اینکه به دستتون رسید تست کنید و هرکدوم رو که مورد پسند بود نگه دارید و اون یکی دیگرو ارسال کنید تا مبلغ رو بهتون برگشت بدیم.البته برای مورد دوم باید با دفتر تماس بگیرید و هناهنگ کنید با بچها.پیروز و سربلند باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم