برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر 1.8 آمپر ال جی مدل MCS-04WD2

سازگار با : LG: G2 , G3 , G4 Stylo Flex 2 و سایر گوشی ها و تبلت های ال جی دارای پورت Micro USB

  • آمپر ورودی : 240V-100
  • آمپر خروجی : 5V 1.8A
  • اتصال به آداپتور : کابل USB
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
195,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

 شارژر گوشی ال جی مدل MCS-04WD2 دارای شدت جریان خروجی 1.8 آمپر می باشد. ولتاژ ورودی شارژر ال جی 100 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی در آن 5 ولت است. جريان خروجي شارژر دیواری ال جی 1.8 آمپر مي باشد و همراه کابل شارژ ارسال می شود.

شارژر باکیفیت و اورجینال یکی از فاکتورهای به حداکثر رساندن چرخه عمر باتری های موبایل است. اگر به هر طریقی شارژر اصلی گوشی موبایل خود را دیگر ندارید و تمایل ندارید به دستگاه خود با استفاده از شارژرهای تقلبی و بی کیفیت صدمه بزنید بهتر است به خرید شارژرهای اصلی ساخته شده توسط کمپانی تولید کننده گوشی خود اقدام کنید. 

شارژر و کابل شارژ اورجینال و با کیفیت یکی از فاکتورهای اصلی سلامت باتری دستگاه شما به شمار می رود. اگر شارژر اورجینال گوشی ال جی خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید. شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند.

در شارژر ال جی مدل MCS-04WWD2 یک درگاه خروجی USB وجود دارد که امکان اتصال و شارژ انواع گوشی ها و تبلت های موبایل را برای شما فراهم می کند. هنگام خرید حتما به مشخصات شارژری که خریداری می کنید توجه کنید مخصوصا شدت جریان شارژر، زیرا اگر فرضا شدت جریان شارژر اصلی گوشی شما 1 آمپر باشد و شما از شارژر ال جی 1.8 آمپر برای شارژ آن استفاده کنید اگرچه گوشی شما را سریع تر شارژ می کند اما بعد از چند ماه با باتری باد کرده مواجه خواهید شد. البته از شارژر ال جی MCS-04WD2 می توانید برای شارژ هر گوشی یا تبلت استفاده کنید به شرط این که شارژر تان اصل باشد و دستگاه مورد نیز بعد از سال 2007 تولید شده باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ را مطالعه فرمایید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1.8A

مدل آداپتور

MCS-04WR3

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

وزن (Weight)

40.75 گرم

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم