برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قاب و شاسی LG V35 ThinQ

سازگار با: LG Nexus 5X

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • خاکستری
580,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی ال جی مدل MCS-NO4ED دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر با ولتاژ ورودی 240~100 ولت و خروجی 5 ولت می باشد. شدت جریانی که شارژر اصل ال جی MCS-NO4ED فراهم می کند برابر با 3 آمپر است که نسبتا اندازه بزرگی است. درگاه خروجی آداپتور شارژر گوشی ال جی MCS-NO4ED از نوع usb c می باشد. شارژر گوشی ال جی MCS-NO4ED به طور خاص برای گوشی ال جی جی 5 طراحی شده است اما می توان از آن برای شارژر هر نوع گوشی یا تبلت با پورت usb نوع c استفاده کرد. 

شارژر و کابل شارژ اورجینال و با کیفیت یکی از فاکتورهای اصلی سلامت باتری دستگاه شما به شمار می روند و  از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

تا چند سال پیش مجبور بودیم همیشه شارژر مخصوص گوشی و تبلت خودمان را با خودمان حمل کنیم و می بایست برای تک تک دستگاه های الکترونیکی خود شارژر مخصوص به آن ها را حمل می کردیم اما در حال حاضر خوشبختانه از شر شارژرهای بزرگ و جاگیر راحت شده ایم. اکنون می توانیم حتی با یک کابل هم گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر گجت های الکترونیکی خود را شارژ کنیم. 

اکنون کابل ها جایگزین شارژرهای بزرگ و جاگیر شده اند. کابل های مختلفی در بازار عرضه می شود که متداول ترین آن ها کابل لایتنینگ، میکرو یو اس بی و یو اس بی می باشد. در مقاله انواع کابل‌ها و سرعت آن‌ها شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد انواع کابل‌ها و کارآیی آن‌ها دریافت کنید.

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر پایین صفحه را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

مدل (Model)

LG V35 ThinQ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم