برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لوپ Yaxun YX AK10

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

لوپ AK10 یک میکروسکوپ دوچشمی با گردش 45 درجه داخلی و بزرگ‌نمایی 7X و 45X یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعمیرکاران موبایل است.

مهم‌ترین ویژگی لوپ یاکسون AK10 پایه تخت آن است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
7,100,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی لوپ یاکسون AK10

لوپ Yaxun YX-AK10 از جمله بهترین لوپ‌های برند یاکسون است. قیمت لوپ یاکسون AK10 از لوپ AK12 پایین‌تر است اما پایه آن بزرگتر بوده که یک مزیت برای تعمیرکاران به حساب می‌آید.

در ادامه‌ی این مطلب درمورد فاصله کاری، صفحه کار، لوازم جانبی، مشخصات و ارزش خرید لوپ یاکسون AK10 صحبت می‌کنیم و این میکروسکوپ را با مدل AK12 مقایسه می‌کنیم.

چراغ لوپ AK10

برخلاف مدل AK12 در این میکروسکوپ دو چشمی یاکسون AK1O فقط یک چراغ فلورسنت 8 واتی از بالا برای روشنایی قرار گرفته که به کمک ولوم پیچی می‌توان مقدار نور را به طور دقیق تنظیم کرد.

فاصله کاری این لوپ

فاصله کاری هرچه بیشتر باشد راحت‌تر می‌توان زیر لوپ با هیتر هویه کار کرد. در لوپ یاکسون AK10 فاصله کاری 10 سانتی‌متر بوده که استاندارد است.

لوپ یاکسون AK10 هم توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و هم مبتدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدنه‌ و چارچوب لوپ Yaxun AK10

خوب است بدانید که با توجه به قیمت مناسب لوپ یاکسون AK1O این محصول داری چارچوب فلزی مستحکمی است. همچنین جنس بدنه آن از آلومینیوم و پلاستیک تشکیل شده و کیفیت خوبی دارد.

اگر قصد خرید لوپ تعمیرات موبایل دارید و در انتخاب یک لوپ  مناسب با کار خود شک دارید؛ پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی معرفی بهترین لوپ تعمیرات موبایل را بخوانید.

صفحه کار لوپ AK10

شما می‌توانید به کمک بردگیر روی صفحه کار 95 میلی‌متری کار انجام دهید. اندازه پلت لوپ یاکسون AK10 نیز 22*200*255 میلی‌متر و ارتفاع ستون نیز 240 میلی‌متر است.

لنز لوپ آنالوگ AK10

قابلیت گردش 45 درجه هر دو چشمی و همچنین گردش 360 درجه‌ای لنز برای کار در زاویه‌های مختلف یکی از ویژگی‌های خوب این محصول است.

اما مهم‌تر از آن چشمی سر دوربین WF-10x با زاویه دید وسیع بوده که کار بر روی برد را آسان می‌کند.

همچنین قابلیت بزرگ‌نمایی در محدوده 7X تا 45X زاویه دید خوبی را برای تعمیرکاران فراهم می‌کند. چشمی لوپ AK10 از 55mm تا 77mm قابل تنظیم است.

البته برای افزایش کارایی نیز می‌توانید با سوار کردن لنز واید لوپ باز هم زاویه دید خود را گسترش دهید.

ارزش خرید لوپ یاکسون AK10

قیمت لوپ AK10 نسبت به ویژگی و کارایی‌های آن بسیار مناسب است. شما با ثبت نام کردن در سایت و افزودن لوپ‌هایی که انتخاب کرده‌اید به لیست مقایسه؛ می‌توانید تمامی میکروسکوپ‌ها را باهم مقایسه کرده و برای خرید بهتر تصمیم بگیرید.

اما درکل لوپ یاکسون AK10 ارزش نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی دارد و یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین میکروسکوپ‌ها بین تعمیرکاران است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

نوع لوپ

آنالوگ ( دو چشم )

فاصله کار (Working distance)

10 سانتیمتر

گیره نگهدارنده برد (clamp)

چرخش هد

360 درجه

زاویه دید:

45درجه

چراغ LED

LED دور لنز

ولتاژ ورودی

220V

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400-04-23

با سلام
الان این لوپ و لوپ های مشابه با قیمت های مختلف در سایت ها و فروشگاه بفروش میرسه،همه هم مدعی اصل بودن لوپ (لنز) هستند ، پس این اختلاف قیمت برای چی هست؟
تشکر

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر عزیز ابزار تعمیرات موبایل واردات خودمون هسش و تماما اصل هستن و شامل 7 روز مهلت تست هستن و می تونید از اصل بودن لوپ اطمینان پیدا کنید و در صورت نارضایتی می تونید محصول را مرجوع کرده و در صورت سالم بودن محصول، هزینه را برگشت خواهیم داد. با تشکر
5.0
1400-04-05

کیفیت فلت چنجشو دارید؟

5.0
1399-05-30

لطفا یه نفر یا یه نمایندگی فروش معرفی کنید تا سوالاتی که دارم را تلفنی بپرسم
البته میخوام آن شخص اطلاعات کاملی داشته باشه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم