برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Huawei Y6 مدل HB4342A1RBC

باتری اصلی گوشی هوآوی Y6 با ظرفیت 2200 میلی آمپرساعت از نوع لیتیوم پلیمر است.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
180,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری گوشی Huawei Y6

گوشی Y6 هوآوی که در سال 2015 عرضه شد دارای باتری جدا شدنی لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 2200mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 5 اینچی گوشی را بر عهده دارد که باید دید تا چه حد انتظارات را برآورده می کند. به نظر می رسد ظرفیت این باتری برای تغذیه ی نمایشگر آن کافی باشد چون گوشی هایی نظیر گلکسی (A5 (2017 دارای باتری با این ظرفیت هستند، در حالی که نمایشگر آن 5.2 اینچ است. البته باید اشاره کنیم که هوآوی مدل 2017 این گوشی را بعدا عرضه کرد که باتری 3000mAh داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر گوشی تان را در حالت Standby قرار دهید باتری آن حدود 13 روز دوام خواهد آورد که زمان نسبتا خوبی بوده و برای باتری با این ظرفیت قابل قبول است. البته این زمان نسبت به باتری گوشی های جدید که بیشتر از 20 روز دوام می آورند قابل مقایسه نیست. برای مثال باتری گوشی Lumia 535 حدود 552 ساعت یعنی 23 روز در این حالت دوام می آورد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید باتری آن حدود 11 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا متوسطی است. البته اگر این مکالمه را در حالت عادی انجام دهید و از شبکه ی تلفن 3G استفاده نکنید مسلما زمان بیشتری می توانید صحبت کنید. برای مقایسه این زمان برای گوشی گلکسی S4 حدود 17 ساعت است. هم چنین زمان مکالمه ی 3G باتری گوشی آیفون 7 حدود 14 ساعت است.

یکی دیگر از تست هایی که بر روی باتری گوشی ها انجام می شود پایداری یا دوام کل آنها است. نتایج تست ما نشان داد که باتری این گوشی حدود 64 ساعت پایدار است. به عبارتی دیگر اگر روزانه یک ساعت با گوشی تان فیلم ببینید، مکالمه کنید یا وبگردی انجام دهید و در بقیه ی ساعت گوشی تان در حالت Standby باشد، آنگاه باتری گوشی تان حدود 2.5 شبانه روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و تنها جنبه ی مقایسه ای دارد و در عمل باتری گوشی تان کمتر از 1 روز دوام خواهد آورد چون مسلما با آن بیشتر کار می کنید.

تست دیگری تحت شرایط خاص روی باتری این گوشی انجام دادیم که نتیجه ی جالبی ثبت شد. در این تست نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم شد که نور کافی و مناسب برای کار با گوشی در محیط کار یا خانه است. سپس اپلیکیشن خاصی را روی گوشی اجرا کردیم و عمر باتری آن را تحت این شرایط بدست آوردیم. نتایج تست ما نشان داد که باتری گوشی فوق تحت این شرایط حدود 5 ساعت و 25 دقیقه دوام می آورد که زمان متوسطی است.

از نظر زمان شارژ شدن نیز باتری این گوشی پس از حدود 1 ساعت و 40 دقیقه فول شارژ می شود که برای باتری با این ظرفیت زمان نسبتا خوبی است. متاسفانه گوشی فوق از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند که این یکی از معایب باتری آن محسوب می شود.

در مجموع می توان گفت عمر باتری این گوشی بستگی به نحوه ی استفاده از آن بین 5 تا 20 ساعت دوام خواهد آورد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما قابلیت های غیر ضروری گوشی تان را ببندید تا باتری آن بیشتر دوام بیاورد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2200mAh

مدل باتری

HB4342A1RBC

نوع باتری

Li-Po

ولتاژ باتری

3.8 ولت

زمان مکالمه‌ی 3G

11 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم