برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری آیفون 7 پلاس Apple iPhone 7 Plus

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید.

  • ظرفیت باتری: 3300mAh
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر
  • دارای استاندارد اپل MFI
  • تعویض رایگان در دفاتر ماکروتل

گارانتی ماکروتل یک گزینه را انتخاب کنید
  • 6 ماه
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب برند باتری
مدت زمان تعویض 15 دقیقه
900,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
توضیحات

بررسی باتری Apple iPhone 7 Plus

باطری آیفون 7 پلاس Apple iPhone 7 Plus ظرفیت 2900 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باطری آیفون 7 پلاس توسط خود کاربر غیرقابل تعویض است. با خرید باطری اصل iphone 7 Plus بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

'گاهی اوقات شما واقعا نیاز به تعویض باتری آیفون 7 پلاس ندارید ممکن است به خاطر مصرف سریع شارژ به فکر تعویض آن افتاده باشید. اما در برخی موارد این مشکل مربوط به باتری نمی شود و با ترفندهای ساده می توانید مدت زمان شارژ نگهداشتن گوشی خود را افزایش دهید. 

به عنوان مثال بسیاری از کاربران بعد از بروزرسانی ios 10 از مشکل تخلیه شارژ سریع باتری آیفون 7 پلاس شکایت می کنند که این مشکل را می توانید با چند ترفند ساده حل کنید. حل مشکل مصرف باتری آیفون، آی پد بعد از بروزرسانی iOS 10

در برخی موارد نیز ممکن  است به خاطر کند شارژ شدن آیفون خود به فکر تعمیر باتری آیفون 7 plus خود بیفتید اما قبل از آن باید مشکل کند شارژ شدن آیفون و آی پد و روش های حل آن را مطالعه کنید

خرید باتری اصل آیفون 7 پلاس با گارانتی تست و تعویض

در نهایت اگر با بررسی های مذکور همچنان گمان می برید که اشکال از باتری شماست می توانید سلامت باتری آیفون خود را زیر ذره بین ببرید

آیا قصد دارید باتری خود را تعویض کنید و با وجود آموزش تعویض باتری آیفون نمی دانید که آیا خودتان به تعمیر باتری آیفون 7 پلاس اقدام کنید یا این کار را به تعمیرکاری خبره بسپارید؟ شما تنها نیستید در واقع بسیاری از کاربران به این فکر می کنند که اگر خودشان باتری آیفون را تعویض کنند از تقلبی نبودن آن مطمئن هستند و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود. پس برای تصمیم گیری نهایی مقاله تعویض باتری آیفون تان را خودتان انجام دهید یا به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید؟ بخوانید. 

ویژگی ها و تست عمر باتری ایفون 7 پلاس iphone 7 plus

طبق اطلاعات رسمی باتری آیفون 7 پلاس در حالت استندبای گوشی در شبکه ی 3g تا 384 ساعت و در مکالمه ی پیوسته در همین شبکه تا 21  ساعت شارژ نگه می دارد.

باتری گوشی آیفون 7 Plus به اندازه ی 5.5% بزرگتر از باتری 6s Plus می باشد و تقریبا مشابه با باتری آیفون 6 پلاس است. در این گوشی چیپ ست بهینه ی Apple A10 Fusion به کار رفته شده است که در ترکیب با باتری جدید و iOS 10 بهینه سازی شده، احتمالا باید عمر باتری خوبی ارائه دهد.

در این گوشی شما می توانید با استفاده از حالت Low-Power که به صورت دستی فعال می شود عمر باتری iphone 7 Plus را زمانی که شارژ باتری به زیر 20% درصد می رسد  بیشتر کنید و تا آخرین قطره های شارژ گوشی خود را استفاده کنید.

قیمت خرید باتری apple iphone 7 plus

باتری iPhone 7 Plus امتیاز خوبی در تست های باتری ما کسب کرد. این باتری با یک بار شارژ شدن توانست در مکالمه ی پیوسته ی شبکه ی 3g تا 18 ساعت و در وبگردی تا 13 ساعت و نیم دوام بیاورد.

همچنین میزان ساعاتی که در پخش فیلم پیوسته توانست دوام بیاورد به 8 ساعت رسید.

زمان استقامت باتری در حالت استندبای گوشی فراتر از حد متوسط رفت و به 13 روز رسید که همین منجر به امتیاز استقامت کلی خوب 75 ساعت شد که البته جای تعجبی نیست.

زمان آن در پخش ویدئو کمی نا امید کننده بود اما بلندگوهای استریو ممکن است در این جا مقصر باشند. ما همیشه در تست ویدئو سطح بلندگو را 10% تنظیم می کردیم اما هنگامی که شما دو اسپیکر داشته باشید مطمئنا شارژ بیشتری از باتری می گیرد همانطور که در گوشی iPhone 6s Plus دیده بودیم.

نکته ی جالب این است که در ظاهر امتیاز استقامت کلی iPhone 7 Plus بدتر از گوشی 6s Plus می باشد. بله، امتیاز گوشی در تست های استندبای، مکالمه و وبگردی اندکی بهتر هستند اما زمان پخش ویدئو اندکی کم است.

اما به یاد داشته باشید که از آن جایی که ما متد تست باتری خود را تغییر داده ایم،  تست های وبگردی و پخش فیلم را در صفحه نمایش iPhone 6s plus در روشنایی 150nit به جای 200nit که اکنون از آن به عنوان استاندارد استفاده می کنیم تنظیم کرده بودیم. این یعنی iPhone 7 Plus در وبگردی حتی با صفحه نمایش روشن تر بهتر عمل می کند.

بار دیگر، روشنایی بالا و اسپیکر دوم در زمان پخش ویدئوی آن تاثیر منفی گذاشتند که زمان آن تقریبا نصف زمان iPhone 6s Plus شد. اگر  صفحه نمایش های آن ها در روشنایی یکسان تنظیم شوند عمر باتری iPhone 7 Plus اندکی بیشتر است.

امتیازات کسب شده این را می رسانند که باتری 7Plus با یک بار شارژ شدن تا 3 روز می تواند شارژ نگه دارد البته در صورتی که روزانه از گوشی خود بیش از یک ساعت تماس تلفنی، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماشای فیلم استفاده نکنید. چنین الگوی مصرفی احتمالا در عمل دست نیافتنی است اما ما این تست ها را برای مقایسه‌ی باتری گوشی ها انجام دادیم.

چیز دیگری که در مورد باتری گوشی ها اهمیت دارد زمان شارژ شدن آن است. اپل شارژر معمولی 5V/1A را برای گوشی  فراهم کرده است اما اگر گوشی را به پریز 5V/2A بزنید دوبرابر سریع تر شارژ می شود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone7

مشخصات کلی محصول

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.82 ولت

چسب زیر باتری

مدت زمان تعویض

15 دقیقه

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری Macrotel

تقویت شده 3300mah

پرسش و پاسخ (12)

متوسط امتیاز مشتریان

2.8

از مجموع 12 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-01-10

سلام و عرض خسته نباشید تاریخ تولید باتری شرکت بیسوس چه سالی هستش و شما این محصول رو تضمین میکنید ؟

علیرضا احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام وقت بخیر

تاریخ تولید باتری بیسوس 7 پلاس 2021 هستش و سال تولید ملاک نیس و مدت زمان و نحوه استفاده از باتری مهمه.

تمامی محصولات دارای 7 روز مهلت تست هستند و در صورت نارضایتی می‌تونید محصول رو مرجوع کنید.

5.0
1401-05-01

تاریخ تولید مدل باسئوس تون چنده ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر احتمالا تاریخ 2020 هستش ولی تاریخ باتری ملاک سالم و خرابی باتری نیس ملاک فقط مدت زمان استفاده و تعداد سیکل شارژی هسش که برای باتری انجام شده و مهم نیست باتری تاریخ تولیدش چه زمانی باشه.
5.0
1401-04-15

با سلام، گارانتی باتری شرکت شما به چه صورت هست، اگر باتری باعث خرابی گوشی شود خسارت وارده هم جزو گارانتی باتری شما هست؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر گارانتی باتری آیفون 7 پلاس 30 روزه و همچنین دارای 7 روز مهلت تست هستش. خرابی باتری اکثر مواقع شامل جریان دهی نامناسب یا شارژ نگرفتن باتری میشه که اگه باتری اصل باشه که تمامی باتری‌های ماکروتل OEM یا اصل شرکتی هستند، معمولا خرابی ندارن و تعداد محدود خراب میشن که تا زمان گارانتی قابل مرجوع هستند ولی اگه باتری باد کرده باشه ممکنه به گوشی آسیب برسونه که باد کردن باتری شامل گارانتی نمیشه. برای اطلاعات بیشتر از شرایط گارانتی می‌تونید با شعبه موردنظر تماس بگیرین.
1.0
1399-12-17

سلام ببخشيد باطري اصل ك عوض شده با شارژر بجز خودش شارژ بشه ايا بعد ٤ ماه خراب ميشه؟؟؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

شارژدهی گوشی همیشه باید با شارژر اصلی و مناسب خودش انجام بشه چه باتری اصلی خودش چه باتری جدید که تعویض شده. اگر شارژر غیر استاندارد یا شارژر بالاتر از توان گوشی استفاده کنید ممکنه باعث بادکردگی باتری و خرابی آی سی شارژ بشه.

2.0
1399-10-05

سلام یعنی این باتری‌ای که می‌فرستین برخلاف باتری عکس که روش نوشته ۳۳۸۰ میلی‌امپر روش نوشته شده ۲۹۰۰ ؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

معمولا برای باتری‌های تقویت شده ظرفیت اصلی باتری درج شده و ظرفیت تقویت شده روی خود باتری حک نشده و با دستگاه تست باتری قابل نمایش هست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم