شارژر HUAWEI - HW-059200EHQ

Huawei Quick Charge

سازگار با: گوشی های هواوی دارای پورت USB Type-C

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
درخواست شما: یک گزینه را انتخاب کنید
انتخاب رنگ
  • سفيد
390,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>4 امتیاز ماکروپوینت 4 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 2,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

شارژر گوشی هوآوي مدل HW-059200EHQ همراه با کابل USB-C عرضه می شود. شارژ دیواری هواوی HW-059200EHQ با گوشی های هنور 7 و هواوی huawei mate 8 سازگار است اما با هر گوشی و تبلت دارای پورت usb نوع c نیز به خوبی کار می کند. شارژر دیواری هواوی HW-059200EHQ از شارژ سریع پشتیبانی می کند. می توانید گوشی هواوی هنور Huawei Honor 7 خود را با 30 دقیقه با خروجی 2 آمپر/ 9 ولت تا 50% شارژ کنید. به علاوه می توانید همانند شارژر های معمولی با خروجی 2 آمپر/5 ولت برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت ها با سرعت نرمال استفاده کنید.

برای استفاده از این محصول کافی است آن را به پریز برق شهری متصل کرده؛ سپس دستگاه مورد نظر خود را با استفاده از کابل usb-c  موجود در بسته‌بندی به آن وصل کنید.

ملاحظات ایمنی به کار رفته در شارژر دیواری هواوی HW-059200EHQ آن را در برابر جریان و ولتاژ زیاد و نیز اتصال کوتاه محافظت می کند. این ملاحظات در نهایت از باد کردن باتری گوشی شما جلوگیری می کند. 

تا چند سال پیش مجبور بودیم همیشه شارژر مخصوص گوشی و تبلت خودمان را با خودمان حمل کنیم و می بایست برای تک تک دستگاه های الکترونیکی خود شارژر مخصوص به آن ها را حمل می کردیم اما در حال حاضر خوشبختانه از شر شارژرهای بزرگ و جاگیر راحت شده ایم. اکنون می توانیم حتی با یک کابل هم گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر گجت های الکترونیکی خود را شارژ کنیم. 

اکنون کابل ها جایگزین شارژرهای بزرگ و جاگیر شده اند. کابل های مختلفی در بازار عرضه می شود که متداول ترین آن ها کابل لایتنینگ، میکرو یو اس بی و یو اس بی می باشد. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر پایین صفحه را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
A307

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V / 9V

(آمپر) شدت جریان خروجی

2A

نوع کابل

USB به Type-C

پشتیبانی از شارژ سریع

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم