برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر 3 آمپر Motorola مدل SSW-2840UMTJ

سازگار با: Motorola : moto z / moto m و گوشیهای موتورولا با ولتاژ 3 آمپر و دارای پورت USB Type-C

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
190,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی موتورولا SSW-2840UMTJ SPN5913A با خروجی 15W 3A 5V قابلیت شارژ سریع دارد. کابل شارژر سریع موتورولا از نوع TYPE-C می باشد. از این شارژر می توانید برای شارژ گوشی های موتورولا Z, pLAY,Force,M2017 و تمام گوشی ها و دستگاه هایی که پورت usb نوع c دارند استفاده کنید. 

شارژر گوشی موتورولا SSW-2840UMTJ سایز کوچک و جمع و جوری دارد و خروجی 3 آمپر آن شارژ سریع و پربازدهی ارائه می کند. همانطور که می دانید رابط کابل usb نوع c بر خلاف کابل های میکرو usb فاقد شیار می باشد و از هر دو طرف می توانید آن را داخل پورت دستگاه تان کنید. به همین دلیل مقاومت و دوام کابل های usb نوع c بسیار بیشتر است. 

شارژر موتورولا SSW-2840UMTJ SPN5913A دارای ملاحظات ایمنی است که آن را در برابر جریان، ولتاژ و دمای بیش از حد و اتصال کوتاه محافت می کند.

سازگاری شارژر گوشی موتورولا  SSW-2840UMTJ motorola : 

به طور کلی این شارژر موتورولا با هر گوشی با پورت usb نوع c از جمله تبلت new macbook اپل، تبلت Nokia N1، OnePlus 2, Nexus 5X, Nexus 6P,Microsoft 950/950s,YiJia Mobile, Moto Z, LeTV mobile, XiaoMi 4C, HuaWei و غیره سازگار است. 

همانطور که می بینید کلگی شارژر SSW-2840UMTJ از نوع us است که با پریزهای برق آمریکا سازگار است و برای این که بتوانید از آن ها در ایران استفاده کنید نیاز به خرید مبدل دارید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

 تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ بخوانید. 

 اگر شارژر اورجینال گوشی موتورولا خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید.  شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. برای مثال یکی از این آسیب ها ممکن است باد کردن باتری گوشی شما باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

3A

مدل آداپتور

SSW-2840UMTJ

نوع کابل

تایپ سی (Type-C)

طول کابل

144 سانتیمتر

پشتیبانی از شارژ سریع

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-09-11
خریدار

سلام. اولا از اینکه ما بقی پول کرایه حمل را داخل پاکت پس فرستادید تشکر میکنم. محصول خوبیه ولی فقط خیلی خط و خش روش داشت و کثیف بود و اصلا معلوم نبود شارژر نو هست. حالا اینکه اصلا نو بوده یا دست دوم چون داره کار میکنه مهم نیستش ولی خواهشا تو ارسال محصولات نو اینگونه موارد یکم ناراحت کننده هست.با زهم ممنونم.

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.امیدوارم عذر خواهی مارو بخاطر شکل ظاهری محصول پذیرا باشید. بعضی از محصولات هنگام ارسال از چین به ایران توی بار ممکنه آسیب ظاهری ببینه هنگام جابجایی اما مشکلی برای خود محصول پیش نمیاد..موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم