برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر LG - MCS-02WR

مخصوص تمامی گوشی های ال جی دارای پورت MicroUSB

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
59,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی ال جی مدل MCS02WR را می توانید برای شارژ تمام گوشی های ال جی و نیز تمام دستگاه های سازگار با پورت usb استفاده کنید. ولتاژ خروجی شارژر گوشی ال جی مدل LG MCS-02WR پنج ولت است و برای شارژ هر دستگاه با پورت میکرو usb می توانید از آن استفاده کنید. 

همانطور که در عکس نیز مشاهده می کنید نوع آداپتور شارژر ال جی مدل MCS-02WR سازگار با پریزهای ایران نیست بنابراین برای استفاده از آن نیاز به مبدل دارید. 

آداپتور شارژر موبایل lg MCS-02WR طراحی جمع و جور و سبکی دارد که جابه جایی آن را در مسافرت ها بدون دغدغه کرده است. تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آیا از هر شارژر گوشی می‌توانید برای شارژ گوشی استفاده کنید؟ بخوانید. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

اینکه ما چه شارژری را برای گوشی تلفن همراه خود استفاده میکنیم بسیار مهم و با اهمیت بوده زیرا انتخاب یک شارژر خوب و متناسب با ولتاژ و امپر مورد نیاز برای شارژ باطری باعث افزایش عمر مفید باطری گوشی موبایلتان می شود همانطور که میدانید میزان سالم بودن باتری شما نیز باعث افزایش عمر مفید گوشی موبایل شما میشود از این رو انتخاب یک شارژر مطمن بسیار حائز اهمیت میباشد.

 اگر شارژر اورجینال گوشی ال جی خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید.  شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. برای مثال یکی از این آسیب ها ممکن است باد کردن باتری گوشی شما باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1.8A

مدل آداپتور

MCS-02WR

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1 متر

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB 2.0

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم