برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شارژ ال جی USB-C به Type-C

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

کابل USB-C به تایپ‌سی مناسب برای گوشی‌های ال جی

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
120,000 تومان
150,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
توضیحات

بررسی کابل شارژ ال جی USB-C به Type-C

کابل شارژ سریع ال جی Lg Type C طول 1.3 متر دارد که برای شارژ سریع گوشی های ال جی و تمام گوشی ها و تبلت های هوشمند سازگار با پورت usb نوع c می توانید استفاده کنید.  توجه داشته باشید که برای شارژ سریع یک گوشی همزمان آداپتور شارژر و کابل شارژ باید از نوع سریع باشند یعنی شما با داشتن کابل شارژ سریع ال جی type c به تنهایی نمی توانید از مزیت سریع بودن شارژ آن استفاده کنید و باید آداپتور شارژر شما نیز از شارژ سریع پشتیبانی کند. استفاده از شارژر گوشی های قدیمی برای شارژ گوشی های با قابلیت شارژ سریع و بالعکس خطری ندارد؟

با شارژر سریع می توانید در عرض مدت زمان کمی(حدود یک ربع) درصد باتری گوشی ال جی خود را از 0 به 50 برسانید. 

همانطور که می دانید رابط کابل usb نوع c بر خلاف کابل های میکرو usb فاقد شیار می باشد و از هر دو طرف می توانید آن را داخل پورت دستگاه تان کنید. به همین دلیل مقاومت و دوام کابل های usb نوع c بسیار بیشتر است. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

 تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ بخوانید. 

 اگر شارژر یا کابل شارژ اورجینال گوشی ال جی خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید.  شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. برای مثال یکی از این آسیب ها ممکن است باد کردن باتری گوشی شما باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

نوع کابل

Type-C

طول کابل

1.3 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-06-04

سلام.این محصول با کابل شارژر اصلی LG Nexus 5x یکی هستش یا فرق دارند ؟.ممنون

پاسخ از ماکروتل : خیر فرق دارن این دو طرفش تایپ سی هست
4.0
1397-02-06

سلام و خسته نباشید.آیا این کابل همانند عکس هر دو سر (سوکت) تایپ C میباشد ؟.یا فقط یک طرف C و طرف دیگا Uر معمولی ؟.ممنون اگر پاسخگو باشین.سپاس

پاسخ از ماکروتل : سلام بله هر دو طرف تایپ c هست لینک پایین هم یکطرف تایپ c و طرف دیگه usb هست..https://www.macrotel.ir/lg/798-buy-usb-type-c-cable-lg.html
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم