برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S8

75% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری Galaxy S8 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل توسط متخصص تعمیرات انجام می‌شود.

  • ظرفیت: 3000mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.85v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: EB-BG950ABE
گارانتی ماکروتل یک گزینه را انتخاب کنید
  • 3 ماه
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب برند باتری
570,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری Samsung Galaxy S8

گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به عنوان جایگزین گلکسی S7 معرفی شد که ظرفیت باتری آن تغییری نداشت و همان 3000mAh بود ولی گوشی گلکسی S8 صفحه نمایش بزرگتری نسبت به S7 دارد (تقریبا 19% سطح بیشتر). ظرفیت باتری گوشی S8 در مقایسه با باتری گوشی های جدید مانند باتری آیفون 7 پلاس و یا باتری ال جی نکسوس 5 و چند گوشی دیگر را در شکل زیر مشاهده می کنید. همان گونه که مشاهده می کنید باتری S8 ظرفیتی مشابه باتری گوشی HTC M10 و باتری گوشی گلکسی S7 دارد ولی صفحه نمایش گلکسی S8 دارای اندازه ی 5.8 اینچ است در حالیکه گوشی های ذکر شده به ترتیب 5.5، 5.2، 5.2 و 5.1 اینچ هستند.

زمان تماشای ویدئو با این گوشی 14.5 ساعت است که تقریبا 20 دقیقه کمتر از مدل قبل آن می‌باشد. زمان مکالمه‌ی 3G و وب گردی آن تقریبا مشابه S7 است. در واقع زمان بارگذاری صفحات وب با این گوشی حدود نیم ساعت بیشتر از S7 بود. البته باتری سامسونگ S8 دوام بیشتری دارد و زمان پایداری آن 84 ساعت است که 4 ساعت بیشتر از S7 و 4 ساعت کمتر از +S8 هست. هم چنین زمان مکالمه‌ی 3G آن 24:30 ساعت بوده که حدود 1.5 ساعت بهتر از S7 است.

این گوشی نیز مانند پرچم دار قبلی قابلیت شارژ وایرلس سازگار با (WPC (Qi و PMA را دارد. هم چنین سامسونگ یک پد شارژ وایرلس به شما ارائه می‌کند که می تواند باتری گوشی S8 شمارا تقریبا همانند کابل و با همان سرعت شارژ کند. بنابراین گزینه‌های زیادی برای شارژ کردن باتری گوشی‌تان پیش روی شما قرار دارد.

زمان فول شارژ شدن باتری گوشی S8

یکی دیگر از پارامترهای مهم در مورد باتری سامسونگ اس 8 زمان فول شارژ شدن آن از 0 تا 100 درصد می‌باشد. همان گونه که اشاره کردیم هر دو گوشی گلکسی +S8 و S8 از شارژ سریع سامسونگ پشتیبانی می‌کنند که هر دو گوشی قادر هستند باتری را ظرف مدت 1 ساعت و 40 دقیقه فول شارژ کنند. ( برای خرید فست شارژر سامسونگ S8 ) این زمان سریع ترین زمانی نیست که تا به‌حال دیده‌ایم ولی از آن خیلی هم دور نیست. همان گونه که در شکل زیر مشاهده می‌کنید زمان شارژ گوشی LG V20 و One Plus 3T حدود 85 دقیقه است که واقعا زمان اندکی است.

گوشی گلکسی S8 به دلیل داشتن تراشه ی Snapdragon 835 بازدهی انرژی بهتری دارد ولی به طور دقیق مشخص نیست که این پردازنده تا چه حد انرژی سیستم را ذخیره می کند. البته وجود این تراشه باعث افزایش عمر باتری می شود ولی اندازه گیری میزان تاثیر آن در شرایط واقعی دشوار می باشد.

اگر چه هنوز وقت نکرده ایم سرعت شارژ باتری این گوشی را اندازه گیری کنیم ولی انتظار داریم این گوشی با سرعت حدود 50mAh/min باتری را شارژ کند که یعنی حدود 30 دقیقه طول می کشد تا شارژ باتری از 0 به 50 درصد برسد. این سرعت شارژ تقریبا مشابه بیشتر گوشی های هوشمند جدید است به جز گوشی Huawei Mate 9 که سرعت شارژ دیوانه کننده ی 77mAh/min دارد.

هم چنین گزارش شده که باتری گلکسی S8 چرخه ی عمر بهتری دارد و بیشتر عمر می کند که نکته ی جالبی است، اما از آن جایی که این پارامتر به صورت مستقل قابل اندازه گیری نیست هنوز نمی توانیم در مورد صحت این ادعا اظهار نظر بکنیم.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

EB-BG950ABE

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.85 ولت

استقامت کلی باتری

84 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

24 ساعت و 30 دقیقه

زمان پخش ویدئو

14 ساعت و 32 دقیقه

زمان وب‌گردی

10 ساعت و 5 دقیقه

پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-04-29

سلام
گارانتی ۳۰ روز تعویض بی قید و شرط هست!

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

فقط بادکردگی شامل گارانتی نمیشه.

4.0
1401-08-27

این باطری تولید چه سالی می باشد؟
آیا اگر مطابق شکل زمان تولید 2017 باشد، باظری همچنان کیفیت و عملکرد اصلی خودش رو دارد؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر برای اطلاع از سال ساخت با شعبه بلوار کشاورز تماس بگیرین. باتری مهم نیست در اصل سال ساختش برای چه موقع هستش چون زمانی باتری کارایی خودش رو از دست می‌ده که به تعداد حداکثر سیکل شارژی رسیده باشه و از اون استفاده کرده باشین.
1.0
1401-07-01

Man az in markaz avail tabeston battry gereftam
avail khob bod vali zarf 2 mah battry be shadt bad amal mikone
aslan tosie nemishe

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر شما به یکی از شعبه‌های ماکروتل مراجعه کنید که هم گوشی و هم شارژر شما تست بشه ممکنه خرابی از شارژر یا سخت افزار گوشی هم باشه. باتشکر
5.0
1400-07-19

سلام وقت بخیر
من حدود 4 سال پیش یه S8 از همراه سرویس خاورمیانه خریدم
الآن چندماهه که باتریش خیلی اذیت میکنه
روزی راحت 2 یا 3 بار باید بزنم شارژ
حتی وقتی یه بازی رو اجرا میکنم و 10 دقیقه پلی میدم گوشی داغ میکنه و پیغام OverHeat میده
خواستم بدونم گوشی رو بیارم شما باتریشو عوض میکنید؟
خودم تعمیرکارم
اما بخاطر اینکه با باز کردن گوشی ضد آبش از بین میره این ریسکو نکردم
شما انجام میدید؟
1 اینکه نمیخوام ضدآب بودنش از بین بره
و 2 اینکه هزینه کلی چقدر میشه؟
ممنونم ازتون

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر اگه باتری طی 4 سالی که گوشی رو دارین تعویض نشده 100درصد باطری خراب هستش و باید تعویض بشه و همه‌ی گوشی‌های ضدآب بعد از باز شدن خاصیت ضدآبی خودشون رو از دست میدن. برای استعلام قیمت و هزینه تعویض باید با شعبه موردنظر تهران یا شیراز تماس بگیرین. باتشکر
5.0
1399-06-28

از سال 2016 گوشی اس8 را خریده ام بسیار راضیم آیا وسایل باز کردن اس8 دارید چون خودم می خداهم باطری را عوض کنم شما صلاح می دانید با احترام

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

تعویض باتری مخصوصا برای مدل بالاهای سامسونگ کار بسیار حساسی هست و نیاز به مهارت و تجربه داره. ممکنه حین باز کردن گوشی به سایر قسمت‌های دستگاه مثل ال سی دی آسیب وارد بشه. پیشنهاد ما به شما اینه که این کار توسط متخصص تعمیرات موبایل انجام بشه. تعویض باتری در دفتر ماکروتل در کمترین زمان ممکن انجام میشه. جهت اطلاعات بیستر با پشتیبانی تماس بگیرید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم