برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری nokia lumia 930

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
167,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

 باطری گوشی Nokia lumia 930 / نوکیا لومیا 930 مجهز به یک باتری جدانشدنی 2420 میلی آمپری می باشد. این باتری طبق اطلاعات رسمی این قابلیت را دارد که تا بیش از 15 ساعت در مکالمه پیوسته در شبکه 3g و 18 روز در حالت آماده به کار شارژ نگهدارد. با خرید باطری اصل و اورجینال می توانید از حداکثر بهره وری گوشی موبایل خود استفاده کنید.

تست عمر باتری لومیا 930

صفحه نمایش آمولدی لومیا 930 در این گوشی بسیاری از کاربران را مخصوصا در زمان تماشای ویدئوها و وبگردی مایوس کرده است و این نوع صفحه نمایش باعث شده تا در دو فعالیت مذکور بیشترین شارژ مصرف شود. در تستی که انجام شد باتری لومیا 930 هم در تست وبگردی و هم پخش ویدئو نتیجه ای تقریبا 5 ساعت کسب کرد و این یعنی اگر قصد دارید از گوشی خود زیاد کار بکشید حتما باید شارژر گوشی تان دم دست باشد.

قیمت خرید باطری nokia lumia 930

نتیجه اندکی کمتر از 17 ساعت که در تست مکالمه پیوسته در شبکه 3g کسب شد اندکی بهتر از مقداری بود که توسط سازنده اعلام شده بود. به علاوه مدت شارژ نگهداشتن باتری لومیا 930 در حالت آماده کار(استندبای) نیز عالی بود مخصوصا به این خاطر که نوکیا ویژگی اسکرین Galance را در lumia930 غیرفعال کرده است.

در کل استقامت باتری lumia 930 به 46 ساعت رسید که این یعنی اگر به روزانه طور متوسط از گوشی تان برای یک ساعت فیلم، یک ساعت تماس تلفنی در شبکه 3g و یک ساعت وبگردی استفاده کنید آن گاه تا دو روز کامل نیاز به شارژ کردن گوشی خود ندارید.

مختصری درباره گوشی لومیا 930

نوکیا لومیا 930 دارای فریم آلومینیومی می باشد که دورتا دور آن را احاطه کرده است و در کنار آن درب پشت از جنس پلی کربنات وجود دارد که در رنگ های مختلفی نظیر نارنجی، سبز، سفید و مشکی عرضه می شود. جلوی گوشی با گوریلا گلس 3 دارای گوشه های اندکی مخروطی پوشیده شده است. مخروطی بودن آن ظریف است اما به طور فوق العاده ای روی ظاهر گوشی تاثیر می گذارد و باعث خوش دستی آن می شود. پلاستیک درب پشت lumia 930 طوری طراحی شده که به نظر می رسد اندکی بیرون زده و از نوع جداشدنی است اما برخلاف تصور درب آن قابلیت جدا شدن را ندارد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2420mAh

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

432 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

15 ساعت و 30 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم