برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Microsoft Lumia 640XL - BV-T4B

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
140,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی موبایل Microsoft Lumia 640 XL

گوشی Lumia 640 XL علی رغم داشتن تراشه ی متوسط Snapdragon 400 گوشی توانایی است. این گوشی با صفحه نمایش 5.7 اینچی IPS با تکنولوژی ClearBlack عرضه شد که باتری 3000mAh آن را تغذیه می کند. انتظارات ما از عمر باتری این گوشی بسیار بالا می باشد و باید دید نتایج تا چه اندازه انتظارات را برآورده می کنند.

ما ورژن 3G dual SIM این گوشی را داشتیم که دو حالت Standby را پشتیبانی می کرد جایی که یکی از سیم کارت ها روی شبکه ی 3G کار می کند و سیم کارت دیگر در حالت GSM کار می کند. هم چنین نسخه ی دو سیم کارته ی سازگار با LTE و نسخه های تک سیم کارته ی 3G و LTE را برای این گوشی داشتیم.

زمان مکالمه:

زمان مکالمه ی نسخه ی دو سیم کارت این گوشی حدود 29 ساعت و 46 دقیقه بود که واقعا فوق العاده است. همان گونه که در شکل می بینید زمان مکالمه با این گوشی از گوشی هایی چون Lumia 1520، HTC One M8، گلکسی Note 4، گلکسی S5 و Xperia Z1 بهتر است.

تست و مقایسه زمان مکالمه

زمان وب گردی:

زمان وب گردی این گوشی حدود 10 ساعت بود که برای گوشی مایکروسافت به نظر خوب می آید. البته امروزه زمان وب گردی پارامتر مهمی برای کاربران گوشی های همراه به شمار می رود چون آنها بیشتر وقت خود را صرف وب گردی می کنند. البته همان گونه که مشاهده می کنید زمان وب گردی این گوشی نسبتا خوب است و هم رده ی گوشی هایی چون آیفون 6، Lumia 830 و BlackBerry Passport قرار دارد.

مقایسه زمان وب گردی

زمان پخش ویدئو:

مدت زمان ویدئو دیدن با این گوشی متوسط بود و حدود 8 ساعت و 40 دقیقه است. البته صفحه نمایش نسبتا بزرگ این گوشی در زمان ویدئوی ثبت شده برای این گوشی تاثیر گذار بوده ولی هنوز می توانید 4 فیلم سینمایی با این گوشی ببینید. اگر از طرفداران فیلم و ویدئو هستید شاید این گوشی خیلی انتظارات شما را برآورده نکند ولی اگر با گوشی تان فیلم یا سریال نمی بینید آنگاه عملکرد این گوشی برایتان امیدوار کننده خواهد بود.

مقایسه زمان چخش ویدئو

زمان پایداری:

نسخه ی دو سیم کارت این گوشی عملکرد خوبی در تست Standby داشت و تقریبا 11 روز دوام آورد. اگر تصمیم بگیرید فقط از یک سیم کارت آن استفاده کنید، یک روز به این زمان افزوده می شود. نسخه ی دو سیم کارت این گوشی زمان پایداری کلی 74 ساعت را ثبت کرد که نتیجه ی خوبی است. در واقع اگر روزانه یک ساعت وب گردی، مکالمه و پخش ویدئو انجام دهید آنگاه گوشی شما با یک بار شارژ حدود 3 روز دوام می آورد. هم چنین اگر از یک سیم کارت استفاده کنید حدود 2 تا 3 ساعت به زمان پایداری گوشی افزوده می شود.

مشخصات باتری Lumia 640 xl

زمان شارژ شدن این گوشی یکی از نقاط ضعف آن می باشد چرا که حدود 210 دقیقه طول می کشد تا این گوشی فول شارژ شود. زمان شارژ شدن گوشی LG G Stylo حدود 70 دقیقه کمتر از این گوشی می باشد.

مقایسه زمان شارژ شدن

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

936 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

23 ساعت و 40 دقیقه

زمان پخش ویدئو

8 ساعت و 40 دقیقه

زمان وب‌گردی

10 ساعت و 14 دقیقه

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1397-12-06

با سلام.روي باطري مارك نوكيا خورده يا مايكروسافت؟چون يه بار خريد كردم مارك نوكيا داشت با تمام مشخصات مايكروسافت ولي باطري تا 70 درصد فقط شار‍ ميشد.اميدوارم باطري سايت شما اصلي باشه. دو بار اين باطري رو اينترنتي خريد انجام دادم هر دوبار مشكل دار بود باطري رو عودت دادم.اميدوارم باطري سايت شما با كيفيت و ارجينال باشه..ممنون ميشم جواب سوالم رو بدين..

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.گوشیتون ممکنه مشکل داشته باشه ارسال کنید تعمیر کارمون بررسی میکنه.موفق باشید
5.0
1397-02-12

سلام باتری کاملاً سالم است آیا؟ .چون مدت چند سال هست که از تولید این گوشی میگذره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام بله مشکلی نداره.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم