باتری Samsung Galaxy Tab J

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
75,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری تبلت Samsung Galaxy Tab J

تبلت گلکسی Tab J سامسونگ که در سال 2016 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 4000mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 7.0 اینچی تبلت را بر عهده دارد که باید دید تا چه حد انتظارات را برآورده می کند. در واقع ظرفیت باتری این تبلت هم اندازه ی ظرفیت باتری تبلت گلکسی Tab S2 8.0 است. برای مقایسه، تبلت 7.0 اینچ گلکسی Tab 3 V که یک سال قبل از تبلت فوق عرضه شد دارای باتری با ظرفیت 3600mAh بود. به نظر می رسد ظرفیت باتری این تبلت برای تغذیه ی نمایشگر آن کافی باشد ولی ما تست‌های رایج باتری را روی این تبلت انجام دادیم تا عملکرد آن را بررسی کنیم.

تست زمان پخش ویدیو

اگر طرفدار ویدئو یا فیلم دیدن هستید باید بگوییم که با این تبلت می توانید بیشتر از 9 ساعت فیلم / ویدئو ببینید که زمان قابل قبولی است. مثلا این زمان برای تبلت گلکسی Tab A 9.7 حدود 12 ساعت است در حالی که ظرفیت باتری آن 6000mAh می باشد. این زمان برای باتری تبلت Tab A 8.0 نیز حدود 9 ساعت می باشد.

تست زمان مکالمه

زمان مکالمه ی 3G با این تبلت حدود 18 ساعت است که زمان خوبی می باشد. مثلا این زمان برای تبلت گلکسی Tab S2 8.0 حدود 27 ساعت می باشد. باتری تبلت گلکسی Tab A 8.0 نیز حدود 11 ساعت مکالمه ی 3G را پشتیبانی می کند.

تست زمان پخش موزیک

اگر اهل موزیک گوش دادن هستید باید بگوییم با این تبلت می توانید تا 76 ساعت موسیقی گوش دهید که زمان قابل قبولی است. برای مثال این زمان برای تبلت گلکسی Tab 3 V حدود 71 ساعت می باشد. البته تبلت گلکسی Tab A 8.0 عملکرد بهتری در این زمینه دارد و زمان پخش موزیک آن به 160 ساعت می رسد.

تست زمان وب‌گردی

اگر دوست دارید با این تبلت وبگردی کنید نیز باتری آن حدود 12 ساعت دوام می آورد که زمان قابل قبولی است.

تست نور صفحه نمایش گلکسی Tab J

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 7 ساعت دوام می آورد که عمر نسبتا خوبی به حساب می آید.

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری ها مهم است زمان فول شارژ شدن آن است. باتری تبلت فوق در این زمینه عملکرد نسبتا خوبی دارد و پس از گذشت حدود 3 ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ می شود. برای مثال این زمان برای تبلت Google Nexus 9 حدود 254 دقیقه است یا تبلت گلکسی Tab S2 8.0 پس از گذشت 152 دقیقه فول شارژ می شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم