برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy Tab A 8.0 - T350-T355

تعویض باتری اصلی گلکسی تب A 8.0 در دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل با گارانتی مهلت تست.

  • ظرفیت: 4200mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.8v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: EB-BT355ABE
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
350,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری تبلت Samsung Galaxy TAV A 8.0 - T350-T355

تبلت گلکسی Tab A 8.0 که در سال 2015 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 4200mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 8 اینچی تبلت را بر عهده دارد که باید دید تا چه حد انتظارات را برآورده می کند. در واقع ظرفیت باتری این تبلت نسبت به مدل 7 اینچی آن تنها 200mAh یعنی باتری Galaxy tab a 7.0 بیشتر است که به نظر کافی نیست. این نکته را در نظر داشته باشید که نسخه ی 9.7 اینچی این تبلت دارای باتری 6000mAh می باشد. قیمت باتری تبلت سامسونگ Galaxy tab a 9.7

حالت ذخیره ی انرژی یا Power Save بر روی این تبلت وجود دارد که در مواقع لازم قابل استفاده است و مصرف شارژ باتری را بهینه می کند. البته دو حالت ذخیره ی انرژی در تنظیمات این تبلت وجود دارد. در حالت Ultra energy saving mode آن وای فای و بلوتوث غیر فعال می شوند و انتخاب اپلیکیشن ها محدود می شود. حالت دیگر که Basic energy saving mode نام دارد، عملکرد CPU و نور نمایشگر را کاهش می دهد. ضمنا قابلیت Smart Manager سامسونگ اپلیکیشن هایی که در پس زمینه اجرا می شوند را هر 3 روز متوقف می کند تا انرژی بیشتری ذخیره شود.

عمر باتری این تبلت تحت شرایط مختلف اندازه گیری شد. اگر نور صفحه نمایش تبلت را روی مینیمم بگذارید و از وای فای آن استفاده نکنید آنگاه باتری تبلت حدود 23 ساعت و 33 دقیقه دوام خواهد آورد. اگر با این تبلت از طریق وای فای وب گردی انجام دهید، باتری آن تا 10 ساعت و 36 دقیقه دوام می آورد. البته اگر اینترنت LTE تبلت را فعال کنید این زمان کاهش خواهد یافت ولی هم چنان نسبت به تبلت های رقیب عملکرد بهتری دارد.

اگر طرفدار ویدئو یا فیلم دیدن هستید باید بگوییم که با این تبلت می توانید حدود 8 ساعت و 52 دقیقه فیلم / ویدئو ببینید. در آخر باید اضافه کنیم که اگر نور صفحه نمایش تبلت را در ماکزیمم آن بگذارید و با آن کار کنید، آنگاه باتری تبلت شما تا 7 ساعت و 19 دقیقه دوام خواهد آورد.

در مجموع می توان گفت عمر باتری این تبلت بستگی به نحوه ی استفاده از آن بین 7 تا 23 ساعت دوام خواهد آورد.

در یکی دیگر از تست های انجام شده با این تبلت، نور نمایشگر را روی 75 درصد تنظیم کردیم و با آن وب گردی (از طریق وای فای) انجام دادیم که در این حالت باتری آن بیشتر از 14 ساعت دوام آورد. ضمنا طی این مدت، نمایشگر تبلت حدود 7 ساعت روشن بود.

اگر اهل موزیک گوش دادن هستید باید بگوییم با این تبلت می توانید تا 120 ساعت موسیقی گوش دهید. زمان مکالمه ی 3G با این تبلت نیز حدود 11 ساعت می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

4200mAh

مدل باتری

EB-BT355ABE

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم