برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy Tab A 9.7 T550-T555

تعویض باتری گلکسی Tab A 9.7 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با گارانتی مهلت تست.

  • ظرفیت: 6000mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.8v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: EB-BT550ABA
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 170,000 تومان
480,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>5 امتیاز ماکروپوینت 5 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 2,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری Samsung Galaxy Tab A 9.7 T550

تبلت گلکسی Tab A 9.7 که در سال 2015 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 6000mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 9.7 اینچی تبلت را بر عهده دارد که نتایج تست باتری نشان می دهد این باتری عملکرد نسبتا خوبی در این زمینه دارد.
ما تست های مختلفی را روی این باتری انجام دادیم که نتایج جالبی بدست آمد. در یکی از این تست ها، نور صفحه نمایش تبلت را روی 75 درصد گذاشتیم و با تبلت وب گردی (از طریق وای فای) کردیم که نهایتا باتری آن حدود 14 ساعت دوام آورد که زمان نسبتا خوبی است. ضمنا حالت ذخیره ی انرژی یا Power Save بر روی این تبلت وجود دارد که در مواقع لازم قابل استفاده است.

ظرفیت باتری این تبلت در مقایسه با ظرفیت 7340mAh باتری آیپد Air 2 اپل بسیار کمتر است. این در حالی است که دو تبلت اشاره شده دارای نمایشگر هم اندازه (9.7 اینچ) هستند. البته ظرفیت باتری این تبلت مشابه دیگر تبلت های 9.7 اینچی سامسونگ مانند گلکسی Tab S3 است.
البته باتری تبلت به نوبه خود عملکرد قابل قبولی دارد. اگر طرفدار فیلم یا ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری این تبلت تا 14 ساعت ویدئو دیدن را پشتیبانی می کند که زمان فوق العاده ای است. در واقع با یک بار شارژ کردن این تبلت می توانید بیشتر از نصف روز ویدئو یا فیلم را روی نمایشگر 9.7 اینچی آن ببینید. زمان ویدئو دیدن و وب گردی این تبلت واقعا خوب هستند و اگر تنظیمات آن را تغییر دهید بیشتر از این نیز می شوند.

اگر جزء کاربرانی هستید که با تبلت خود زیاد کار می کنید باید بگوییم که پس از یک روز کار با این تبلت و استفاده از وای فای و بلوتوث، باتری آن حدود 40 درصد کم می شود. اگر جزء آن دسته افرادی هستید که با تبلت زیاد کار نمی کنید، خوش بختانه باتری تبلت سامسونگ شما در این حالت تا 5 روز نیز دوام می آورد.

زمان مکالمه ی 3G با این تبلت حدود 40 ساعت می باشد که زمان خوبی خوب است. به عبارتی دیگر شما می توانید حدود دو روز با این تبلت حرف بزنید. اگر علاقه مند به موسیقی گوش دادن هستید نیز باید بگوییم که با این تبلت می توانید تا 160 ساعت موسیقی گوش دهید. برای درک بهتر این موضوع، زمان مکالمه ی 3G و موسیقی گوش دادن با تبلت گلکسی Note 5 (باتری 3000mAh و نمایشگر 5.7 اینچ) به ترتیب 22 و 64 ساعت می باشند.

ضمنا زمان فول شارژ شدن باتری این تبلت حدود 4 ساعت است. اگر تبلت را در حالت Standby بگذارید، باتری آن تا 14 روز دوام خواهد آورد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

6000mAh

مدل باتری

EB-BT550ABA

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم