باتری HTC One E9 Plus

باتری گوشی موبایل HTC One E9 Plus با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمر جدا نشدنی است. بدلیل پیچیده بودن فرایند باز کردن گوشی های اچ تی سی؛ تعویض باتری اچ تی سی E9 Plus در دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل حدود 1 ساعت به زمان نیاز دارد. برای اطلاع از هزینه تعویض با ما در تماس باشید.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
مدت زمان تعویض 45 دقیقه
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 150,000 تومان
290,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
>3 امتیاز ماکروپوینت 3 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

باتری اچ تی سی HTC One E9 Plus

گوشی HTC One E9 Plus دارای باتری جدانشدنی با ظرفیت 2800mAh است که به نظر می رسد برای صفحه نمایش 5.5 اینچی آن مناسب باشد. ظرفیت این باتری کمتر از ظرفیت باتری گوشی M9 است، ولی این نکته را نیز بایستی در نظر گرفت که هر چند این گوشی صفحه نمایش بزرگتری دارد، از طرف دیگر پیکسل های بیشتری نیز دارد. همان گونه که می دانید پارامترهای زیادی بر عملکرد باتری گوشی اثر می گذارند و از روی ظرفیت اسمی آنها نمی توان تصمیم گرفت چرا که ممکن است دو گوشی باتری های مشابه و حتی صفحه نمایش یکسانی داشته باشند ولی نتایج تست باتری آنها تفاوت داشته باشد. با خرید باتری موبایل اصل از ماکروتل بهترین بهره وری را برای گوشی خود به همراه داشته باشید

توجه: باتری HTC One E9 و باتری اچ تی سی دیزایر 828 با باتری گوشی E9 Plus مشابه است.

گوشی اچ تی سی +One E9 دارای یک تراشه ی کاملا متفاوت است و تراشه ی Snapdragon 810 گوشی M9 بازدهی خیلی عالی ندارد. به هر حال زمان پخش ویدئوی این گوشی حدود 7 ساعت و زمان وب گردی آن حدود 8 ساعت می باشد که نتایج خیلی خاصی نیستند. همان گونه که می دانید امروزه کاربران بیشتر زمان خود را صرف وب گردی با گوشی خود می کنند بنابراین زمان وب گردی یکی از اصلی ترین و مهم ترین پارامترهای گوشی های جدید به شمار می رود. زمان وب گردی و پخش ویدئوی One M9 به ترتیب 7:31 و 8:21 ساعت هستند که تقریبا مشابه +E9 است. زمان مکالمه ی کمتر از 12 ساعت گوشی +E9 برای یک گوشی آخرین مدل خیلی خوب نیست و برای کسانی که با گوشی خود زیاد صحبت می کنند اصلا راضی کننده نیست.

مشخصات باتری HTC One E9 Plus

البته این گوشی در یک جا عملکرد عالی دارد و آن زمان Standby است. اگر فقط یکی از سیم کارت‌ها روی گوشی قرار داشته باشد این گوشی می‌تواند تا 14 روز در حالت 3G Standby باقی بماند و اگر از هر دو سیم کارت استفاده کنید تا 12.5 روز در این حالت می ماند. اگر چه این زمان نصف زمانی است که سازنده ی گوشی ادعا کرده بود ولی هم چنان نتیجه ی خوبی به شمار می رود. البته متغیرهای زیادی روی این زمان تاثیر می گذارند که ممکن است حین کار با گوشی متوجه آن شوید.

مشخصات باتری گوشی HTC One E9 Plus

زمان پایداری این باتری

زمان پایداری این گوشی حدود 58 ساعت است که اگر از هر دو سیم کارت استفاده کنید، زمان پایداری آن تنها 1 ساعت کمتر می شود. بنابراین اگر روزانه یک ساعت وب گردی، مکالمه و پخش ویدئو داشته باشید، گوشی شما با تنها یک بار شارژ شدن حدود 2.5 روز دوام می آورد. ضمنا زمان پایداری گوشی M9 حدود 62 ساعت است. در کل عملکرد باتری این گوشی متوسط ارزیابی می شود و انتظار عملکرد بهتری از این گوشی داشتیم.

تعویض باتری اچ تی سی One E9 Plus در ماکروتل

گوشی HTC One E9 Plus از نظر باتری عملکرد نسبتا خوبی داشته اما در نهایت بعد از 2 سال باتری گوشی فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد. ما در ماکروتل با در دست داشتن لوازم تعمیرات موبایل پیشرفته فرایند تعویض باتری گوشی موبایل HTC One E9 Plus را تسریع بخشیدیم. برای اطلاع از هزینه تعویض باتری اچ تی سی E9 Plus با ما در تماس باشید.

  • زمان مورد نیاز برای تعویض باتری: 2 ساعت
  • امکان ارسال باتری از طریق پست پیشتاز
  • ارسال از طریق پیک موتوری در تهران و تحویل قوری
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2800mAh

مدل باتری

BOPJX100

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.85 ولت

استقامت کلی باتری

59 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

12 ساعت و 7 دقیقه

زمان پخش ویدئو

7 ساعت

زمان وب‌گردی

8 ساعت و 5 دقیقه

مدت زمان تعویض

45 دقیقه

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1396-06-02

سلام.لطفا زودتر بیارید

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم