برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Sony Xperia Z - LIS1502ERPC

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری سونی Xperia Z در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با کیفیت 100% اورجینال.

  • ظرفیت: 2330mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.7v ولت
  • نوع باتری: یتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: LIS1502ERPC
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 45 دقیقه
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 140,000 تومان
250,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>3 امتیاز ماکروپوینت 3 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

باتری گوشی موبایل سونی اکسپریا زد ( sony xperia z )ظرفیت 2330 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی می باشد. گوشی موبایل Sony Xperia Z در نمایشگاه CES در ماه ژانویه معرفی شد و محبوبیتش روز به روز افزون یافت. این گوشی هوشمند باتری به ظرفیت 2330 mAh دارد، اما CPU چهار هسته ای و صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 1080p آن به مصرف بسیار زیاد شارژ باتری شناخته شده است. واقعیت این است که باتری این گوشی توسط کاربر قابل تعویض نیست. برای این که به طور دقیق تری بدانید که آیا عملکرد این گوشی از نظر شما مطلوب است یا نه، توجه شما را به تست زیر که از سایت معتبر gsmarena برگرفته شده است جلب می کنیم. 

باتری سونی اکسپریا زد

  • تست زمان مکالمه

تست باتری سونی اکسپریا زد

سونی ادعا می کند که باتری Xperia Z در مکالمه ی شبکه ی 3g تا 14 ساعت دوام می آورد تا این که شارژ آن کاملا خالی شود.  این اسمارت فون در این تست عملکرد شگفت انگیز خود را نشان داد و به سادگی جزو بهترین های جدول قرار گرفت.

سونی اکسپریا Z که ما در اداره ی خود در مکالمه ی شبکه ی 3g تست کردیم 16 ساعت و 3 دقیقه دوام آورد.

  • تست زمان پخش فیلم

تست باتری سونی اکسپریا زد

متاسفانه، این گوشی در تست زمان پخش فیلم خیلی عالی عمل نکرد. به خاطر وجود  ال سی دی بزرگ 5 اینچی Sony Xperia Z با کیفیت 1080p اش 90 درصد باتری در 5 ساعت و 39 دقیقه فیلم دیدن خالی شد. اگرچه این مقدار برای تماشای دو فیلم کافی است با این وجود نتیجه ی درخشانی نیست. ما این تست را در حالتی که Mobile BRAVIA 2(موتور ارتقادهنده ی براویا 2) روشن  بود انجام دادیم چرا که می دانیم اکثر کاربران از این گزینه استفاده می کنند اما حتی موقعی که آن در حالت خاموش بود نیز هیچ تغییر فاحشی در تست باتری رخ نداد.

  • تست زمان وبگردی

تست باتری سونی اکسپریا زد

در تست وبگردی Sony Xperia Z موفق به صعود به رتبه های بالای جدول شد و  نسبت به تست پخش فیلم تقریبا 1 ساعت بیشتر دوام آورد. برخلاف صفحه ی نمایش AMOLED آن، ال سی دی اکسپریا زد انرژی اضافی برای نمایش دادن صفحات عمدتا سفید وب مصرف نمی کند. درست است که زمان 6 ساعت و 37 دقیقه دوام آوردن در وبگردی زمان خیلی زیادی نیست اما هنوز هم یک دستاورد معقول و مطلوب است و نسبت به باتری گوشی Oppo Find 5 و باتری HTC Butterfly که هر دو صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 1080p دارند عملکرد بهتری دارد.

  • تست استقامت کلی

تست باتری سونی اکسپریا زد

همانطور که انتظار می رود با باتری بزرگی مثل این، عملکرد آماده به کار Sony Xperia Z کاملا خوب است و همین عامل باعث می شود که در نهایت رتبه ی استقامت عالی 48 ساعت را از آن خود کند. جای تعجب نیست که باتری گوشی Sony Xperia Z حتی بیشتر از 48 ساعت می تواند دوام بیاورد در صورتی که صفحه نمایش آن فعال نباشد(در تماس و آماده به کار نباشد) اما در کل صفحه نمایش بسیار پرمصرفی دارد. با این حال با توجه به نتایج ما، شما هر 48 ساعت به شارژ کردن باتری موبایل خود نیاز دارید در صورتی که استفاده ی معمولی داشته باشید(روزانه یک ساعت پخش فیلم، تماس، وبگردی). 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2330mAh

مدل باتری

LIS1502ERPC

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.7 ولت

حالت Standby

530 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

16 ساعت و 3 دقیقه

زمان پخش ویدئو

5 ساعت و 39 دقیقه

زمان پخش موزیک

40h

زمان وب‌گردی

6 ساعت و 37 دقیقه

مدت زمان تعویض

45 دقیقه

پرسش و پاسخ (6)

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 6 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-04-15

سلام
باتری واقعا اصله؟ الان موجود دارید و قیمت سایت درسته که سفارش بزنم؟ با تشکر

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله اورجینال هست همراه با 7 روز مهلت تست و مرجوعی (در صورت رضایت نداشتن) بعلاوه گارانتی تعویض. قیمت هم آپدیت هست و می‌تونید با خیال راحت خرید کنید.

5.0
1399-05-21

تاریخ تولید باتری برای چه سالی هست؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

جهت اطلاع از تاریخ تولید باتری با شماره‌های پشتیبانی داخل سایت تماس بگیرید. چون هر بار تاریخ باتری تغییر می‌کنه و ثابت نیست.

5.0
1398-06-03
خریدار

سلام، من این باطری رو از سایت ماکروتل خریدم ولی راضی نیستم از خریدم، سرعت شارژ شدنش خوبه در مدت دو ساعت به 95 درصد رسید ولی در عرض سه ساعت کار کردن خیلی معمولی در حد واتس اپ و شاید ده تا تماس زیر یک دقیقه ای به هفتاد رسید، نمیگم باطریش بده، اتفاقا خوبه ولی به نظرم اصل نیست

5.0
1397-12-12

سلام.دوست عزیز قیمت باتری رو زیاد نزدید چون بقیه سایتها مثل دیجی ک بین 60 تا نهایت 70.دلیل خاصی داره قیمت گذاریتون . ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.ما نصبت به خریدمون از چین قیمت میذاریم و باتری هامون صددرصد اورجینال یا همون OEM هستش. درکل باتری موبایل بالای 10 کیفیت داره که این کیفیت ها از 40 هزار تومانی شروع میشه تا بالاترین کیفیت که باتری ماست. و گارانتی هم میدیم که خیالتون از اورجینال بودن باتری راحت باشه و هرموقع مشکلی داشتید بتونید اقدام به تعویض کنید.موفق باشید
4.0
1397-09-25

خودمون میتونیم عوض کنیم باتریش رو؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.نیاز به ابزار مخصوص تعمیرات و دستگاه اتو و کمی مهارت دارع.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم