برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy Note Edge

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

باتری گلکسی نوت ادج دارای ظرفیت 3000mAh می‌باشد همچنین باتری این گوشی از نوع لیتیوم یون است.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
260,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری گلکسی Note Edge

باطری Samsung galaxy note edge/ سامسونگ گلگسی نوت اج ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی می باشد. باطری  galaxy note edge توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی گلگسی نوت edge بهترین بهره وری را برای گوشی خود فراهم بیاورید. طبق اطلاعات رسمی این باتری در مکالمه ی پیوسته در شبکه ی 3g تا 18 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. به علاوه در پخش موزیک پیوسته نیز تا 67 ساعت می تواند دوام بیاورد. گوشی galaxy note edge تا حد زیادی بر اساس گوشی galaxy note 4 ساخته شده است و ظاهر خاص منحنی صفحه نمایش آن حفظ شده است. اما در این جا حجم داخلی آن کاهش یافته است که به نوبه ی خود باعث می شود باتری کوچکتری در آن تعبیه شود(3000 میلی آمپر ساعت در برابر 3220 میلی آمپر ساعت note 4). صفحه نمایش آن نیز متفاوت است درحالی که برخی نرم افزارهایی هستند که تاثیر بیشتری روی عمر باتری نسبت به آن 220 میلی آمپر ساعت از دست رفته دارند. برای بررسی عملکرد دقیق تر این باتری به تست زیر توجه کنید.

تست زمان مکالمه

مشخصات باتری galaxy note edge

باطری note 4 در این تست عالی عمل کرد اما note edge با 7 ساعت اختلاف از آن عقب افتاد. اگرچه گلگسی نوت اج توانست اکثر گوشی های دیگر را پشت سر خود بگذارد اما زمان مکالمه باید تا جای ممکن کمترین تغییر را نسبت به note 4 می داشت.

تست زمان وبگردی

تست عمر باتری galaxy note edge

نتیجه ی زمان وبگردی پیوسته ی گلگسی نوت اج نیز چندان درخشان نبود. باتری galaxy  note edge حدود یک و نیم ساعت کمتر از همتای صفحه تخت خود دوام آورد. زمان 9 ساعت برای یک پرچمدار مدرن کمتر از حد متوسط می باشد. ما در این جا فرض می کنیم که صفحه نمایش باریک تیره تر Galaxy Note Edge باید سخت تر کار کند و همین انرژی بیشتری از باتری را مصرف می کند.

تست زمان پخش فیلم

مشخصات باتری گلگسی نوت اج

گلگسی نوت اج در این تست 7 ساعت کمتر از note 4 دوام آورد. این عملکرد بسیار بدتر از تست مکالمه ی آن بود.

زمان استقامت کلی

رتبه بندی استقامت نهایی باتری note edge به 68 ساعت یا اندکی کمتر از سه روز کامل رسید. برای مقایسه Galaxy Note 4 در این تست نتیجه ی 87 ساعت را کسب کرده بود. با این حال شما با استفاده ی متوسط از گوشی خود می توانید انتظار داشته باشید که تا سه روز به شارژ کردن آن نیز ندارید. ولی اگر استفاده ی زیادی داشته باشید note edge تا دو روز بیشتر شارژ نگه نمی دارد. اگر هم خیلی بیش از حد معمول استفاده داشته باشید تا قبل از یک روز شارژ آن مطمئنا خالی می شود.

توجه کنید که این فبلت یک شارژ سریع 2.0 نیز دارد که اگر از آن استفاده کنید در عرض یک ساعت شارژ باتری تان از 0% به 50% می رسد. شارژ سریع تنها با شارژهای 2 آمپری کار می کند(مانند همان مدلی که در جعبه ی گوشی موجود است).

سامسونگ می توانست عمر باتری خود را با بروزرسانی یک نرم افزار بهبود ببخشید. حداقل  می توانست بروزرسانی سیستم عامل Android 5.0 Lollipop را انجام دهد که شامل Project Volta می شد و استراتژی های صرفه جویی انرژی متعددی داشت. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

نوع باتری

Li-ion

زمان مکالمه‌ی 3G

18 ساعت

پرسش و پاسخ (10)

متوسط امتیاز مشتریان

3.7

از مجموع 10 نظر

پرسیدن سوال

2.0
1399-08-01

سلام این باطری رومیخوام

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

متاسفانه کیفیت اصلی دیگه تولید نمیشه و به همین علت موجود نمیشه.

5.0
1398-08-19

سلام.این باطری برای مدل scl24 هم مناسبه؟

پاسخ از ماکروتل : درود.بله مناسبه
3.0
1398-08-08

سلام ، آیا این باتری همچنان با کیفیت دو-سه سال قبل عرضه میشه یا نه؟

پاسخ از ماکروتل : بله
4.0
1398-07-05

سلام گوشی من تو شارژ 30 درصد خاموش میکنه بعد اگه نت بسته باشه باطریش خوبه و مشکلی نداره تا آخرین درصد روشن میمونه خواستم بدونم مشکل باطری داره یا نه ؟البته یه بارم باطری رو زیر دستگاه گذاشتن گفتن برق نمیکشه و مشکلی نداره ممنون میشم از جواب دادنتون

پاسخ از ماکروتل : سلام. اول گوشی رو فلش کنید اگر مشکلش حل نشد باتری رو تعویض کنید. موفق باشید
3.0
1398-04-15

سلام...من این گوشی رو دارم ، مشکل بُرد پیدا کرده بود که به تازگی فرستادم نمایندگی و عوض کردن و یه باطری نو هم گذاشتن روش ، ولی احساس میکنم از باطری که قبلا خودم برای گوشی خریده بودم هم کمتر شارژ نگه میداره و روزی ۲ ، ۳ بار باید شارژش کنم .. ممکنه مشکل از باطری که گذاشتن باشه ؟ یا طبیعیه ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.به عوامل زیادی از جمله باتری و آی سی شارژ گوشی بستگی داره به طور قطع نمیشه گفت مشکل از طرف باتری گوشیه، باید بیشتر بررسی بشه تا نظر قطعی داد.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم