برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy W I8150

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
52,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری Samsung Galaxy W I8150/ سامسونگ گلگسی دبلیو ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی می باشد. باطری Samsung W توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد. با خرید باتری اصلی galaxy w بهترین بهره وری را برای گوشی خود فراهم آورید. طبق اطلاعات رسمی این باتری در حالت استندبای گوشی در شبکه ی 3g تا 420 ساعت می تواند دوام بیاورد. به علاوه در مکالمه ی پیوسته در شبکه ی 3g نیز تا 8 ساعت و 20 دقیقه می تواند شارژ نگه دارد.

خرید باطری سامسونگ galaxy w

گوشی سامسونگ گلگسی w یکی از گوشی های رده متوسط برند سامسونگ می باشد که با نام Samsung GT-I8150 شناخته می شود. تکنولوژی  کره ای عظیم سامسونگ پس از چیره شدن بر بازار گوشی های رده بالا از طریق گوشی هایی مانند Samsung Galaxy S و سپس Samsung Galaxy S2 تصمیم گرفت که با شکستن سرحدات  بر کل بازار گوشی حکمفرما شود. با گوشی گلگسی w که صفحه نمایش 3.7 اینچی داشت و با اندروید 2.3 اجرا می شد محدوده ی گوشی های با قیمت کمتر از متوسطش را فشرده تر کرد.

یکی از ویژگی های اصلی بدنامی یا خوشنامی یک گوشی میزان عمر باتری آن می باشد. باتری Galaxy W بسیار مناسب و بهینه است چرا که با تست هایی که انجام دادیم معلوم شد که اگر از این گوشی بیش از حد کار بکشید تا حداقل 1 روز باتری آن دوام می آورد. اما اگر استفاده ی معمول داشته باشید تا بیش از دو روز نیاز به شارژ دوباره ی آن ندارید.

قیمت خرید فروش باطری سامسونگ galaxy pocket

سامسونگ مدعی شده است که این باتری در مکالمه ی پیوسته در شبکه ی 3g تا 8 ساعت و 20 دقیقه دوام می آورد و در حالت استندبای گوشی نیز تا 420 ساعت. ما این گوشی را تست کردیم و دیدیم این نتایج صحت دارند. با استفاده ی معمول از گوشی از جمله تماس، فعالیت های مربوط به اینترنت و رسانه ها در پایان روز نصف شارژ گوشی تان باقی خواهد ماند.

اگرچه Galaxy w تقریبا نصف قیمت رقبای رده بالای اندرویدی اش مانند Samsung Galaxy Nexus و Apple iPhone 4S که سیستم عامل اندروید 4 نسخه ی بستی حصیری(Ice Cream Sandwich) را دارند می باشد. ولی با این وجود عمر باتری آن به خاطر ارائه ی ویژگی های محافظه کارانه تر از گوشی های مذکور بالاتر است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1500mAh

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.7 ولت

حالت Standby

420 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

8 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1396-12-21

سلام.این باتری رو برای wave 3 هم میشه استفاده کرد ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام بله یکی هستند.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم