Huawei    /    خانه

تاچ ال سی دی Huawei P9 Plus

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
950,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل هوآوی P9 Plus

گوشی P9 Plus نه تنها صفحه نمایش 5.5 اینچی را به همراه خود آورد بلکه از تکنولوژی IPS-NOE به AMOLED سوئیچ کرد. صفحه نمایش بزرگ تر این گوشی در مقایسه با صفحه نمایش گوشی هواوی P9 رزولوشن بیشتری یعنی  1080x 1920 پیکسل دارد. هم چنین تراکم پیکسلی این گوشی 401 ppi می باشد که از تراکم پیکسلی 423 ppi گوشی P9 کمتر است ولی باید 5.2 اینچی بودن صفحه نمایش P9 را نیز در نظر داشته باشید.

الگوی قرار گیری هر پیکسل از صفحه نمایش این گوشی مانند گوشی های AMOLED سامسونگ به صورت Diamond Pentile است که در شکل زیر می بینید.

مشخصات صحفه نمایش p9 plus

ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی حدود 400 nits می باشد که نزدیک به انتظار ما از صفحه نمایش های AMOLED است. این گوشی نیز مانند گوشی های AMOLED سامسونگ دارای Contrast بی نهایت می باشد.

شاید ایرادی که از صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی گرفته شود رزولوشن 1080 پیکسلی آن باشد ولی ما این گوشی را در کنار تاچ ال سی دی گوشی گلکسی S7 edge با اندازه ی مشابه قرار دادیم که تفاوت ناچیزی در رزولوشن آنها وجود داشت به نحوی که با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیست مگر اینگه قصد داشته باشید از تکنولوژی VR استفاده کنید و نگاهی دقیق تر به آن داشته باشید. جدول زیر نسبت Contrast این گوشی در نور 100 درصد را در مقایسه با گوشی های دیگر نشان می دهد.

مقایسه مشخصات تاچ ال سی دی گوشیهای موبایل

یکی از ویژگی های جالب این گوشی قابلیت عالی خوانا بودن زیر نور خورشید است که نسبت Contrast خوبی در این حالت به ثبت رساند که حدود 30 درصد بالاتر از گوشی P9 ولی کمتر از گلکسی S7 edge بود، با این وجود هنوز بین گوشی های عالی از این نظر می باشد. نتایج این تست را در شکل زیر می بینید.

مقایسه مشخصات تاچ ال سی دی

از نظر وضوح رنگ، می توان گفت P9 Plus خوب است. در حالت پیش فرض، صفحه نمایش گوشی کالیبراسیون رنگ خوبی داشت به نحوی که متوسط deltaE آن حدود 5.4 بود. وقتی که حالت Warm color یا رنگ های گرم را فعال کردیم، متوسط deltaE به 3.9 کاهش یافت که یعنی می توان صفحه نمایش P9 Plus را جزء بهترین گوشی ها از نظر وضوح رنگ قلمداد کرد.

اگر هم مانند گوشی های AMOLED سامسونگ به رنگ های زنده و شاداب علاقه دارید، حالت Vivid Mode این گوشی را به شما پیشنهاد می دهیم. در این حالت تمامی رنگ های پایه خصوصا رنگ قرمز بهبود می یابند بنابراین زمانی که وضوح رنگ ها برایتان مهم نیست، می توانید از رنگ های زنده و شاداب نمایش داده شده لذت ببرید.

صفحه نمایش گوشی P9 Plus یک ترفند کوچک دارد که مدل عادی آن ندارد و آن حساسیت فشار آن می باشد. مثلا اگر آیکون دوربین را محکم تر فشار دهید قادر خواهید بود فورا یک سلفی از خودتان بگیرید. یا اگر همین کار را با تقویم گوشی تان انجام دهید، بدون باز شدن نرم افزار می توانید قرار ملاقات های تقویم خود را بررسی کنید.

هم چنین یک گلس ضد خش Corning Gorilla Glass 3 روی این صفحه نمایش وجود دارد که از آن محافظت می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

صحفه نمایش لمسی خازنی از نوع super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1080x1920

تراکم پیکسلی صفحه

401ppi

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم