برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری اپل واچ سری 1 سایز 38 میلی متری

باتری اپل واچ Series 1 38mm مدل A1578 با ظرفیت 205 میلی آمپرساعت است.

تعویض باتری اپل واچ سری 1 سایز 38 میلی متری زیر 2 ساعت در ماکروتل انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
300,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری اپل واچ سری 1 Series 1 38mm

باتری اپل واچ سری 1 سایز 38 میلی متری Watch Series 1 38mm Battery با ظرفیت 205 میلی آمپرساعت و مدل A1578 یک شاهکار ریز مهندسی است.

اپل ادعا کرده است که باتری اپل واچ هایش تا 18 ساعت می‌تواند شارژ نگهدارد.

چون اپل واچ‌ها یکی از کالا‌های لوکس و گران قیمت اپل هستند، توصیه می‌کنیم برای تعویض باتری معیوب یا خرید باتری اصلی اپل واچ سری 1 38 میلی متری به فروشگاه‌های معتبری مثل ماکروتل مراجعه کنید.

تعویض باتری اپل واچ سری 1 38 میلی متری در ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود.

در مقایسه؛ ظرفیت باتری اپل واچ سری 1 42 میلی متری 246 میلی آمپرساعت بوده و 40 میلی آمپر از 38 میلی متری ظرفیت بیشتری دارد.

ما چند آزمایش کلی روی باتری اپل واچ سری 1 38mm انجام دادیم تا عملکرد آن را بهتر درک کنیم.

همانطور که می‌دانیم عمر باتری اپل واچ سری 1 38 میلی متری به یک بحث بسیار داغ تبدیل شده است چرا که اپل به طور رسمی عمر 18 ساعت را برای آن ارزیابی کرده است.

تست باتری اپل واچ Series 1 38mm

ما تست خود را با باتری 100% اپل واچ در صبح ساعت 8 و نیم شروع کردیم.

بعد از 45 دقیقه تمرین در فضای باز، 15 ثانیه تماس صوتی، 5 تا کار مربوط به Siri، پنج پیش نمایش وایر، 1 دقیقه اسکرول کردن از طریق Glances و 70 دقیقه چک کردن (هر دو ثانیه) شارژ باتری آن در ساعت 1 بعد از ظهر به 60 درصد رسید.

در تمام طول بعد از ظهر ما 40 بار (هر دو ثانیه) ساعت را چک کردیم، با استفاده از برنامه‌های مختلف در حدود 5 دقیقه، 5 بار استفاده دستی از مانیتور ضربان قلب و 5 بار برای اطلاع از نوتیفیکیشن های تماس و 10 بار باز کردن ایمیل و پیام های وایبر در ساعت 8 و نیم بعد از ظهر شارژ باتری اپل واچ سری 1 38 میلی متری به 20% کاهش یافت.

بعد از کار، در منزل، ما 15 بار هر دو ثانیه ساعت را چک کردیم، دوبار دیگر اندازه گیری نبض انجام دادیم و از برخی از برنامه ها در حدود 1 دقیقه استفاده کردیم.

در ساعت 11 شب شارژ باتری به 10 درصد رسید و روی حالت صرفه جویی انرژی Power Reserve تنظیم شد که این حالت آن را به یک دستگاه ساده برای نمایش زمان تبدیل کرد که توانست حدود نیم روز دیگر با همان شارژ اپل واچ را روشن نگه دارد.

بنابراین پس از مدتی ما توانستیم دو روز کامل از عمر باتری اپل واچ بهره مند شویم بدون این که مانیتور ضربان قلب را خاموش کنید بدین صورت که از طریق استفاده از حالت صرفه جویی باتری Power Reserve اپل واچ را به یک دستگاه ساده تر تبدیل کردیم.

بخوانید: راهکارهایی برای افزایش عمر باتری اپل واچ

البته این کار کمی دور از انتظار است چرا که شما از اپل واچ انتظار یک ساعت معمولی را ندارید و آن را به خاطر قابلیت‌هایش خریداری کرده‌اید.

پس با استفاده معمولی احتمالا هر شب به شارژ کردن آن نیاز پیدا خواهید کرد.

این ایده آل نیست که دستگاهی غیر از گوشی داشته باشید که مجبور باشید آن را هر شب قبل از رفتن به رخت خواب به شارژ بزنید و اپل واچ از این نظر نسبت به سایر رقبایی که عمر باتری 3-4 روزه فراهم کرده اند نسبتا عقب‌تر است.

البته این ویژگی آن چنان هم دلهره آور نیست چرا که پشتیبان باتری همیشه آنقدر کافی هست که بتواند یک روز دیگر اپل واچ شما را روشن نگهدارد بنابراین در طول روز نیاز به شارژ پیدا نمی‌کنید.

البته اگر شما از اپلیکیشن‌های آزاد استفاده می‌کنید یا بیشتر اوقات خود را در حال استفاده از آن ها می‌گذرانید این قضیه برای شما صدق نمی‌کند.

مدت زمان شارژ شدن باتری اپل واچ سری 1 38 میلی متری

شارژر القایی 2 متری از نوع مغناطیسی است و به خاطر سر سوکت MagSafe که روی MacBooks دارد به خوبی با اپل اتصال برقرار می‌کند.

شارژ کردن اپل واچ‌ها زمان زیادی لازم دارد و اپل واچ برای این که کاملا شارژ شود حدود 3 ساعت شارژ نیاز دارد.

تجربه ما این است که باتری 42 میلی متری اندکی بیشتر دوام می‌آورند اما اینقدر کافی نیستند که بتوانند بیشتر از 1 و نیم روز شارژ نگه‌دارند بنابراین باز هم به شارژ روزانه می‌رسیم.

دلیل بیشتر بودن عمر باتری اپل واچ های 42 این است که مصرف انرژی صفحه نمایش بزرگتر و از نوع OLED با باتری بزرگتر جبران می شود. 

تعویض باتری اپل واچ Series 1 38mm

تعویض این باتری در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در 1 ساعته انجام می‌شود. برای تعویض این قطعه نیاز به لوازم تعمیرات موبایل مخصوص و مهارت های خاص در تعمیرات تلفن همراه دارید.

برای خرید و تعویض باتری اپل واچ سری 1 38 میلی متری حضوری به یکی از شعب تعمیرات موبایل ماکروتل تشریف بیاورید یا باتری را از فروگاه ما آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

205mAh

مدل باتری

A1578

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

18 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم