برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
LG    /    LG

هندزفری LG Nexus 5 - MC001

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
87,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری MC001-FW ساخت شرکت LG است و شما می توانید آن را علاوه در جعبه برخی از گوشی های این شرکت نظیر LG Nexus 5، در بازار با کیفیت اورجینال بیابید. این هندزفری جزو دسته هندزفری های ارزان و با کیفیت بالا قرار می گیرد. از نظر قیمت، این هندزفری هم رده هندزفری HTC Max 300 و هدفون Huawei AM115 می باشد و البته از آنجایی که هر سه این هندزفری ها کیفیت بسیار خوبی دارند، تفاوت آن ها را به سختی می توان تشخیص داد.

کابل این هندزفری از نظر دوام حد متوسطی دارد. یعنی نسبت به هندزفری هم خانواده اش هدفون LG LE630 که به LG QuadBeat 3 معروف است، دوام کمتری دارد. ولی با این حال در صورت استفاده صحیح از این هندزفری می تواند مدت زمان زیادی را برای کاربر پشتیبانی می کند.

طراحی ظاهری این هندزفری تا حد زیادی به هندزفری Sony MH750 شبیه است که اگر به برند هک شده پشت گوش هندزفری دقت نکنید، تشخیص اینکه کدام هندزفری را در اختیار دارید سخت می شود. اما اینکه کدام برند از طراحی محصول برند دیگر استفاده کرده مشخص نیست. با این حال، از نظر کیفیت صدا، این دو هندزفری در یک ردیف قرار می گیرند. شرکت LG در این مدل هندزفری خود صدا را تقویت کرده به صورتی که کاربر صدای با کیفیت بالا به همراه باس خوبی از طرف هندزفری دریافت می کند. این ویژگی ها با قیمت پایینی که این هندزفری دارد آن را محبوب کرده است.

داشتن جک 3.5 میلیمتری هندزفری باعث شده LG MC001-FW بتواند با دستگاه های بسیار زیادی سازگار باشد و این ویژگی یکی از ویژگی هاییست که ارزش خرید آن را بالا می برد. بنابراین شما می تواند با خرید این هندزفری آن را به هر دستگاه صوتی که از پورت 3.5 میلیمتری برخوردار است متصل کنید. حتی گوشی های قدیمی iPhone که دارای پورت 3.5 میلیمتری هندزفری هستند، می توانند این هندزفری را پشتیبانی کنند.
با داشتن دکمه کنترل تماس و میکروفون با کیفیت، به راحتی میتوانید از ین هندزفری هنگام رانندگی استفاده کنید. میکروفون داخلی تعبیه شده زیر دکمه کنترل تماس، عمل انتقال صدا را به خوبی انجام می دهد. از این دکمه شما برای توقف یا ادامه موزیک نیز می توانید استفاده می کنید، بنابراین این هندزفری علاوه بر استفاده معمولی و در هنگام رانندگی، هنگام دویدن و ورزش نیز کاربرد زیادی دارد.
از نقاط ضعف هندزفری LG MC001-FW می توان به نداشتن دکمه های کنترل صدا اشاره کرد. همچنین اینکه هندزفری فقط در رنگ سفید موجود می باشد، کمی انتخاب ها را محدود کرده است. با این حال نمی توان از کیفیت بسیار خوب صدای آن چشم پوشی کرد.
جهت اطمینان از اصالت کالا، فروشگاه اینترنتی ماکروتل هندزفری اورجینال را با گارانتی تست ارائه کرده و شما میتوانید علاوه بر خرید اینترنتی، برای خرید حضوری به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم