شارژر MOTOROLA - S006ABU0500115

سازگار با: Motorola Droid Razr, DROID RAZR HD, Droid RAZR M, DROID RAZR MAXX HD, DROID RAZR MAXX XT912

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
99,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی موتورولا S006ABU0500115 که نام دیگر آن SPN5788A می باشد دارای 2 پورت خروجی USB با ولتاژ 1.15 آمپر و ولتاژ 5 است. با استفاده از شارژر گوشی های چند پورت دیگر نیازی نیست منتظر خالی شدن پریز بمانید. پورت های USB امکان شارژ سریع و پربازده همزمان را برای دو دستگاه فراهم می کند. 

 این محصول شارژر اصلی موتورولا موتو X است و انتخابی مناسب برای گوشی هایی از قبیل لومیا Moto X, Moto G و همچنین دیگر گوشی ها می باشد.

آداپتور شارژر SPN5788A می تواند تمام دستگاه هایی که از طریق USB شارژ می شوند از جمله دستگاه های با پورت میکرو usb، مینی usb و غیره را شارژ کند. برای دانستن دلیل این موضوع مقاله  آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ را بخوانید. 

همانطور که می بینید کلگی شارژر SPN5788A S006ABU0500115 از نوع us است که با پریزهای برق آمریکا سازگار است و برای این که بتوانید از آن ها در ایران استفاده کنید نیاز به خرید مبدل دارید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری چند پورت است که یک سر آن آداپتور شارژری با یک یا چند پورت برای شارژ همزمان چند دستگاه وجود دارد. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

 تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. 

اینکه ما چه شارژری را برای گوشی تلفن همراه خود استفاده میکنیم بسیار مهم و با اهیمت بوده زیرا انتخاب یک شارژر خوب و متناسب با ولتاژ و امپر مورد نیاز برای شارژ باطری باعث افزایش عمر مفید باطری گوشی موبایلتان میشود همانطور که میدانید میزان سالم بودن باطری شما نیز باعث افزایش عمر مفید گوشی موبایل شما میشود از این رو انتخاب یک شارژر مطمن بسیار حائز اهمیت میباشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1.15A

مدل آداپتور

S006ABU0500115

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

وزن (Weight)

27.50 گرم

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

2 عدد

نوع درگاه خروجی

USB 2.0

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم