برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
NOKIA    /    Nokia Lumia

درب پشت Nokia Lumia 730

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • زرد
  • نارنجی
18,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل نوکیا لومیا Nokia lumia 730 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال lumia 730 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی لومیا 730 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید.

کاور باتری یا درب باتری اورجینال Lumia 730 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «نوکیا لومیا 730» شما می باشد. این درب موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده  حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 730

مختصری درباره طراحی گوشی Nokia Lumia 730

نوکیا تا کنون هرگز ما را از نظر کیفیت ساخت گوشی هایش نا امید نکرده است و گوشی Lumia 730 از این قاعده مستثنی نیست. بدنه خارجی آن تماما از جنس پلی کربنات است اما به نظر می رسد که نوکیا متریال آن را بهبود بخشیده است تا قادر باشد پوسته زیبا و لوکس تری برای آن به ارمغان بیاورد.

این گوشی به رنگ های نارنجی، سفید یا مشکی عرضه می گردد. اگر به دنبال رنگ های متمایز و جلب توجه کننده نیستید رنگ مشکی آن سنگین تر است.

در پهلوی راست گوشی کلید تنظیم کننده صدا و دکمه پاور وجود دارد.

درب پشت این گوشی برخلاف Lumia 800 قابل تعویض است که در صورتی که درب پشت گوشی تان خراب یا شکسته شده و یا این که از رنگ آن دلزده شده اید به راحتی می توانید درب پشتی جدید خریداری کرده و در گوشی تان بیندازد.

لبه های گرد و بدنه پشتی انحنادار، این گوشی را برای نگهداشتن در دست لذت بخش می کند. برخلاف گوشی های ضمختی مانند BlackBerry Passport و iPhone 6 Plus این گوشی به راحتی با سایز جیب تان متناسب می گردد.

گوشی Lumia 730 هم مانند سلف خود ظاهری شبیه گوشه های یکپارچه دارد. اگرچه نباید گول ظاهر آن را خورد. برای ثابت کردن خلاف آن، درب پشت Lumia 730 برای دسترسی به باطری و اسلات کارت ها به راحتی باز می شود.

گوشی هایی که بدنه یکپارچه ای دارند بدین معناست که شما نمی توانید آن ها را باز کنید یا باتری آن ها را دربیاورید. برای مثال  HTC One، LG G2،Xperia Z3 ، iPhone 5s و آیفون 6 از این دسته گوشی ها هستند.

برای این که تولید کننده ظاهر یکپارچه ای به گوشی Lumia 730 بدهد پوسته آن را به گونه ای طراحی کرده است که صفحه نمایش گوشی را محصور کرده است. بنابراین برخلاف گوشی های معمولی که فریم و درب پشت مجزا از هم دارند، بدنه گوشی Lumia 730 برای تغییر دادن راحت تر است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1397-03-19

سلام من تا اونجایی که دیدم تو سایتا این گوشی رنگ سفید . مشکی . سبز . نارنجی داره.زرد و قرمز ندیدم میشه توضیح بدید؟

پاسخ از ماکروتل : سلام .این بستگی به سفارش داره هر رنگی خواستید میتونید سفارش بدین.
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم