برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
NOKIA    /    Nokia Lumia

درب پشت گوشی Nokia Lumia 830

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • سبز
  • نارنجی
16,100 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Nokia Lumia 830 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال lumia 830 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی lumia 830 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال Nokia Lumia 830 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «نوکیا 830» شما می باشد. این درب موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است. 

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب گوشی lumia 830

مختصری درباره طراحی گوشی Lumia 830

دو چیز است که لومیا 830 به خاطر آن عنوان فلگ شیپ مقرون به صرفه را دریافت می کند و آن دوربین و طراحی آن است. همانند گوشی Lumia 930 که در جایگاه بالای lumia 830 در خط تولید گوشی های ویندوز فون قرار می گیرد، گوشی لومیا 830 هم یک تاچ ال سی دی با قطر 5 اینچ دارد و همان طراحی را دنبال می کند. آن شبیه گوشی lumia 930 و حتی اندکی بهتر از آن است. گوشی lumia 830 جوانب کناری فلزی و درب پشت پلاستیکی و شیشه جلویی مشکی دارد اما باریک تر و سبک تر است و در دست نگهداشتن آن آسان تر است.

تفاوت گوشی های مذکور به نظر ناچیز است چرا که گوشی Lumia 830 وزن 150 گرم و ضخامت 8.5 میلی متر در مقابل وزن 167 گرم و ضخامت 9.8 میلی متر گوشی 930 دارد اما با این حال تفاوت آن ملموس است. گوشی lumia 930 در دست بزرگ، سنگین و جاگیر به نظر می رسد در صورتی که گوشی lumia 830 این طور نیست.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 830

درب پشت گوشی lumia 830 از نوع قابل تعویض توسط کاربر است، بنابراین می توانید به باتری گوشی دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید و نیز می توانید یک میکروSD کارت اضافه کنید. گوشی lumia 930 فاقد این مزایا است. به علاوه گوشی lumia 830 بسیاری از خصوصیات گذشته را حفظ کرده است و هنوز دکمه شاتر دوربین اختصاصی دارد و همچنان از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و شامل NFC نیز می باشد.

روی هم رفته، به نظر می رسد که این گوشی طراحی و ترکیب بندی زیبایی دارد. رنگ های درب پشت آن همان رنگ های نارنجی، سبز، سفید و مشکی است که همتایان آن ارائه می کنند و از نظر کیفیت ساخت نمی توان از این گوشی خرده گرفت. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1397-10-05

سلام ، تگ وایرلس داره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.خرید باید از روی درب پشت خودتون جدا کنید و بچسپونید روی این.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم