Microsoft    /    Nokia Lumia

درب پشت گوشی Microsoft Lumia 540 Dual SIM

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • آبی
  • سبز
  • نارنجی
16,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Microsoft Lumia 540 Dual Sim که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال lumia 540 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی lumia 540 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال Lumia 540 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «لومیا 540» شما می باشد. این درب موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است. 

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 540 dual sim

مختصری درباره طراحی گوشی Lumia 540 دو سیم کارته

گوشی لومیا 540 دو سیم ابعادی بسیار شبیه به گوشی لومیا 640 دارد که هر دو گوشی صفحه نمایش 5 اینچی دارند. ابعاد این گوشی  144x73.7 x 8.6 میلی متر است درحالی که ابعاد lumia 640 اندکی کوچکتر و 141.3x 72.2 x 8.8  است.

بله، تفاوت در ضخامت وجود دارد و اگرچه تفاوت آن به اندازه ناچیز 2 دهم میلی متر است ولی در دست گرفتن آن آسان تر به نظر می رسد. مخصوصا به خاطر لبه های درب پشت گوشی که نسبت به گوشی lumia 640 انحنادارتر هستند. وزن های این گوشی ها برای لومیا 540 و لومیا 640 به ترتیب 152 و 145 گرم است.

سمت چپ بدنه این گوشی خالی از هرگونه دکمه ای است درحالی که کلید تنظیم کننده صدا و نیز دکمه قفل یا پاور در سمت راست گوشی قرار گرفته است. در پشت آن شما یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED را مشاهده می کنید. برند مایکروسافت در مرکز و یک بلندگو در پایین آن درب پشت آن قرار گرفته است.

قیمت خرید درب پشت lumia 540 دو سیم

درب باتری این گوشی یکی از اصلی ترین تغییرات لومیا 540 در مقایسه با گوشی Lumia 640 است. رنگ های نارنجی، سفید و فیروزه ای ظاهر درخشانی به آن می دهند که کاملا جذاب و خوشایند است. به خصوص این که رنگ های نارنجی و فیروزه ای آن جلوه فلورسنتی دارند که زیر شرایط روشنایی خاص درخشش زیبایی پیدا می کند.

علی رخم درخشان بودن، خط و خش ها به سادگی روی آن ظاهر نمی شوند و برای در دست گرفتن آن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. تنها نکته منفی ظاهر درخشان و براق درب پشت این گوشی این است که واقعا به سادگی اثر انگشت را جذب می کند.

اگر ظاهر مات را ترجیح می دهید می توانید نوع مشکی آن را انتخاب کنید که ظاهری بسیار شبیه به درب پشت مشکی Lumia 640 دارد.

ویژگی خوب دیگر درب پشت این است که از نوع قابل تعویض است و می توانید در صورت نیاز به آسانی آن را با نوع دیگر تعویض کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم