منبع تغذیه داژنگ DAZHENG PS 305D

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
3,100,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی منبع تغذیه DAZHENG PS-305D

از بین تمامی دستگاه‌های موجود در بازار، منبع تغذیه داژنگ یکی از معروف‌ترین لوازم تعمیرات موبایل است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بین تعمیرکاران موبایل از محبوبیت خاصی برخوردار است. با استفاده از منبع تغذیه داژنگ PS-305D می‌توانید جریان کشی گوشی‌های هوشمند را بررسی کرده و ایرادات آن را برطرف کنید. منبع تغذیه‌ها کاربردهای زیادی دارند که در زمینه الکترونیک بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات منبع تغذیه داژنگ 305D

منبع تغذیه DAZHENG 305D دارای دو نمایشگر دیجیتال جداگانه برای نمایش جریان‌های الکتریکی است. چهار عدد ولوم جهت تنظیم میزان ولتاژ و آمپر نیز روی این دستگاه تعبیه شده است. یک چراغ LED جهت نمایش وضعیت اتصال کوتاه روی منبع تغذیه داژنگ DAZHENG 305D وجود دارد. همچنین یک فن قدرتمند جهت تنظیم دمای منبع تغذیه روی آن تعبیه شده است تا در استفاده‌های طولانی مدت دچار مشکل نشوید. ولتاژ قابل تنظیم بین 0 تا 30 ولت و جریان خروجی 5 آمپر است. البته باید توجه داشت که کابل پراب یا کابل منبع روی این دستگاه موجود نیست و باید جداگانه آن را خریداری کنید

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

وزن (Weight)

4.4 کیلوگرم

ولتاژ ورودی

220V

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

2.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1399-09-16

سلام این منبع تغذیه کی موجود میشه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

جهت اطلاع از موجودی، قسمت پایین همین محصول دکمه "موجود شد پیامک بده" رو انتخاب کنید و شماره موبایل خودتون رو ثبت کنید تا به محض موجود شدن براتون پیامک بیاد.

4.0
1399-04-01

با سلام وخسته نباشید.دستگاه ارسالی شما با تصویر مندرج در سایتتون چه فرقی داره ؟ این کالا تضمین اورجینال بودنش چقدره ؟ شنیده ها حاکی از اینه این دستگاه نوع فیک و تقلبیشم هست که با برچسب بی کیفیت روش و بدون سریال در حال فروش در سایتهاست !!!!!!

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم