برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری (Samsung Galaxy J2 Pro (2016 مدل EB-BG351

باتری سامسونگ J2 Pro دو نوع دارد که شماره مدل آنها EB-BG350 و EB-BG351 است.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
167,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy J2 Pro

باطری گوشی Samsung Galaxy J2 Pro/سامسونگ گلگسی جی 2 پرو ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی (Li-ion) می باشد. باطری گلگسی j2 pro از نوع قابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصل Samsung J2 Pro بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم کنید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

طبق اطلاعات رسمی باتری این گوشی در مکالمه پیوسته در شبکه ی 3g تا 14 ساعت و در پخش موزیک پیوسته نیز تا 54 ساعت می تواند دوام بیاورد.

گوشی J2 Pro در جولای 2016 و با برخی ویژگی ها و خصوصیات پیشرفته نسبت به سلف خود یعنی Samsung J2 معرفی شد. گوشی Samsung Galaxy J2 Pro دارای تاچ اسکرین خازنی سور آمولد با 16 میلیون رنگ می باشد. همچنین سایز 5 اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه 68.1 درصدی اش برای تماشای فیلم ها، وبگردی در اینترنت و بازی کردن کاربردی و مفید است. ابعاد  بدنه ی این گوشی 142.4x71.1 x 8 میلی متر می باشد. این گوشی کیفیت ساخت عالی دارد و باریکی آن به اندازه ی 8 میلی متر است. گوشی (Samsung Galaxy J2 Pro (2016 با سیستم عامل اندرویدی v6.0.1 (مارشالو) کار می کند. در حالی که گوشی Galaxy J Max روی اندروید 5.0 اجرا می شود. این گوشی شامل Spreadtrum SC8830 می باشد و برای شما Cortex-A7 چهار هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز را ارائه می کند.

قیمت خرید باطری گوشی Samsung J2 Pro

در حالی که گوشی موبایل Samsung Pro حافظه ی داخلی 16 گیگ و رم 2 گیگ دارد، گوشی سامسونگ J2 تنها دارای 1.5 گیگ رم با 8 گیگ حافظه ی داخلی می باشد. حافظه ی داخلی هر دو گوشی با استفاده از میکروSD کارت تا 128 گیگ قابل ارتقا می باشد.

دوربین Samsung Galaxy J2 Pro شامل یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی با فلش LED و یک دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی یا برقراری چت ویدئویی می شود. در حالی که گوشی های گلگسی J Max و J1 Ace دوربین جلویی 2 مگا پیکسلی دارند. ولی دوربین هر سه گوشی یاد شده دارای خصوصیاتی چون برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و پانوراما می شوند. هر دو دوربین گوشی Galaxy J2 Pro دیافراگم f/2.2 دارد. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و صفحه نمایش 5 اینچی از نوع HD سوپرآمولد دارد.

همانند آخرین گوشی های سری J، گوشی Samsung Galaxy J2 Pro هم دارای گزینه های S bike mode و ultra-data saving mode است. به علاوه دارای خصوصیت نمایش هوشمند برای نوتیفیکشن ها به صورت چراغ LED می باشد که به کاربران اجازه می دهد برای هرکدام از تماس ها،اپلیکیشن ها یا هشدار مصرف گوشی خود، کد رنگ خاصی را انتخاب کنند. این درخشش هوشمند می تواند برای سه مورد مورد استفاده قرار گیرد: برای هشدارهای اولیه، هشدار مصرف و یا کمک به سلفی. خصوصیات درخشش هوشمند برای اولین بار است که در صنعت گوشی های موبایل به کار رفته است که نه تنها به صورت خودکار سلفی دوربین عقب را فعال می کند بلکه طراحی جدیدی برای این گوشی فراهم می کند.

از معایب Samsung Galaxy J2 Pro می توان به این اشاره کرد که جاوا ندارد، ظرفیت باتری متوسطی دارد، تراکم پیکسلی متوسط با رزولوشن معمولی ارائه می کند. شامل NFC نمی شود و دارای مادون قرمز که ابزاری مفید برای کنترل لوازم الکترونیکی خانگی می باشد نیست.

گوشی Samsung Galaxy J2 Pro سنسورهای معدودی دارد و شامل سنسور قطب نما و حسگر نور محیط نمی باشد. گزینه ی بارومتر یا ژیروسکوب و سنسور دما را نیز شامل نمی شود. لایه ی محافظ در برابر گرد و غبار و آب ندارد و فاقد دو باند wi-fi می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2600mAh

نوع باتری

Li-ion

زمان مکالمه‌ی 3G

14 ساعت

زمان پخش موزیک

54 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم