برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری اس 9 پلاس Samsung Galaxy S9 Plus

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری Galaxy S9 Plus در دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل در تهران و شیراز زیر 1ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل یک گزینه را انتخاب کنید
  • 3 ماه
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب برند باتری
590,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری گوشی Samsung Galaxy S9 Plus

گوشی گلکسی +S9 دارای باتری با ظرفیت 3500mAh است که نسبت به مدل قبلی آن یعنی گلکسی+S8 تغییری نکرده است، بنابراین انتظار نداریم عمر باتری این گوشی نسبت به مدل قبلی بهتر باشد. البته پردازنده ی 10 نانومتری جدید سامسونگ ممکن است بازدهی انرژی را بهتر کند و عملکرد باتری را نسبت به مدل قبلی بهبود بخشد.
ما تست های عمر باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج جالبی ثبت شد و معلوم شد که اشتباه حدس زده ایم. اگر بخواهید با این گوشی ویدئو یا فیلم ببینید، باتری این گوشی حدود 16 ساعت و 45 دقیقه دوام می آورد که تقریبا 40 دقیقه بهتر از باتری گوشی +S8 است. زمان وب گردی با این گوشی نیز حدود 11 ساعت و 15 دقیقه بود که حدود 1 ساعت کمتر از زمان وب گردی با گلکسی +S8 است. گوشی Mate 10 Pro با داشتن زمان پخش ویدئوی 15 ساعت و 21 دقیقه بهترین عملکرد را بین گوشی های جدید دارد. اگر بخواهید با گوشی تان مکالمه ی 3G انجام دهید نیز باتری این گوشی بیشتر از یک روز (25 ساعت و 23 دقیقه) دوام می آورد که حدود یک ساعت بیشتر از زمان مکالمه با گلکسی +S8 می باشد

مشخصات باتری گلکسی S9 Plus

همه ی این نتایج به زمان پایداری 86 ساعت این باتری ختم می شوند که 2 ساعت کمتر از زمان پایداری باتری S8+ و 3 ساعت کمتر از Note 8 است. البته باتری گوشی +S9 در هر سه زمان مکالمه، وبگردی و پخش ویدئو عملکرد بهتری نسبت به گلکسی Note 8 دارد و گوشی Note 8 بدلیل مصرف انرژی کمتر در حالت Standby زمان پایداری بهتری دارد. البته باید اضافه کنیم که پایداری باتری آیفون X که پرچمدار اپل می باشد حدود 74 ساعت است بنابراین عملکرد باتری گلکسی +S9 خیلی خوب است. کافیست گوشی خود را یک بار شارژ کنید، آنگاه اگر روزانه یک ساعت وب گردی و مکالمه کنید یا ویدئو بینید گوشی شما بیشتر از 3 روز دوام می آورد.
گوشی گلکسی +S9 مجهز به شارژ سریع است و با 30 دقیقه شارژ شدن از 0 تا 37 درصد شارژ می شود. البته این نرخ شارژ فوق العاده هم نیست چون گوشی های بهتری نیز دیده ایم، مثلا گوشی Huawei Mate 10 Pro که باتری بزرگتر و 4000 mAh دارد در این مدت زمان تا 58 درصد شارژ می شود. از طرفی گوشی آیفون X که باتری 2716mAh دارد در این مدت زمان فقط 20 درصد شارژ می شود. زمان فول شارژ شدن باتری S9+ حدود 1 ساعت و 45 دقیقه تخمین زده می شود که تقریبا مشابه زمان فول شارژ شدن باتری گوشی های گلکسی S9 و S8 است.
هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری +S9 حدود 8 ساعت و 5 دقیقه دوام آورد که عمر عالی به حساب می آید. همان گونه که در شکل می بینید عمر باتری آیفون X در این حالت حدود 30 دقیقه بیشتر از عمر باتری +S9 است. گوشی LG V30 با ثبت زمان 9 ساعت و 34 دقیقه بهترین عملکرد را در این زمینه دارد.

طول عمر و زمان شارژ باتری اس 9 پلاس

باید یادآور شویم که این نتایج با نسخه ی Exynos گوشی +S9 بدست آمده اند و نسخه ی Snapdragon آن مسلما نتایج مختلفی(معمولا بدتر) ثبت می کند. هم چنین اگر صفحه نمایش در حالت Always-On باشد، زمان پایداری کلی گوشی فرق خواهد کرد و حتی چگونگی انجام این تست نیز بر نتیجه کلی تاثیر می گذارد. ما این تست ها را در حالتی انجام دادیم که گوشی در تمام مدت آزمایش روی یک میز قرار داشت بنابراین می توان گفت نتایج بدست آمده در بدترین حالت ممکن ثبت شده اند چون اگر گوشی در جیب یا کیف تان باشد، حالت Always-On صفحه نمایش خاموش می شود و عمر باتری بیشتر می شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3500mAh

نوع باتری

Li-ion non-removable

استقامت کلی باتری

86 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

25 ساعت و 23 دقیقه

زمان پخش ویدئو

16 ساعت و 45 دقیقه

زمان وب‌گردی

11 ساعت و 15 دقیقه

پرسش و پاسخ (9)

متوسط امتیاز مشتریان

2.7

از مجموع 9 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-04-09

با سلام و دعای خیر
آیا این باطری از دیگر باطري های موجود در بازار بهتر است؟ وقتی سامسونگ این همه تنوع محصول دارد( که ناشی از رقابت است) آیا صرفه اقتصادی دارد که باطري تولید کند؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

باتری موجود در فروشگاه ماکروتل، بهترین کیفیت باتری موجود در بازار هست که توسط شرکت‌های معتبر قطعه‌سازی تولید و روانه بازار میشه. خود شرکت سامسونگ باتری تولید نمیکنه بلکه کارش تولید گوشی هست.

3.0
1401-10-18

سلام ، وقت بخیر
هزینه تعویض باتری s9 plus چه قدره ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر با پشتیبانی تعمیرات تماس بگیرین. باتشکر
3.0
1400-11-13

سلام وقت بخیر
این باتری ، دقیقا همین باتریه روی گوشی هست یا ‌شبیهشه ؟
چینی هست یا کشوره دیگه ؟ و چرا ؟
ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله جناب کیفیت باتری S9 Plus موجود، تفاوتی با باتری روی گوشی نداره. بله باتری در چین تولید میشه ولی به سفارش شرکت هستش و ازنظر کیفیت تفاوتی با باتری خود گوشی نداره.
4.0
1400-06-12

سلام ،عزیز چرا قیمت توبازار از ۲۰۵هزارتومن تا ۸۰۵هزارتومن تغییر می کنه؟تاریخ تولید باطریطون کی هست،؟آیا بعداز تعویض باطری بازهم گوشی ضد آب هست یانه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر قیمت‌ها که در بازار متفاوت هستش به دلیل کیفیت باتری هستش و شما قبل از خرید باید از اورجینال بودن باتری مطمئن بشین و حتما از فروشنده گارانتی تعویض و گارانتی مهلت تست بگیرین. تاریخ تولید متغییر هستش چون با موجود شدن جنس جدید تاریخ باتری عوض میشه و شما قبل از خرید می‌تونید با بلوار کشاورز تماس بگیرین و تاریخ تولید رو بپرسین. تمامی گوشی‌های که ضدآب هستن، پس از باز شدن خاصیت ضدآبی خودشون رو از دست می‌دن و امکان ضدآب شدن دوباره اون‌ها وجود نداره.
1.0
1399-12-30

سلام ببخشید برای تعویض باتری در شهرهایی غیر از تهران چه بکنیم و اینکه آیا بعد از تعویض حالت ضد آب گوشی از بین می رود؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

باید گوشی رو از طریق پست یا تیپاکس به دفتر ما در تهران ارسال کنید و بعد از اتمام کار از طریق پست براتون ارسال می‌کنیم.

گوشی ضد آب بعد از باز شدن از حالت پلمپ کارخونه خارج میشه و دیگه مثل اول ضد آب نیست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم