برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دوربین گوشی موبایل Samsung Galaxy S5

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
80,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

دوربین گوشی Samsung Galaxy S5/سامسونگ گلگسی اس فایو 16 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل است، دیافراگم دوربین آن f/2.2 می باشد و دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلش LED می باشد. از امکانات آن می توان به اندازه سنسور 1/2.6، اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر، برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، پانوراما و HDR اشاره کرد. دیافراگم دوربین جلو آن f/2.4 است و با کیفیت 1080p@30fps فیلم ضبط می کند.کیفیت ضبط فیلم دوربین عقب s5 موارد زیر می باشد: 

2160p@30fps، 1080p@60fps، 720p@120fps، HDR، dual-video rec

سامسونگ دوربین گوشی Galaxy S5 را نسبت به دوربین 13 مگاپیکسلی Galaxy S4 تا 16 مگاپیکسل ارتقا داده است، اما ما تغییر آشکاری بین کیفیت تصاویر آن ها مشاهده نکردیم. گوشی Galaxy S5 هنوز عکس های با کیفیت، با جزئیات و رنگ های دقیق در تقریبا تمام شرایط نوری تولید می کند. عکس های گرفته شده در غروب و نور پایین در این گوشی دارای نویز کمتری می باشند، با این حال نمی تواند به پای دوربین گوشی های Sony Xperia که در گرفتن عکس هایی روشن و واضح در شرایط کم نور بهترین می باشند برسد.

قیمت خرید دوربین موبایل Samsung S5

ویژگی که گوشی Galaxy S5 در آن واقعا می درخشد، بارگذاری سریع سرعت شاتر آن است که تقریبا با گوشی iPhone 5S یکی است. زمانی که گوشی را تکان ندهید، می توانید قفل های فوکوس خودکار را روی موضوع موردنظر تان پیدا کنید و در این لحظه شاتر در عرض 0.3 ثانیه یا کمتر عکس را می گیرد، نتیجه ی خوبی که به دلیل چیپ ست اسنپ دراگون 801 این گوشی می باشد.

کیفیت دوربین Galaxy S5

ضمنا ما از رویکرد جدید سامسونگ در قسمت امکانات گوشی بسیار خرسند هستیم. گوشی Galaxy S4  منوی امکانات سنگین پر از ابزارها و ترفندها داشت که شما مجبور بودید برای انتخاب کردن یکی از آن ها همه ی آن ها را اسکرول کنید. گوشی Galaxy S5 در مقایسه با آن، تنها تعداد انگشت شماری از حالت های انتخاب مفید و کاربردی را ارائه می کند.

امکانات دوربین گوشی Samsung S5

متاسفانه، ویژگی های جدید گوشی S5 عیب و خطا نیز دارد. برای مثال، حالت فوکوس انتخابی آن در هنگام گرفتن تعداد زیادی عکس های مختلف و ترکیب کردن آن ها کند عمل می کند، بنابراین می توانید انتخاب کنید که کدام پس زمینه و کدام پیش زمینه باشند یا این که هر دو فوکوس دقیق شود.

کیفیت دوربین سامسونگ Galaxy s5

حالت جدید Virtual Tour به شما اجازه می دهد تا پانورامای 360 درجه واضحی بگیرید و آن ها در کنار یکدیگر به تور تعاملی از یک مکان تبدیل کنید. اگر چه در واقعیت این کار بسیار وقت گیر می باشد و نیاز به ده ها عکس از هر نقطه دارد. اگر بسیار به گرفتن عکس های پانوراما مشتاق هستید این گوشی نسبتا خوب عمل می کند. درغیر این صورت، ما نمی توانیم آن را به جای فیلم گرفتن از مکان مذکور پیشنهاد کنیم.

دوربین این گوشی دارای حالت 4k video می باشد که می توانید فیلم هایی با رزولوشن فوق العاده بالا ضبط کنید. اما هر ویدئو آن حجم زیادی را اشغال می کند و تقریا در هر سه دقیقه 1گیگ از فضای گوشی  تان را پر می کند.

علاوه بر حالت 4k شما می توانید همانند گوشی Galaxy s4 ویدئوهای سریع و حرکت آهسته را نیز ضبط کنید. با این حال  همانند گوشی های Z2 و iPhone 5s نمی توانید حرکت آهسته را به فریم های انتخاب شده اضافه کنید

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1397-12-03

سلام خسته نباشید کی موجود میشه ؟؟؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.دوربین موبایل فعلا موجود نمیکنیم.موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم