دوربین اصلی سامسونگ Samsung Galaxy S6 Edge Plus

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
165,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

دوربین 16 مگا پیکسلی سامسونگ Galaxy S6 Edge Plus دارای دیافراگم f/1.9، فوکوس خودکار و فلش LED می باشد. از امکانات دیگر دوربین این گوشی می توان به برچسپ گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR خودکار و پاناراما اشاره کرد. دوربین جلو این گوشی نیز 5 مگا پیکسل با دیافراگم f/1.9 است. 

مشخصات کلی دوربین s6 edge plus

دوربین گوشی سامسونگ گلگسی Galaxy S6 Edge Plus شبیه دوربین گوشی های Galaxy S6 و S6 Edge می باشد و این یعنی نتایج به همان اندازه خوب از گوشی Edge بزرگتر دریافت می کنید. 

به علاوه دوربین این گوشی تثبیت کننده تصویر نوری برای عکس ها و VDIS(یک تکنولوژی تثبیت کننده مبتنی بر نرم افزار) موقع ضبط فیلم دارد.

دوربین این گوشی قابلیت هایی چون ویدئو 4k، پشتیبانی از رم، حرکت آهسته، حرکت سریع، فوکوس انتخابی، HDR، پخش زنده یوتیوب و غیره را دارد.

در تجربه کاربری با دوربین گوشی Galaxy S6 Edge Plus هیچ نکته منفی و ناامید کننده ای وجود ندارد.

این یکی از بهترین دوربین های گوشی در حال حاضر می باشد(گوشی های LG G4و iPhone 6 گوشی های دیگری با دوربین خوب می باشند).

در تست دوربین گوشی که ما انجام دادیم، سنسور دوربین Galaxy S6 Edge Plus همانطور که انتظار می رفت نتایج عالی کسب کرد.

اما نتایج کلی آن به اندازه ای که می توانست باشد خوب نبود و شرایط کم نور به طور معمول تصاویری دانه دار تولید می کرد اما این مورد را به ندرت می توان عیب بزرگی محسوب کرد و نیز تنها معدودی از گوشی ها هستند که در این موارد عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهند.

به نمونه عکس های گرفته شده توسط دوربین گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge plus نگاهی بیندازید تا خودتان در مورد کیفیتش قضاوت کنید.

قیمت خرید دوربین s6 edge plus

تصاویر گرفته شده دوربین S6 edge plus

قیمت خرید دوربین s6 edge plus

دوربین گوشی گلگسی اس 6 اج پلاس رنگ و جزئیات خوبی ارائه می دهد. ثبیت کننده تصویر نوری به کاهش تاری و اثرات لرزش دست کمک می کند. حتی در ویدئوها نیز تثبیت کننده مبتنی بر نرم افزار کار مناسب و معقولی انجام می دهد.

مثل همیشه، بهترین نتایج در محیط های کاملا روشن حاصل می شود، اما می توانید ببنید که حتی در ابتدای شب نیز عملکرد دوربین این گوشی افت می کند. پردازش تصویر با دوربین جلوی گوشی اندکی ضعیف تری از آن چیزی که انتظار می رود عمل می کند و تن های رنگی پوست افراد و رنگ ها خیلی طبیعی نیستند.

استفاده از دکمه «خانه» برای راه اندازی سریع دوربین آن قابلیت خوبی است که ما از در دسترس بودن آن روی گوشی S6 Edge Plus بسیار خرسند هستیم. به علاوه شما می توانید فیلم های یوتیوب را از طریق عملکرد انتشار برای به اشتراک گذاری با مردمی که در لیست مخاطبین تان قرار دارد پخش کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم