برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری تبلت Samsung Galaxy Tab A 7.0 (2016) مدل T280 - T285

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری گلکسی Tab A 7.0 2016 در دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل.

  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: EB-BT280ABE
  • ظرفیت: 4000mAh
  • ولتاژ: 3.8v ولت
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
420,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری سامسونگ Samsung Galaxy Tab A 7.0 مدل T280 - T285

تبلت گلکسی Tab A 7.0 که در سال 2016 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی لیتیوم یونی Li-ion با ظرفیت 4000mAh است. این باتری وظیفه‌ی تغذیه‌ی نمایشگر 7 اینچی تبلت را بر عهده دارد که باید دید تا چه حد انتظارات را برآورده می‌کند.

در واقع ظرفیت باتری این تبلت نسبت به تبلت های 7 اینچ قبلی سامسونگ مانند باتری گلکسی Tab 3 7.0 و Tab 4 7.0 تغییری نکرده است ولی تراشه‌ی بکار رفته در پلتفرم این تبلت قوی‌تر شده است.

حالت ذخیره‌ی انرژی یا Power Save بر روی این تبلت وجود دارد که در مواقع لازم قابل استفاده است و مصرف شارژ باتری را بهینه می‌کند. البته دو حالت ذخیره‌ی انرژی در تنظیمات این تبلت وجود دارد.

در حالت Ultra energy saving mode آن وای فای و بلوتوث غیر فعال می‌شوند و انتخاب اپلیکیشن‌ها محدود می‌شود. حالت دیگر که Basic energy saving mode نام دارد، عملکرد CPU و نور نمایشگر را کاهش می‌دهد.

ضمنا قابلیت Smart Manager سامسونگ اپلیکیشن هایی که در پس زمینه اجرا می شوند را هر 3 روز متوقف می‌کند تا انرژی بیشتری ذخیره شود.

عمر باتری این تبلت تحت شرایط مختلف اندازه گیری شد که نتایج آن را در شکل زیر مشاهده می‌کنید. در واقع اگر نور صفحه نمایش تبلت را روی مینیمم بگذارید و از وای فای آن استفاده نکنید آنگاه باتری تبلت حدود 22 ساعت و 33 دقیقه دوام خواهد آورد.

اگر با این تبلت از طریق وای فای وب گردی انجام دهید، باتری آن تا 10 ساعت و 19 دقیقه دوام می‌آورد. البته اگر اینترنت LTE تبلت را فعال کنید این زمان کاهش خواهد یافت ولی هم چنان نسبت به تبلت‌های رقیب عملکرد بهتری دارد.

اگر طرفدار ویدئو یا فیلم دیدن هستید باید بگوییم که با این تبلت می توانید حدود 8 ساعت و 33 دقیقه فیلم / ویدئو ببینید. در آخر باید اضافه کنیم که اگر نور صفحه نمایش تبلت را در ماکزیمم آن بگذارید و با آن کار کنید، آنگاه باتری تبلت شما تا 6 ساعت و 19 دقیقه دوام خواهد آورد.

در مجموع می توان گفت عمر باتری این تبلت بستگی به نحوه ی استفاده از آن بین 6 تا 23 ساعت دوام خواهد آورد.

مدت زمان شارژ شدن باتری T280 - T285

اگر اهل موزیک گوش دادن هستید باید بگوییم با این تبلت می توانید تا 100 ساعت موسیقی گوش دهید. زمان مکالمه با این تبلت نیز بیشتر از 12 ساعت می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

4000mAh

مدل باتری

EB-BT280ABE

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401-03-18
خریدار

باطری خیلی خوبی هست
از نظر ظاهر و کارکرد تفاوتی با باطری که روی تبلت بود ندارد...
و از باطری های متفرقه بهتر است

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر تشکر از شما امیدواریم در خریدهای بعد نیز رضایت شمارو جلب کنیم.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم