برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری تبلت Samsung Galaxy Tab E

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
205,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری تبلت سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy Tab E

تبلت گلکسی Tab E دارای باتری لیتیومی و جدا نشدنی 5000mAh است که در سال 2015 عرضه شد. اگر با این تبلت کارهای سبک انجام دهید، باتری آن یکی دو روز دوام خواهد آورد.

تست زمان مکالمه

زمان مکالمه ی 3G با این تبلت حدود 26 ساعت است که برای یک تبلت واقعا مناسب است. یکی از ویژگی های نستا خوب باتری این تبلت، زمان گوش دادن به موزیک بود که تا 95 ساعت (4 روز) نیز دوام می آورد. برای مقایسه، مثلا باتری تبلت گلکسی Tab A 9.7 دارای ظرفیت 6000mAh است که زمان موزیک گوش دادن با آن حدود 160 ساعت می باشد.

تست زمان پخش ویدیو

هم چنین اگر بخواهید با این تبلت ویدئو یا فیلم ببینید باتری آن به مدت 7 ساعت دوام می آورد که برای تبلت دارای صفحه نمایش به این بزرگی خوب است. زمان ویدئو دیدن بستگی به نور صفحه نمایش تبلت دارد. مثلا زمان ویدئو دیدن با این تبلت را در نور 170 nits ( ماکزیمم نور صفحه نمایش این تبلت حدود 410 nits است) تست کردیم که حدود 9 ساعت بود.

تست نور صفحه نمایش

برای این که عمر باتری این تبلت را بسنجیم یک تست استاندارد روی آن انجام دادیم. در این تست، صفحه نمایش را در ماکزیمم نور قرار داده و ابزار Stability Tool را روی آن اجرا کردیم. این تبلت پس از حدودا 4.5 ساعت خاموش شد که عمر نسبتا خوبی است. مثلا تبلت های Lenovo Tab 2 و Acer Iconia Tab 10 A3 که باتری های بزرگتر ( به ترتیب 2200 و 2700mAh بیشتر از ظرفیت تبلت Tab E) دارند به ترتیب 7 و 5 ساعت دوام آوردند.

علاوه بر تست های فوق، ماکزیمم عمر باتری را نیز اندازه گیری کردیم. در این تست نور صفحه نمایش را مینیمم کردیم و از وای فای استفاده نکردیم که باتری تبلت تحت این شرایط حدود 14 ساعت دوام آورد.

تست زمان وب‌گردی

یکی از مهم ترین تست هایی که روی هر تبلت و گوشی همراه گرفته می شود تست زمان وب گردی است. در نور صفحه نمایش متوسط، باتری این تبلت پس از حدود 8.5 ساعت وب گردی خالی شد.

تست عمر باتری Samsung Galaxy Tab E

بنابراین دوام باتری این تبلت به پارامترهای زیادی بستگی دارد و با توجه با استفاده ی هر شخص معمولا بین 4.5 تا 14 ساعت دوام می آورد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم