برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی (Samsung Galaxy J1 2016 (SM-J120

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی J1 2016 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل یک ساعته انجام می‌شود.

قیمت صفحه نمایش Samsung Galaxy J1 2016 به همراه هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
780,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی (Samsung Galaxy J1(2016/ سامسونگ گلگسی جی 1(2016) قطر 4.5 اینچ دارد و تاچ اسکرین خازنی Super AMOLED دارد. رزولوشن صفحه نمایش گلگسی (j1(2016 معادل 480x800 پیکسل است که منجر به ارائه ی تراکم پیکسل 207ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصلی گوشی موبایل (galaxy j1(2016 هیچ تغییری در صفحه نمایش گوشی خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

گوشی های سری j سامسونگ بیشتر به خاطر قیمت شان معروف شده اند تا خصوصیات شان، اما سامسونگ اخیرا این سری را برای سال 2016 تجدید کرده است و (Samsung Galaxy J1 (2016گوشی رده پایین آپدیت شده ی سامسونگ گلگسی در این سال می باشد. این گوشی دارای یک شاسی محکم پلاستیکی است تا نمایی شبیه گوشی های بدنه فلزی داشته باشد. این گوشی نسبت به سلف خود پیشرفت های زیادی داشته است.

گوشی (Galaxy J1 (2016 صفحه نمایش جدید 4.5 اینچی سوپرآمولد دارد که اندکی بزرگتر از صفحه نمایش 4.3 اینچی Galaxy j1 می باشد اما رزولوشن آن همان مقدار 480x 800 حفظ شده است. شما هنوز هم می توانید تماشای فیلم یوتیوب و وبگردی کاملا رضایت بخشی با این گوشی انجام دهید اما نباید انتظار داشته باشید که پخش فیلم های HD خیلی خوب باشد. صفحه نمایش این گوشی برای مشاهده در فضای بیرون به اندازه ی کافی روشن است اما احتمالا نه در زیر نور مستقیم خورشید.

قیمت خرید تاچ ال سی دی (2016)Samsung J1

با یک مقایسه ی سریع گوشی Galaxy J1 با ورژن جدید آن یعنی Samsung Galaxy J1 2016 معلوم می شود که این گوشی به روزرسانی های بهبود یافته ی زیادی دارد. دوربین آن همان خصوصیات قبلی را دارد اما پردازنده ی 4 هسته ای آن به همراه باتری اندک بزرگ تر 2050 میلی آمپری بروزرسانی شده اند.

احتمالا بزرگترین تفاوت گوشی (J1 (2016 با سلف خود در صفحه نمایش گوشی می باشد چرا که به جای صفحه نمایش IPS نرمال، سامسونگ از یک صفحه نمایش Super-AMOLED برای این مدل گوشی جدید استفاده کرده است.

تراکم پیکسلی این گوشی 207ppi می باشد. وضوح تصویر گوشی (j1 (2016 خوب است اما مشخصا تفاوت آشکاری در مقایسه با صفحه نمایش های رزولوشن بالاتر دارد.

صفحه نمایش گوشی (j1(2016 در اندازه گیری های ما نیز توانسته است هم نسبت به سلف خود و نیز بسیاری از رقبایش پیشی بگیرد. ما حداکثر روشنایی آن را 319cd/m2 روی یک تصویر کاملا سفید اندازه گرفتیم. گوشی سامسونگ گلگسی j1  دارای گزینه ی outdoor mode ویژه می باشد که با روشن کردن آن میزان روشنایی برای مدت محدودی(15 دقیقه) تا مقدار زیاد 552cd/m2 بالا می رود. به خاطر مزیت رنگ های سیاه تیره ی صفحه نمایش آمولدی، گوشی (j1 (2016 کنتراست  فوق العاده بالایی ارائه می کند. 

ضمنا سامسونگ حالت های عکس مختلفی را برای این گوشی اعمال کرده است. بنابراین کاربران می توانند ویژگی عکس ها را تنظیم کنند. دقیق ترین ارائه توسط گزینه ی «Simple» امکان پذیر است که در آن برنامه ی سنجش CalMAN ما متوسط درجه ی انحراف 4.9(برای رنگ ها) و 2.5(برای رنگ های سیاه و سفید) اندازه گیری کرد. این نتایج به خصوص برای یک گوشی رده پایین بسیار عالی می باشد و در گروه مقایسه ای ما نیز عملکرد متقاعد کننده ای داشت. چرا که تنها گوشی لومیا 650 محصول مایکروسافت توانست درجه انحراف پایین تری کسب کند. رنگ های غنی معمول AMOLED توسط گزینه ی « Cinema mode» ارائه می شوند در حالی که گزینه «Photo mode» برای پوشش گسترده ی AdobeRGB طراحی گردیده است. این صفحه نمایش به طور خودکار گزینه ای را بر اساس محتوای پیش فرض انتخاب می کند.

به خاطر روشنایی عالی این گوشی در حالت «outdoor mode» و کنتراست بالای آن، کار کردن با Galaxy J1  ورژن 2016 بدون هیچ مشکلی است. ضمنا می توانید متون را در صفحه نمایش خود حتی در محیط های خیلی روشن ببنیید. اما این گوشی فاقد حسگر نور محیط می باشد بنابراین همیشه باید سطح روشنایی را به صورت دستی بالا ببرید.

از نظر زوایای دید هم نمی توان از گوشی (J1 (2016 انتقاد کرد و تصاویر حتی در زوایای شدید هم قابل مشاهده می باشند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

4.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

800 × 480

تراکم پیکسلی صفحه

207 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم