برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A30

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تاچ ال سی دی A30 سامسونگ با ریزولوشن 1080x2340 دارای صفحه نمایش Super AMOLED است.

تعویض این تاچ ال سی دی در دفاتر ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
رنگ محصول
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 3,200,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
>32 امتیاز ماکروپوینت 32 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 16,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

مشخصات تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A30

شرکت سامسونگ این موبایل میان رده خود را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. گلکسی A30 یکی از محبوب ترین گوشی های سری A شد و احتمال خیلی زیاد یکی از افراد خانواده یا آشنایان شما، صاحب این مدل می‌باشد. گلکسی A30 از صفحه نمایش ( تاچ ال سی دی ) با سایز ۶.۴ اینچ یا همان ۱۶.۲۵ سانتی متر برخودار است.

سایز ال سی دی سامسونگ A30 کاملا با برادر ضعیف‌تر خود یعنی ال سی دی A20 یکی می‌باشد اما بر خلاف A20، این گوشی از یک پنل با رزولوشن بسیار مناسب 1080x2340 استفاده کرده است.

گر با انواع کیفیت ال سی دی آشنا باشید، می‌دانید که به این رزولوشن +FHD یا همان فول اچ دی پلاس نیز می‌گویند. برای افزایش مقاومت و جلوگیری از آسیب پذیری تاچ و ال سی دی، شاهد به کار گرفتن نسل سوم شیشه های محافظ گوریلا (Gorilla Glass V3) هستیم  و نسبت تصویر در این موبایل ۱۹.۵:۹ می‌باشد.

انتخاب این کیفیت برای ال سی دی A30 از سوی سامسونگ بسیار مناسب و راضی کننده است و تقریبا شاهد هیچ گونه بریدگی و دندانه پذیریِ متون و تصاویر نیستیم.

مشخصات تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A30

پیشنهاد مطالعه: تشخیص اصل بودن تاچ و ال سی دی موبایل 

ویژگی های دیگر ال سی دی و پنل گلکسی A30

سامسونگ در Galaxy A30، درست مانند دیگر گوشی های میان‌رده و رده‌بالای خود از پنل های با کیفیت Super AMOLED که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد، استفاده کرده است و ما در این گوشی شاهد تراکم پیکسلی عالیِ ۴۰۳ پیکسل بر اینچ هستیم.

این چگالی پیکسل بسیار راضی کننده است و احتمال دیدن Pixel‌ها با چشم غیرمسلح، سخت یا شاید غیر ممکن باشد و همین‌ها باعث می‌شود که تاچ ال سی دی گوشی A30 به یکی از نقاط قوت آن تبدیل شود. صفحه نمایش چیزی حدود ۸۵ درصد از بخش جلویی این گوشی را خود اختصاص داده تا شاهد زیبایی هر چه بیشتر باشیم. ناچ (Notch) به بخش جدایی ناپذیری از طراحی گوشی‌های امروزه تبدیل شده است و در ال سی دی گلکسی A30 نیز استفاده از این زبان طراحی به چشم می‌خورد. سامسونگ از گلکسی A10 تا گلکسی A50 ناچ را برای گوشی‌های خود به کار برده است.تاچ A30 از لمس ۱۰ انگشتی به خوبی پشتیبانی می‌کند.

میزان نور حداکثری صفحه نمایش، در حالت دستی (Manual) به ۴۳۰ نیت و در حالت خودکار به ۵۵۰ نیت می‌رسد. نیت یا Nit یکی واحد های اندازه گیری روشنایی در ال سی دی ها می‌باشد.

اگر زیر نور خورشید قرار گرفتید و احساس کردید که متون و تصاویر به خوبی دیده نمی‌شوند، بهتر است حالت نور از دستی روی حالت خودکار بگذارید تا ۱۲۰ نیت روشنایی بیشتر دریافت کنید.

در کل نور تولید شده توسط پنل به اندازه کافی مناسب خواهد بود و شما را راضی نگه می‌دارد. در جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای از میزان نور ال سی دی گلکسی A30 را با دیگر گوشی‌ها ببینید.

اگر با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود مواجه شدید، این مقاله را مطالعه کنید.

گلس و تاچ سامسونگ گلکسی A30

PWM چیست؟

PWM  مخفف عبارت Pulse-width modulation است که به آن مدلاسیون پهنای پالس می‌گویند. با استفاده از PWM می‌توان نوسانات مربوط به شدت نور ال سی دی های موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و هر وسیله‌ای که دارای صفحه نمایش است را کنترل کرد. بعضی از ال سی دی ها و صفحه نمایش‌ها از PWM  استفاده می‌کنند و بعضی دیگر نه؛ به طور مثال صفحه نمایش سامسونگ گلکسی A30 از PWM برای کنترل نوسانات یا به اصطلاح سوسو زدن نور، زمانی که میزان نور ال سی دی را  ۱۰ درصد یا پایین‌تر می‌گذارید، استفاده می‌کند. متاسفانه نرخ PWM در A30 اندازه گیری نشده است اما با توجه به گلکسی A20 و گلکسی A40 می‌توان میزان آن را ۲۴۰ تا ۲۴۶ اندازه گیری کرد. تقریبا نیمی از موبایل و تبلت های امروزی از PWM برای کاهش نور ال سی دی استفاده نمی‌کنند و نرخ پیشنهادی PWM حدود ۲۰۰ است.

تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ A30 در ماکروتل

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی Samsung Galaxy A30 می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید.

اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.4 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2340 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

403 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

3.7

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-10-07

قمت تاج a30

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

تاچ و ال سی دی با هم تعویض میشه. قیمت تاچ ال سی دی با تعویض در این تاریخ 4/100 هست.

1.0
1399-06-17

با سلام، بنده پس از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود به مدل سامسونگ (A30 (305 ، در حالت خاموش بودن صفحه پس از دوبار ضربه زدن روی صفحه، صفحه نمایش روشن نمی شود با وجود اینکه تیک مربوط به روشن شدن صفحه بعد از زدن دوبار ضربه روی صفحه هم در تنظیمات = ویژگی های پیشرفته= حرکات و اشاره =برای بیدار شدن دوبار به صفحه بزنید.،،، زده ام. و این برای من شده یک مشکلی که خیلی علاقه ای به زدن هر بار دکمه پاور ندارم، از شما ممنون و سپاسگزارم می شوم اگر به من کمک کنید.با اخترام

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

این ایراد نمی‌تونه ربطی به تعویض تاچ ال سی دی داشته باشه. احتمالا ایراد نرم افزاری باشه و با فلش کردن درست بشه.

5.0
1399-04-29

سلام فرق تقلبی با اصلی ال سی دی a30 چیه لطفا بهم بگید

خالد احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام از روی کیفیت تصویر و تاچ مشخص میشه.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم