برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A20

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تاچ ال سی دی گلکسی A20 با تراکم پیکسلی 268 پیکسل بر اینچ و اندازه صفحه نمایش 6.4 اینچ در دفاتر ماکروتل در کمتر از 1 ساعت، تعویض آن انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
رنگ محصول
مدت زمان تعویض 1 ساعت
قیمت محصول با هزینه تعویض: 2,900,000 تومان
(موجود) تعمیر ۱ ساعته در ماکروتل
>29 امتیاز ماکروپوینت 29 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 14,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
مشاوره و درخواست تعمیرات
توضیحات

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ Galaxy A20

کمپانی Samsung در ساخت گوشی گلگسی A20 که در سال ۲۰۱۹ به بازار آمده، از صفحه نمایشی با سایز ۶.۴ اینچی با رزولوشن 720x1560 استفاده کرده است؛ این ابعاد دقیقا مانند اندازه ال سی دی برادر قدرتمندتر خود یعنی تاچ ال سی دی سامسونگ A50 می‌باشد. با توجه به سایز نسبتا بزرگ این ال سی دی حداقل انتظار میرفت که کیفیت صفحه فول اچ دی یا همان FHD باشد اما سامسونگ برای پایین نگه داشتن قیمت پایانی این موبایل، مجبور به استفاده از پنلی با کیفیت اچ دی پلاس (+HD) شد. این رزولوشن پایین به همراه اندازه بزرگ ال سی دی، باعث آن می‌شود که آيکون اپلکیشن ها و متون کمی دندانه‌دار به نظر برسد. نسبت تصویر یا ابعاد این گوشی ۱۹.۵:۹ می‌باشد و از محافظ تعبیه شده‌ی گوریلا گلس ۳ (Gorilla Glass V3) برای مقاومت حداکثری تاچ ال سی دی در برابر خط و ضربه استفاده می‌شود.

مشخصات تاچ ال سی دی Samsung Galaxy A20

ویژگی‌های ال سی دی و پنل سامسونگ A20

چگالی یا تراکم پیکسلی ال سی دی A20 به ۲۶۸ پیکسل در اینچ (268PPI) می‌رسد که در مجموع خیلی رضایت بخش نیست، این یعنی ۳ عدد پیکسل حتی کمتر نسبت به تاچ ال سی دی سامسونگ A10؛ البته این مقدار کم اصلا با چشم عادی و غیرمسلح قابل تشخیص و دیدن نخواهد بود. سامسونگ پنل Super AMOLED را برای صفحه نمایش این گوشی به کار برده است و همچنین تاچ و ال سی دی A20 حدود ۸۵ درصد از قسمت جلویی گوشی را اشغال می‌کند؛ لازم به ذکر می‌باشد که این موبایل گلکسی مانند دیگر برادران خود در سری A، یعنی A10 تا A50 از الگوی ناچ (Notch) که امروزه در تمامی گوشی ها شاهد آن هستیم، برای طراحی بخش جلویی صفحه نمایشِ A20 استفاده کرده است.

ویژگی‌های ال سی دی سامسونگ A20

ال سی دی سامسونگ A20 قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و تاچ این دستگاه می‌تواند تا به کارگیری هم‌زمان ده انگشت را متوجه شود. بزرگترین نقطه قوط تاچ و ال سی دی گلکسی A20 نسبت به گلکسی A10 علاوه بر ابعاد بزرگ‌تر، استفاده از پنل Super AMOLED به حساب می‌رود؛ این باعث می‌شود که رنگ‌ ها غنی‌تر و اصطلاحا پر جنب و جوش‌تر به نظر برسند. یکی از مولفه هایی که کیفیت یک پنل و ال سی دی را مشخص می‌کند، شدت و توانایی صفحه در نمایش رنگ سیاه می‌باشد که به دلیل AMOLED بودن، رنگ سیاه به خوبی به نشان داده می‌شود. از مزایای دیگر پنل های امولد نسبت به IPS می‌توان به کاهش نرخ پاسخ (Response Time)، مصرف کمتر باتری، روشنایی بیشتر و نرخ تازه‌سازی (Refresh Time) پایین‌تر اشاره کرد.

بررسی تخصصی تاچ ال سی دی گوشی A20

پیشنهاد مطالعه: تشخیص اصل بودن تاچ و ال سی دی موبایل

میزان روشنایی این صفحه نمایش

میزان روشنایی حداکثری ال سی دی این دستگاه حدود ۴۶۵ نیت (Nit) است. به طور معمول میانگین روشنایی یک گوشی باید حدود ۴۸۸ نیت باشد ولی نگران نباشید، این صفه به اندازه کافی روشنایی دارد تا زیر نور خورشید هم‌چنان متون و تصاویر را مشاهده کنید. روشنایی ال سی دی Galaxy A20 حدود ۳۵ نیت از Galaxy A10 بالاتر و نزدیک به ۱۱۰ نیت از Galaxy A50 پایین تر می‌باشد و در نهایت این درخشندگی به اندازه نیاز مناسب و رضایت بخش است.

نکته: نیت یکی از واحدهای اندازه گیری روشنایی و نور می‌باشد.

A20 از پردازنده مجتمع هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۸۸۴ (Exynos 7884) استفاده می‌کند و بخش نمایش تصاویر و پردازش ویدیو و بازی ها برعهده چیپست گرافیک Mali-G71 MP2 است. با اینکه کیفیت صفحه نمایش برای وب گردی و تماشای ویدیو های آنلاین مناسب است اما خیلی برای بازی های حرفه‌ای روی این موبایل حساب نکنید. اگر دست های کوچکی دارید احتمالا کار کردن با یک دست به دلیل بزرگی بدنه برای شما سخت خواهد بود که البته می‌توانید از تنظیمات قابلیت «One-Handed» را فعال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ a20 در  دفتر ماکروتل

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی Samsung Galaxy A20 می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل مراجعه کنید و در صورت نیاز با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران زندگی می‌کنید، به دلیل حساسیت تاچ و LCD نمی‌توان آن را برای شما فرستاد، شما می‌توانید از طریق صفحه درخواست آنلاین تعمیرات موبایل، درخواست خود را ثبت کنید. تعویض تاچ ال سی دی گوشی A20 زیر نیم ساعته برای شما مشتریان محترم انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6.4 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1560 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

268 پیکسل بر اینچ

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-04-30

من ال سی دی گوشی A20 شکسته، برای تعویضش باید به کجا مراجعه کنم و چقدرتعویضش زمان میبره؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

تعویض تاچ ال سی دی در دفتر ماکروتل انجام میشه که آدرس کامل داخل سایت قرار گرفته. هم می‌تونید به صورت حضوری مراجعه کنید هم اینکه فقط گوشی رو ارسال کنید. مدت زمان تعویض هم حدودا یک ساعت هست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم