باتری Samsung Galaxy J3 Pro J3110

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
167,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری گوشی Samsung Galaxy J3 Pro/سامسونگ گلگسی جی 3 پرو ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. این باتری قابل تعویض است. با خرید باطری اصلی سامسونگ گلگسی J3 Pro بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد. عمر باتری این گوشی بسیار خوب و بالاتر از سطح متوسط است.

فروش باتری Samsung J3 Pro

مختصری درباره گوشی Galaxy J3 Pro

اگرچه سامسونگ گوشی (Galaxy J3 (2016 را به تازگی عرضه کرده است اما J3 Pro نیز برخی خصوصیات و مشخصات بهبود یافته دارد.

این گوشی صفحه نمایشی 5 اینچی از نوع اچ دی Super AMOLED دارد و چیپ ست آن کوالکوم 1.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 410 چهار هسته ای SoC می باشد. رم 2 گیگا بایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگ دارد که تا 64 گیگ از طریق میکروSD کارت قابل ارتقا می باشد. دوربین عقب آن 8 مگاپیکسل با دیافراگم f2.0 و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارد. این گوشی دو سیم کارته است و روی اندروید Lollipop 5.1.1 اجرا می شود.

گوشی Galaxy J3 Pro هنوز سخت افزار ویژه ی چینی دیگری می باشد که نشان می دهد سامسونگ مصرانه در تلاش است تا بازار گوشی ها را به تصرف خود دربیاورد و رقبای محلی خود چون هواوی و  Xiaomi را از میدان بیرون کند. این دو شرکت گوشی های زیادی با مشخصات و کیفیت ساخت نسبتا خوب ارائه کرده اند. سامسونگ در سال های اخیر به خاطر کاهش سهم خود در بازاری با رقابتی تنگاتنگ و تهاجمی با مشکل روبرو شده است.

جای سوال است که چرا سامسونگ گوشی جدیدی در ژاونویه ی 2016 تولید کرده است که هنوز روی اندروید Lollipop اجرا می شود. این نوع سیستم عامل سال قبل با اندروید مارشالو 6.0 توسعه یافت. با این حال سامسونگ اشاره کرده است که تصمیم دارد گوشی J3 Pro را با اندروید مارشالو در چند ماه بعد بروزرسانی کند.

ظاهر گوشی Galaxy J3 Pro  شبیه گوشی های Galaxy J5 و J7 می باشد اما این گوشی کمی حالت مکعبی تر دارد. دکمه های ناوبری خازنی فاقد نور پس زمینه می باشند و نیز دارای فینگر پرینت روی دکمه ی خانه نمی باشد.

متاسفانه در این گوشی سنسور نور محیط و نوتیفیکشن های LED هم وجود ندارد.

دو طرف و گوشه های این گوشی گرد می باشد و از پلاستیکی که شامل دکمه های فیزیکی است ساخته شده است. پورت میکرو USB در زیر گوشی تعبیه شده است در حالی که جک صوتی در بالای گوشی زده شده است.

در پشت این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد که ویدوها را با کیفیت 1080p ضبط می کند.

بدنه ی پشتی آن به گونه ای است که وقتی از فاصله به آن نگاه کنید جنس آن فلز به نظر می رسد اما هنگامی که بافت آن را لمس کنید متوجه می شوید که از جنس پلاستیک است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2600mAh

نوع باتری

Li-ion

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-01-18

دوزار نمی ارزه این گوشی کلا باتری هاش هم بعد مدتی باد میکنه.من این گوشیو دو ساله که دارم باتری اولش 1 سال کار کرد بعد باد کرد دوباره براش باتری خریدم که بعد 1 ماه باد کرد.کلا بی خیال این گوشی بشید

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.ممکنه گوشیتون مشکل داشته باشه اگر به هر دلیلی زیاد جریان برق بکشه یا اتصالی در مسیر شارژ باشه باتری باد میکنه و آی سی شارژ آسیب میبینه.میتونید دستگاهتون رو بیارید دفتر یا ببرید نمایندگی معتبر سامسونگ براتون بررسی کنن مسیر شارژ دستگاه رو.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم