باتری Samsung Galaxy J5 Prime

باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی J5 Prime از نوع لیتیوم یون داخلی (غیر قابل تعویض توسط کاربر) و ظرفیت 2400mAh میلی آمپر ساعت می باشد.

تعویض باتری این گوشی در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل، زیر 1ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
198,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری Samsung Galaxy J5 Prime

باطری گوشی Samsung Galaxy J5 Prime/سامسونگ گلگسی جی 5 پرایم ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) است. باتری j5 prime از نوع غیرقابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی سامسونگ گلگسی J5 Prime بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

بیشتر خریداران امروزه از ظرفیت باتری به خوبی آگاه هستند چرا که آن نقش مهمی ایفا می کند. این گوشی ظرفیت باتری 2400 میلی آمپر ساعت دارد. این میزان ظرفیت کمی ناعادلانه است چرا که ورژن J5 2016 باتری به ظرفیت 3100 میلی آمپر دارد. با این حال برنامه ریزی مصرف پاور(S Power Planning) شما را در بهینه سازی این گوشی کمک می کند تا به آسانی با استفاده ی معمول تا یک روز بتوانید از گوشی خود استفاده کنید.

باتری گوشی سامسونگ Galaxy J5 Prime در مکالمه ی پیوسته تا 16 ساعت و در پخش موزیک پیوسته تا 54 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. این گوشی دو گزینه برای صرفه جویی در مصرف شارژ باتری دارد: گزینه ی Power Saving Mode که عملکرد پس زمینه ای اپلیکیشن ها و داده ها را محدود می کند و گزینه ی Ultra Power Saving Mode که صفحه نمایش را به رنگ سفید و سیاه درمی آورد و دسترسی شما را فقط به برنامه های اصلی باز می گذارد.

قیمت خرید باتری گوشی Samsung J5 Prime و مشخصات آن

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2400mAh

نوع باتری

Li-ion non-removable

زمان مکالمه‌ی 3G

16 ساعت

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400-07-18

خواستم بببنم حضوری بیام برای تعویض فقط قیمت باطری میگیرین یا بیشتر؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر برای تعویض حضوری هزینه باتری به علاوه اجرت تعویض گرفته می‌شود و هزینه‌ی اضافه‌ای خیر نداره. همچنین اگر در تهران یا شیراز هستید می‌تونید گوشی خودتون رو با پیک برای ما بفرستید اما قبل از ارسال با دفتر موردنظر تماس بگیرین. باتشکر
5.0
1398-07-15
خریدار

من از شما این باطری رو خریدم در عرض چند ساعت خالی میشه. باطری حتی در حد های کپی هم نیست

پاسخ از ماکروتل : سلام. ارسال کنید برای تعویض

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم