برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy A9 Pro

تعویض باتری گلکسی A9 پرو در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با گارانتی مهلت تست.

  • ظرفیت: 5000mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.85v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: EB-BA910ABE
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
280,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری Galaxy A9 Pro

این گوشی دارای باتری Li-ion جدا نشدنی با ظرفیت 5000mAh است که وظیفه‌ی تغذیه ی نمایشگر 6 اینچی گوشی را برعهده دارد. به نظر می رسد ظرفیت باتری Galaxy A9 Pro برای صفحه نمایش آن مناسب باشد چون همزمان با این گوشی سامسونگ از گلکسی S7 نیز رونمایی کرد که علی رغم صفحه نمایش 5.1 اینچی، باتری 3000mAh داشت. این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی می کند که شارژر آن 9V – 1.67A / 5V – 2A است. سامسونگ ادعا می کند که این شارژر قادر است باتری گوشی فوق را طی دو ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ کند. در ضمن 30 دقیقه شارژ کردن این گوشی باتری آن را تا 32 درصد شارژ خواهد کرد. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر بدست آمد. برای افزایش طول عمر این باتری بهتر است از شارژر اصلی A9 Pro 2016 استفاده کنید.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 25 ساعت است که واقعا عالی می باشد. مثلا باتری گوشی گلکسی S7 سامسونگ که همزمان با گوشی فوق و در سال 2016 عرضه شد حدود 2 ساعت زمان مکالمه ی 3G کمتری دارد. بنابراین اگر با گوشی تان زیاد مکالمه می کنید، احتمالا باتری این گوشی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. زمان مکالمه ی این گوشی را در مقایسه با گوشی هایی چون گلکسی S7، S7 edge و گوشی های شیائومی در شکل زیر مشاهده می کنید.

مشخصات و بررسی باتری Samsung Galaxy A9 Pro

زمان وب گردی با این گوشی حدود 10 ساعت است که نسبتا خوب می باشد. این زمان برای باتری گلکسی S7 حدود 6 ساعت می باشد. دقت داشته باشید که این نتایج در حالت وبگردی با اینترنت داده ی  3G گوشی بدست آمده اند. اگر از وای فای استفاده کنید، این زمان به بیشتر از 14 ساعت خواهد رسید.

در مورد گلکسی S7 نیز این زمان به 10 ساعت خواهد رسید. نتایج حاصل از تست وبگردی با گوشی فوق و گوشی هایی نظیر Mi Max، Mi 5، OnePlus 3 و ... را در شکل زیر مشاهده می کنید.

مکالمه 3g با باتری گوشی a9 pro

وب گردی با باتری گوشی سامسونگ A9 Pro

اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری این گوشی در این زمینه تا 25 ساعت دوام می آورد که عملکرد خیلی خوبی است. برای مثال زمان ویدئو دیدن با گوشی گلکسی S7 حدود 8 ساعت کمتر از گوشی فوق است. بنابراین برای ویدئو دیدن با این گوشی مشکلی نخواهید داشت و انتظارات شما برآورده خواهد شد.

پخش ویدئو با باتری A9 Pro

از نظر مدت زمان فول شارژ شدن نیز باتری این گوشی پس از حدود 2 ساعت فول شارژ می شود که واقعا عالی است. در واقع بدلیل پشتیبانی از شارژ سریع، باتری 5000mAh این گوشی حتی زود تر از باتری 3300mAh گوشی (J7 (2016 شارژ می شود.

مدت زمان فول شارژ شدن باتری سامسونگ A9 Pro

یکی دیگر از تست هایی که روی باتری این گوشی انجام دادیم زمان Standby بود که باتری این گوشی حدود 52 روز دوام آورد که واقعا خارق العاده است. مثلا باتری گوشی +S6 Edge تنها 25 روز در حالت Standby دوام آورد. نتایج این تست را در شکل زیر مشاهده می کنید.

حالت استند بای باتری A9 PRO

در کل باتری این گوشی عملکرد خوبی دارد و انتظارات کاربران را برآورده خواهد کرد.

بلاگ زیر را جهت اطلاع از عمر باتری گوشی موبایل بخوانید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

5000mAh

مدل باتری

EB-BA910ABE

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.85 ولت

زمان مکالمه‌ی 3G

33 ساعت

زمان پخش موزیک

109 ساعت

پشتیبانی از شارژ سریع

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم