برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هندزفری AKG سامسونگ S8 و S9 مدل EO-IG955

96% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

  • هندزفری AKG سامسونگ مدل EO-IG955 ، درون جعبه های گوشی موبایل S8 و S8 Plus سامسونگ قرار دارد.
  • این هندزفری قابل استفاده برای تمامی گوشی های موبایل و تبلت دارای پورت 3.5 میلی متر می باشد.
  • ساخت : ویتنام VIETNAM

  • این هندزفری در دو کیفیت 100% اورجینال (OEM) و اصلی (ORG) موجود می باشد.قبل از افزودن به سبد خرید ، کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید.
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت یک گزینه را انتخاب کنید
انتخاب رنگ
  • سرمه‌ای
550,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری AKG سامسونگ S8

هندزفری AKG مدل EO-IG955 برای کسانی که گوشی سامسونگ Galaxy S8 یا Galaxy S8 Plus را خریداری کرده‌اند آشناست. زمانی که شما گوشی Galaxy S8 یا S8 Plus می‌خرید، یک هندزفری اورجینال AKG درون جعبه آن دریافت می‌کنید. اما همانطور که برای همه اتفاق می‌افتد، ممکن است شما هندزفری گوشی خود را به هر دلیل از دست بدهید، یا این هندزفری را از دوست خود قرض گرفته و پس از استفاده به آن علاقه‌مند شده‌اید. قطعا خرید یک گوشی موبایل چندین میلیونی برای به دست آوردن یک هندزفری با کیفیت کار عاقلانه‌ای نیست. این هندزفری را می‌توان به صورت جداگانه در قیمتی نسبتا مناسب در بازار موبایل تهیه کرد. قیمت هندزفری AKG سامسونگ S8 را از همین صفحه می‌توانید ببینید و برای خرید هندزفری AKG سامسونگ از طریق همین پیج اقدام کنید و یا با مشاورین ماکروتل در تماس باشید.

هندزفری AKG

طراحی هندزفری AKG

این هندزفری از نظر طراحی کمی با دیگر هندزفری‌ها متفاوت است. قسمت گوشی آن به گونه‌ای طراحی شده که هندزفری به خوبی در گوش جای گرفته و مانع افتادن آن شود. این ویژگی باعث می‌شود، هندزفری برای هر مدل گوش مناسب باشد. اما با این حال امکان دارد برخی افراد با طراحی آن راحت نباشند. لاستیک‌های قرار گرفته در قسمت گوش این هندزفری باعث می‌شود صدای محیط کاهش یابد. این لاستیک‌ها مانند لاستیک‌های دیگر هندزفری‌ها به راحتی جدا می‌شوند که این امکان را به شما می‌دهد تا لاستیک‌هایی با اندازه‌های مختلف روی هندزفری خود استفاده کنید.

هندزفری AKG سامسونگ

پورت 3.5 میلی‌متری هندزفری AKG سامسونگ S8

برخلاف شرکت Apple که پورت 3.5 میلیمتری هندزفری را از گوشی‌های جدید خود حذف کرده است، در گوشی‌های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus و S9 سامسونگ هنوز پورت 3.5 میلیمتری هندزفری وجود دارد. بنابراین از هندزفری این گوشی‌ها می‌توان در دستگاه‌های دیگری که مجهز به پورت 3.5 میلیمتری هستند استفاده کرد.

قیمت هندزفری AKG سامسونگ S8 و S9

نوار دکمه‌های هندزفری AKG

قسمت نوار کنترل هندزفری سامسونگ AKG دارای دکمه‌های ولوم پایین و بالا و دکمه توقف/ادامه موزیک وجود دارد. همچنین میکروفونی به صورت داخلی در پشت نوار کنترل قرار دارد و مخصوص تماس‌های تلفنی که از طریق هندزفری انجام می‌گیرد است. در گوشی‌های iPhone به دلیل تفاوت در سیستم عامل گوشی‌ها ممکن است دکمه‌های ولوم هندزفری به درستی کار نکند، اما از نظر کیفیت صدا هیچ تفاوتی با گوشی‌های اندرویدی ندارد.

پورت هندزفری AKG سامسونگ

سیم هندزفری سامسونگ S8

یکی از نکات قوت و قابل توجه در این مدل هندزفری، کیفیت سیم آن است. معمولا شرکت سامسونگ لوازم جانبی خودش رو با کیفیت سیم بالا تولید نمی‌کند. چون در مدل‌های قبلی مثل هندزفری GH59-11843D کیفیت سیم به حدی پایین بود که با کوچکترین فشاری خراب می‌شد و با قطعی در قسمت‌های مختلف هندزفری روبرو بودیم. اما سامسونگ نیز مانند هر شرکت دیگری برای بالا بردن سطح رضایت مشتریان خود، این مشکل را حل کرده است. قیمت هندزفری AKG نسبت به کیفیت سیم خوبی که دارد، نسبت به بقیه هدفون‌ها خوب است و این بسیار خوشایند است. چرا که نه تنها شما را متحمل ضرر مالی نمی‌کند بلکه به نگهداری از محیط زیست نیز کمک می‌کند.

قیمت خرید هندزفری AKG | هندزفری سامسونگ S8

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

نوع اتصال

سیم جک 3.5 میلی متر

مدل (Model)

EO-IG955

سایر ویژگی‌های محصول

خروجی صدای فلت و شفاف

طراحی زیبا و ارگونومیک

پرسش و پاسخ (29)

متوسط امتیاز مشتریان

3.7

از مجموع 29 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-08-14

من این مدل هندزفری رو ۳ سال داشتم. از همین سایت هم گرفتم. کیفیت صدا عالی. الان که خراب شده، بازم میخوام سفارش بدم، ولی ناموجوده. کاش موجود کنید. بقیه سایتا رو اعتمادی ندارم زیاد

5.0
1402-03-11

سلام. لطفا 100 اورجینال رنگ سورمه ای رو موجود کنید. چون جای دیگه اعتماد ندارم نمیتونم خریداری کنم. پس لطفاً موجودش کنید که بتونیم باز دیگر از این محصول اصل و عالی استفاده کنیم????

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

متاسفانه کیفیت اورجینال این مدل هندزفری داخل بازار نیست و نمونه‌هایی با کیفیت پایین‌تر به اسم اورجینال به فروش می‌رسه و فعلا موجود نمیشه.

سپاس از همراهی شما.

5.0
1401-08-26

سلام آیا شما میتونین کیفیت ۱۰۰درصد اصلش رو دوباره. موجود کنین یا سایتی یا جایی دیگه معرفی کنین
که من از اونجا بخرم و اینکه آیا نسخه اصل ساخت خود شرکت akg است و چقدر تفاوت بین نسخه اصل و۱۰۰درصد اصل است از نظر صدا و کیفیت ساخت؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر ممکنه دوباره موجود بشه و درصورت موجودی در سایت وارد می‌شه. نه متاسفانه جایی رو نمی‌شناسیم که کیفیت OEM رو داشته باشند. بین کیفیت OEM و کیفیت ORG هم در کیفیت ساخت و هم در کیفیت صدا باهم تفاوت دارند ولی نه چندان زیاد.
5.0
1401-08-05

سلام تفاوت نسخه ORG با 100% OEM تا چه حده؟ خیلی تفاوت کیفیت داره یا همونه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر تفاوتشون در کیفیت ساخت و صدا هستش و بله باهم متفاوتند.
5.0
1401-08-04

سلام لطفا نسخه OEM رو موجود کنید به شدت نیازه. کی موجود میشه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر در‌صورت موجودی در سایت وارد می‍شه موجودی‌های سایت به‌روز هستند.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم