Samsung    /    Samsung

شارژر وایرلس Samsung Wireless Charger Stand مدل EP-NG930

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
115,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات شارژر وایرلس سامسونگ Samsung Wireless Charger Stand

  • ابعاد: 4.4 * 3.4 * 3.3 اینچ
  • وزن: حدود 163 گرم
  • ولتاژ ورودی: 5 تا 9 ولت
  • ولتاژ خروجی: 5 تا 9 ولت
  • جریان خروجی: 1000 میلی آمپر
  • گوشی های سازگار: گکسی S7, S7 edge, S6 edge, S6 edge+, Note 5

استند شارژ بی سیم (وایرلس) سامسونگ سطح جدیدی از تکنولوژی شارژ سریع را به بازار معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد دستگاه های خود را تا 1.4 برابر سریعتر از شارژرهای عادی شارژ کنند. این شارژر بدلیل پشتیبانی از استاندارد Qi نسبت به شارژر های فست شارژ سامسونگ نیز سریع تر است. دستگاه های سازگار با این استاندارد می توانند به صورت بی سیم و با سرعت استانداردی شارژ شوند. این شارژر در رنگ های مختلفی عرضه می شود که نمونه های آن را در شکل زیر مشاهده می کنید.

بررسی شارژر وایرلس سامسونگ Stand مدل EP-NG930

این شارژر با گلکسی +Note 5، S6 edge و مدل های جدیدتر سامسونگ سازگار است. شارژ سریع بی سیم با گوشی های گلکسی S6، S6 edge یا S6 active سازگار نیست و این گوشی ها با سرعت عادی شارژ می شوند. برای شارژ بی سیم برخی از گوشی ها باید یک کاور شارژ وایرلس خریداری کنید.

مشخصات شارژر وایرلس سامسونگ Stand

دیگر نگران گره خوردن کابل شارژ یا گم شدن آن نباشید چون سیستم جدید از کابل شارژ استفاده نمی کند. در واقع استند شارژر بی سیم جدید از فناوری شارژ القایی Qi بهره می برد که برای هر بار شارژ کردن دستگاه به کابل شارژ نیاز نخواهید داشت. این شارژر همیشه آماده به کار و قابل استفاده است. در واقع هر وقت دستگاه خود را روی آن قرار دهید شروع به شارژ شدن خواهد کرد به همین دلیل برای استفاده در خانه یا محل کار بسیار مناسب است. ضمنا طراحی شارژر به شما اجازه می دهد حین شارژ کردن گوشی با آن کار کنید ( تماس هایتان را پاسخ دهید، موزیک پخش شده را کنترل کنید، نوتیفیکیشن ها را ببینید)، بدون اینکه در شارژ شدن آن تداخلی ایجاد شود.

کیفیت شارژر بی سیم سامسونگ Stand

راه اندازی و استفاده از این شارژر بسیار راحت است. ابتدا شارژر بی سیم را به دستگاه خود وصل کنید، سپس گوشی تان را روی شارژر بگذارید. برای عملکرد بهینه و شارژ بهتر باید گوشی تان را در وسط استند شارژ بگذارید. اگر گوشی به درستی تنظیم نشده باشد، لامپ نمایشگر LED روی شارژر به شما هشدار خواهد داد. در ضمن یک شارژر دیواری فست شارژ یدکی با این استند وجود دارد که در مواقع لازم قابل استفاده است. اگر از گوشی های غیر سامسونگ یا شارژر سامسونگ زیر 2 آمپر استفاده کنید ممکن است به این شارژ آسیب برسانید.

بررسی شارژر بی سیم سامسونگ مدل Stand

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V / 9V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1A

پشتیبانی از شارژ سریع

نوع درگاه خروجی

وایرلس

پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-01-04

سلام.میخواستم بدونم این شارژر ساخت کجاس?و کیفیتش در مقایسه با مدل اورجینالش چطوره?ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام.ساخت چینه و 80 درصد اورجینال خود شرکت مرغوبیت داره.موفق باشید
5.0
1397-11-15

سلام...این سه نوع شارژ وایرلس که موجود هست داخل سایت تفاوتشون در چیه؟

پاسخ از ماکروتل : مدل هاشون باهم فرق میکنه از نظر کارایی تفاوت ندارن
3.0
1397-11-02

با سلام آیا توی بسته بندی این شارژر وایرلس ،،کابل و شارژر هم وجود دارد؟؟؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.خیر کابل شارژر ندارد  و معمولا کابل شارژ هایی که داخلش هست کیفیت نداره باید جدا تهیه کنید.موفق باشید
4.0
1397-09-21

سلام و خسته نباشید.میبخشید میخواستم بپرسم برای استفاده اولیه از این دستگاه اشکالی ندارد که گوشی خاموش باشد؟چون گوشی من به علت شکستن خار سوکت شارژ قادر به شارژ مستقیم نیست و خاموش شده و بنده قصد دارم به جای تعویض سوکت و باز شدن گوشی از شارژر بیسیم استفاده کنم فقط خواستم بدونم نیاز به تنظیمات خاصی روی گوشی یا روشن بودن گوشی نیست؟.و سوال دیگر این که آیا با شارژر گلکسی اس 6 هم کار میکند یا مشکلی به وجود می آید؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.بله خاموش باشه شارژ میشه و با شارژر s6 هم کار میکنه مشکلی نداره.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم