Samsung    /    Samsung

شارژر وایرلس Samsung Pad Type مدل EP-PN920

سازگار با: Samsung: Galaxy S6 , S6 Edge , S6 Edge Plus , Note 5 و گوشی های جدید سامسونگ

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
220,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی و توضیحات کامل و تخصصی پد شارژ وایرلس سامسونگ Samsung Wireless Charging Pad

پد شارژ بی سیم (وایرلس) سامسونگ در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شد. شما می توانید گوشی های هوشمند گلکسی سازگار با استاندارد Qi را بدون وصل کردن به شارژر دیواری یا پورت USB شارژ کنید. در واقع کافیست گوشی تان را مستقیما بر روی پد شارژ بگذارید و گوشی شما شروع به شارژ شدن خواهد کرد.

بررسی شارژر وایرلس سامسونگ EP-PN920

این پد شارژ دارای گواهی استاندارد Qi از WPC است و با تمامی دستگاه های سازگار با این تکنولوژی شامل گلکسی S4، S5، Note 4، Note edge، Note 3 (این گوشی های گلکسی به کاور باتری شارژ بی سیم نیاز دارند که بطور جدا فروخته می شود) و هم چنین گلکسی S6، S6 active، S6 edge، S6 edge+، Note 5 و گوشی های جدید سامسونگ سازگار است. در ضمن گوشی های جدیدتر به کاور باتری اضافی نیاز ندارند.

مشخصات ظاهری این شارژر وایرلس

به کمک این پد شارژ بی سیم می توانید گوشی های خود را در کمتر از 4 ساعت فول شارژ کنید، بدون اینکه از کابل شارژ استفاده کنید. کابل های شارژ معمولا زود خراب یا گم می شوند و حتی خیلی راحت به هم گره می خورند ولی پد شارژ بی سیم سامسونگ این مشکلات را ندارد و به راحتی و در هر زمانی قابل استفاده است. در ضمن فناوری بکار رفته در این شارژر به گونه ای است که اجازه ی شارژ بیش از حد دستگاه و آسیب رسیدن به آن را نمی دهد. از نظر طراحی نیز به گونه ای ساخته شده که به راحتی جابجا شود و فضای کمی را اشغال می کند.

پد شارژر وایرلس سامسونگ مدل EP-PN920

همان طور که گفتیم دیگر نگران گره خوردن کابل شارژ یا گم شدن آن نباشید چون سیستم جدید از کابل شارژ استفاده نمی کند. در واقع شارژر بی سیم جدید از فناوری شارژ القایی Qi بهره می برد که برای هر بار شارژ کردن دستگاه به کابل شارژ نیاز نخواهید داشت. این شارژر همیشه آماده به کار و قابل استفاده است. در واقع هر وقت دستگاه خود را روی آن قرار دهید شروع به شارژ شدن خواهد کرد به همین دلیل برای استفاده در خانه یا محل کار بسیار مناسب است. ضمنا طراحی شارژر به شما اجازه می دهد حین شارژ کردن گوشی با آن کار کنید، بدون اینکه در شارژ شدن آن تداخلی ایجاد شود.

شارژر بی سیم سامسونگ EP-PN920

راه اندازی و استفاده از این شارژر بسیار راحت است. ابتدا شارژر بی سیم را به دستگاه خود وصل کنید، سپس گوشی تان را روی شارژر بگذارید. برای عملکرد بهینه و شارژ بهتر باید گوشی تان را در وسط پد شارژ بگذارید. اگر گوشی به درستی تنظیم نشده باشد، لامپ نمایشگر LED روی شارژر به شما هشدار خواهد داد. اگر از گوشی های گلکسی S6، S6 active، S6 edge، S6 edge+، Note 5 استفاده می کنید، این شارژر پس از فول شارژ شدن گوشی های اشاره شده به شما هشدار می دهد. در ضمن یک شارژر 2 آمپر یدکی با این پد شارژ وجود دارد که در مواقع لازم قابل استفاده است. اگر از گوشی های غیر سامسونگ یا شارژر سامسونگ زیر 2 آمپر استفاده کنید ممکن است به پد شارژ آسیب برسانید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

(آمپر) شدت جریان خروجی

2A

مدل آداپتور

EP-PN920

پشتیبانی از شارژ سریع

وزن (Weight)

94.41 گرم

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

وایرلس

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم