برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy Core I8260

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
13,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy Core I8260 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال galaxy core به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی Samsung Core می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال galaxy core i8260 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «گلگسی کور i8260» شما می باشد.این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوب از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

درب پشت گوشی سامسونگ Galaxy core I8260

مختصری درباره طراحی گوشی Galaxy Core

سامسونگ Galaxy Core یک گوشی رده متوسط سامسونگ محسوب می شود و در دو نسخه تک سیم و دو سیم عرضه می شود. نسخه دو سیم کارت آن با نام Galaxy Core Duos شناخته می شود.

به طور کلی گوشی Galaxy Core در هیچ زمینه ای دارای ویژگی های درخشان نیست اما تمام موارد اصلی یک گوشی هوشمند معقول و مناسب را فراهم می کند.

از نظر طراحی، Galaxy Core یک گوشی معمولی سامسونگ است و از طرح کلی دیگر گوشی های اندرویدی ساخته شده توسط این شرکت کره ای پیروی می کند.

آیا جنس این گوشی هم از پلاستیک است؟ بله. آیا این گوشی ظاهری همچون دیگر گوشی های سامسونگ دارد؟ بله. آیا کاربردی و مناسب است؟ بله.

گوشی Galaxy Core در نسخه های سفید و آبی عرضه می شود و کیفیت ساخت محکمی دارد.

این گوشی با داشتن ضخامت 9 میلی متر تقریبا نازک است. وزن آن نیز سبک است و تنها 124 گرم وزن دارد. به علاوه گوشی نسبتا جمع و جوری است که استفاده از آن با یک دست آسان است. در ضمن موقعی که این گوشی را از جیب تان بیرون می آورید همانند برخی از گوشی های بزرگ تر به لبه های جیب تان گیر نمی کند. در زیر درب پشت قابل تعویض این گوشی یک باتری وجود دارد که توسط خود کاربر به سادگی قابل تعویض است و نیز یک اسلات کارت میکرو SD و دو اسلات کارت میکروسیم در آن جا قرار دارد.

طرح دکمه های آن از نوع استاندارد سامسونگ است. کلید«خانه» در جلو، کلید قفل در سمت راست و کلید تنظیم صدا در سمت چپ تعبیه شده اند. از آن جایی که این دکمه ها اندکی برجسته هستند به سادگی می توانید آن ها را در تاریکی پیدا کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم