سپراتور 7 اینچ Sunshine S-918N

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
3,450,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

سپراتور 7 اینچ سانشاین مدل Sunshine S-918N

هر دستگاه تعویض گلسی باید چندین ویژگی داشته باشد. سپراتور و جدا کننده گلس Sunshine S-918N با توجه به صفحه کار 7 اینچی، دو المنتی بودن و قدرت پمپ مکش خود و همچنین کیفیت صفحه‌ای که دارند یکی از بهترین‌ دستگاه‌های جداکننده گلس در بازار است.

همچنین جدا کننده گلس Sunshine S-918N فقط برای تعویض گلس موبایل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از حرارت این دستگاه، چسب‌های استفاده شده برای به هم وصل کردن قطعات لوازم الکتریکی را رقیق کرده و از این طریق در گوشی‌های موبایل، تاچ‌ال‌سی‌دی، باتری و درب پشت گوشی‌های موبایل را تعویض کنید.

سپراتور و جدا کننده گلس سانشاین Sunshine S-918N با توجه به صفحه با کیفیتی که دارد به سرعت داغ می‌شود و دمای 140 درجه سانتی‌گراد را برای شما فراهم می‌کند.

البته باید توجه داشت که برای آسیب نرسیدن به تاچ‌ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل بهتر است حرارت را بیشتر از 90 درجه سانتی‌گراد تنظیم نکنید و دما را بین 80 تا 90 درجه قرار دهید و در این دما از دستگاه تعویض گلس استفاده کنید. همچنین با استفاده از دکمه‌ای که روی سپراتور سانشاین  S-918N تعبیه شده است؛ تعمیرکاران می‌توانند پمپ مکش را خاموش یا روشن کنند.

به طور مثال در هنگام تعویض گلس بهتر است پمپ مکش روشن باشد تا به کمک آن تعویض گلس راحت‌تر انجام شود. برای بررسی‌های بیشتر، پیشنهاد وبسایت ماکروتل مطالعه مقاله بهترین سپراتورهای و دستگاه‌های جداکننده تاچ‌ال‌سی‌دی است.

مشخصات سپراتور سانشاین S-918N

  • اندازه‌ی این سپراتور 15 * 26 * 12 سانتی متر
  • وزن خالص حدود 3 کیلوگرم
  • توان خروجی 250 وات
  • ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت
  • پمپ مکش قدرتمند

خرید سپراتور سانشاین مدل S918N با بهترین قیمت، مهلت تست و ضمانت اصل بودن کالا + ارسال به سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی ماکروتل

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه کار

7اینچ

وزن (Weight)

3کیلوگرم

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم