سپراتور و جدا کننده گلس Sunshine S-918Q

سپراتور یا جداکننده ال‌سی‌دی سانشاین S-918Q

از جمله دستگاه‌های جداکننده گلس است که قابلیت‌های یکسانی با سپراتورهای هم رده خود دارد.

صفحه کار جداکننده گلس سانشاین S-918Q حدود 7 اینچ است و از این رو برای بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
1,380,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

سپراتور سانشاین SUNSHINE S-918Q | جدا کننده گلس Sunshune S-918Q

هر دستگاه تعویض گلسی که در بازار موجود است ویژگی خاصی دارد. سپراتور و جداکننده گلس سانشاین S-918Q به دلیل پمپ قدرتمندی که دارد بیشتر برای تعویض گلس مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته می‌توان از این دستگاه تعویض گلس برای تعویض تاچ‌ال‌سی‌دی، باتری و درب پشت نیز استفاده کرد. اما ویژگی اصلی سپراتور سانشاین 918Q که آن را از سپراتورهایی مانند سپراتور و جداکننده گلس یاکسون 943 جدا می‌کند پمپ آن است. که فشار بیشتری را به ال‌سی‌دی وارد می‌کند و تعویض گلس را آسان‌تر می‌کند. البته در مدل یاکسون 943 صفحه جنس آلیاژ برنج آن باعث می‌شود صفحه زودتر داغ شود. شما برای مقایسه تمامی سپراتورهای موجود در وبسایت ماکروتل می‌توانید به مقاله مقایسه سپراتورها مراجعه کنید.

کارایی جدا کننده ال‌سی‌دی سانشاین Sunshune S-918Q

جداکننده گلس Sunshune S-918Q دارای صفحه 7 اینچی است که برای گوشی و تبلت بسیار مناسب بوده و همانطور که اشاره شد علاوه بر تعویض گلس به دلیل گرمای مناسبی در حدود 140 درجه سانتی‌گراد برای تعویض باتری، تاچ‌ال‌سی‌دی و درب پشت نیز مورد استفاده بیشتر تعمیرکاران قرار می‌گیرد. البته بهتر است دمای سپراتور سانشاین SUNSHINE S-918Q را روی 80 تا 90 درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا از آسیب رسیدن به گوشی موبایل جلوگیری شود. در آخر باید گفت این دستگاه تعویض گلس به دلیل بدنه مستحکم و بادوامی که دارد می‌تواند یک ابزار مناسب برای هر تعمیرکاری باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه کار

7اینچ

وزن (Weight)

3.3کیلوگرم

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم