سپراتور 14 اینچ Sunshine S-918P

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
5,800,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی سپراتور 14 اینچ مدل Sunshine S-918P

دستگاه تعویض گلس سانشاین Sunshine Ss-918P با توجه به صفحه 14 اینچی که دارد برای تعویض گلس تبلت‌های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه سپراتور سانشاین Sunshine Ss-918P داری دو عدد پمپ مکش است شما می‌توانید در صورت نیاز به کمک دکمه تعبیه شده روی این دستگاه تنور ال‌سی‌دی به راحتی یک یا هر دو پمپ مکش سپراتور را روشن کنید.

البته برای بیشتر گوشی‌‌های موبایل و تبلت‌ها روشن کردن یک پمپ کافی است. البته اگر نیازی به سپراتوری در این اندازه ندارید می‌توانید با مراجعه به مقاله بررسی بهترین سپراتورهای موجود در بازار بهترین انتخاب را انجام دهید.

باید به این نکته اشاره کرد که دستگاه تعویض گلس Sunshine Ss-918P جنس بدنه و کیفیت صفحه بسیار خوبی دارد و به سرعت یعنی در کمتر از 2 دقیق دمای مورد نیاز برای تعویض گلس را فراهم می‌کند.

دمای سپراتور یا دستگاه تعویض گلس سانشاین Sunshine Ss-918P تا 300 درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود. اما به دلیل نکاتی ایمنی بهتر است بیشتر از 80 تا 90 درجه سانتی گراد بالاتر نرود.

شرکت سانشاین به صورت پیش فرض این دما را تا 100 درجه تنظیم کرده است. با توجه به بزرگ بودن صفحه این سپراتور و پمپ دوگانه و قدرتمند آن بیشتر از این دستگاه برای تعویض گلس استفاده می‌شود. اما شما می‌توانید برای تعویض باتری، تعویض تاچ‌ال‌سی‌دی و تعویض درب پشت نیز از آن استفاده کنید.

خرید سپراتور سانشاین 918P با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا در فروشگاه اینترنتی ماکروتل

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه کار

12*31.5*42

وزن (Weight)

7.5 کیلوگرم

توان مصرفی دستگاه

500وات

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1399-09-30

سلام قیمتش بالا نیست ؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

جنس اورجینال هست و قیمتش نسبت به کپی متفاوته.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم