برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دوربین گوشی موبایل SONY XPERIA Z

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
85,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

دوربین گوشی Sony Z Xpeira دارای کیفیت 13.1 مگا پیکسل، دیافراگم f/2.4 ، فوکوس اتوماتیک و فلش LED می باشد. از امکانات آن می توان به برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR و پانوراما رفت و برگشتی اشاره کرد. این دوربین قادر به ضبط ویدئو با کیفیت 1080p در 30 فریم بر ثانیه می باشد. دوربین جلوی گوشی 2.2 مگاپیکسل است. 

خصوصیات کلی و مزایا و معایب دوربین Sony Xperia Z

گوشی sony xperia z یکی از اولین گوشی هایی است که دارای سنسور عکاسی 13 مگاپیکسل است و فراتر از آن قادر به تولید عکس های زیبا در تمام شیوه های شرایط عکسبرداری است.

اگرچه دوربین سونی زد گاهی اوقات کمی آهسته عمل می کند ولی بیشتر عکس های تولید شده زیبا و قابل توجه هستند.

این بدین معناست که در تنظیمات ضعیف و روشنایی متوسط این گوشی سریعا ممکن است کند شده و در تشخیص دقیق منع روشنایی برای تولید تصاویر متعادل شکست بخورد. 

در عوض، در حالی که فلش به خوبی در فضاهای داخلی و سرپوشیده کار می کند، عکس گرفتن در شرایط کم نور و سایه دار کیفیت عکس ها پایین آمده و فاقد هر گونه جزئیات یا وضوح می شود.

قیمت خرید دوربین sony z

با این حال ماهیت کلی  Sony Xperia Z زمانی که عکس برداری در شرایط روشنایی خوب صورت بگیرد کاملا معقول و ایده آل است.

تعداد زیادی از تولیدکنندگان به همان اپتیک های دوربین برای استفاده در گوشی های رده بالای خود نظیر هواوی در گوشی جدید Huawei Ascend P2 اکتفا کرده اند.

ناحیه عکس برداری که در آن دوربین Sony Xperia Z نتایج شگفت آور و قوی از خود نشان می دهد، موقعی است که از قابلیت های زوم دیجیتال عکس گیرنده است.

قیمت خرید دوربین گوشی Sony Z

اگرچه معمولا تمهیداتی برای حفظ تصاویر از آشکار شدن پیکسل ها وجود دارد اما در گوشی سونی z، زوم دوربین آن کاملا بدون ضرر عمل می کند.

اگرچه هنوز هم برخی مزایا برای زوم اپتیکال وجود دارد، اما زوم دیجیتال به ما اجازه می دهد تا روی موضوع هدف تنها با اندکی تاثیر روی نتایج نهایی محدود شویم.

سونی زد اکسپرا از مزایایی چون «شاتر لبخند»، «راه اندازی سریع» و دسته ای از جلوه ها و فیلترها برخوردار است.

اگرچه این ها کیفیت تصویر عکس های گرفته شده را به هیچ وجه بهبود نمی بخشند، اما ضمیمه های خوشایندی هستند که لذت انتخاب گزینه ها برای کاربران ایراد گیر را فراهم می کند.

دوربین Xperia Z قادر به ضبط ویدئوهای فول HD با کیفیت 1080p دارد. این گوشی اعتبار دوربین خود را با اجازه دادن به عکسبرداری کاربران حین ضبط ویدئو بالا برده است.

اگرچه این عکس های وسط ضبط کردن به 1 مگا پیکسل محدود می شوند ولی در عمل نتایج به دست آمده معقول است و ضمیمه خوشایندی به لیست ویژگی های گوشی اضافه می کند.  

در زیر دو نمونه عکس گرفته شده توسط دوربین sony z را مشاهده می کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم