برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Sony Xperia Z1 Mini-Compact - LIS1529ERPC

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری سونی اکسپریا Z1 Mini در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با گارانتی مهلت تست.

  • ظرفیت: 2300mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.8v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: LIS1529ERPC
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 170,000 تومان
280,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>3 امتیاز ماکروپوینت 3 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل Sony Xperia Z1 Compact

گوشی Xperia Z1 Compact سونی که در سال 2014 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی لیتیومی با ظرفیت 2300 میلی آمپر ساعت است که وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 4.3 اینچی گوشی را برعهده دارد. ظرفیت باتری این گوشی به ترتیب 700 و 300 میلی آمپر ساعت کمتر از گوشی های 5.0 و 4.6 اینچ Xperia Z1 و Z3 Compact است. همزمان با این گوشی اپل از آیفون 6 خود رونمایی کرد که نمایشگر 4.7 اینچ و باتری 1810 میلی آمپر ساعت داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر بدست آمد.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 20 ساعت و 42 دقیقه است که زمان خوبی می باشد. مثلا باتری گوشی آیفون 6 که همزمان با گوشی فوق عرضه شد حدود 7 ساعت مکالمه ی 3G کمتری دارد. زمان مکالمه ی 3G گوشی Z1 نیز حدود 15 ساعت است. بنابراین اگر با گوشی تان زیاد مکالمه می کنید، احتمالا باتری این گوشی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

اگر گوشی تان را با شبکه ی تلفن 3G در حالت Standby قرار دهید باتری آن حدود 25 روز دوام خواهد آورد که زمان خیلی خوبی می باشد. اگر از شبکه ی تلفن 4G استفاده کنید نیز باتری گوشی تان به مدت 23 روز در حالت Standby دوام می آورد. هم چنین در صورت استفاده از شبکه ی تلفن عادی این زمان به 28 روز خواهد رسید که زمان فوق العاده خوبی است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی آیفون 6 حدود 11 روز است. در واقع کمتر گوشی را می شناسیم که قادر باشد حدود 30 روز در حالت Standby دوام بیاورد که خوش بختانه گوشی فوق این ویژگی را دارد.

زمان وب گردی با این گوشی حدود 12 ساعت و 40 دقیقه است که زمان خوبی می باشد. این زمان برای باتری گلکسی S6 حدود 11 ساعت می باشد. زمان وبگردی با گوشی آیفون 6 نیز حدود 10 ساعت و 30 دقیقه است. بنابراین گوشی فوق از نظر وبگردی عملکرد قابل قبولی دارد و انتظارات کاربران را برآورده خواهد کرد.

یکی دیگر از پارامتر های موثر در مورد باتری ها زمان گوش دادن به موسیقی با آنها است که باتری گوشی فوق در این زمینه عملکرد عالی دارد و شما می توانید تا 94 ساعت با آن آهنگ گوش دهید. برای مقایسه این زمان برای گوشی های گلکسی S6 و آیفون 6 به ترتیب 49 و 50 ساعت هستند.
اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری این گوشی در این زمینه تا 10 ساعت دوام می آورد که عملکرد خوبی است. زمان ویدئو دیدن با گوشی آیفون 6 حدود 1 ساعت کمتر است. بنابراین برای ویدئو دیدن با این گوشی مشکلی نخواهید داشت و انتظارات شما برآورده خواهد شد.

از نظر زمان دوام گوشی نیز باتری آن تا 65 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 3 روز دوام خواهد آورد که واقعا خارق العاده است. پایداری باتری گوشی Z3 Compact حدود 101 ساعت است که نسبت به گوشی فوق عملکرد بهتری دارد. این زمان برای گوشی آیفون 6 حدود 61 ساعت است.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 10 ساعت دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند. باتری این گوشی در زمینه ی مکالمه، موزیک گوش دادن و پایداری در حالت Standby عملکرد خیلی خوبی دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2300mAh

مدل باتری

LIS1529ERPC

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

600 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

20 ساعت و 42 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت

زمان پخش موزیک

94 ساعت

زمان وب‌گردی

12 ساعت و 37 دقیقه

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-11-20
خریدار

سلام من باطری رو خریدم باطری کیفیت بسیار بالای داشت
واقعا بسیار بالا بود کیفیتش. من خیلی راضی بودم از خریدم و اینکه الان حدود 3 روز شارژ رو نگه میداره.
سرعت ارسال عالی بود.
فقط اینکه قیمت یه مقدار بالا بود.... که این خیلی ناراحت کنندست و حدامکان هزینه پست رو میتونستید رایگان کنید.

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما در میان گذاشتید و خوشحالیم از اینکه از کیفیت باتری راضی بودید و رضایت شما رو جلب کرده.

کالای اورجینال بالطبع قیمت بالاتری نسبت به سایر کیفیت های موجود در بازار داره و این اطمینان خاطر به شما داده می‌شود که تمام تلاش مجموعه ماکروتل در جهت رعایت حال کاربران محترم و ارائه‌ی کالای اورجینال با مناسب‌ترین قیمت هست.

با سپاس از اعتماد و همراهی شما.

5.0
1399-10-27

سلام
1_ قبل از ارسال باطری رو تست میکنید و بعد ارسال میکنید؟
2_اگر مدتی بعد باتری به مشکل بر خورد تکلیف چیه؟
3_کیفیت باتری ها چطور هست؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

برای تست باتری روش خاصی وجود نداره و امکان تست باتری قبل از ارسال وجود نداره باید روی گوشی تست بشه.

باتری شامل 7 روز مهلت تست و 30 روز گارانتی تعویض هست و اگر باتری معیوب باشه همون چند روز اول نشون میده که شامل گارانتی میشه.

باتری‌ بهترین کیفیت موجود در بازار هست و بهتر از این کیفیت تولید نمیشه.

5.0
1398-04-05

سلام یه سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین پشت این باتری یه مدار شکلی سیاه چسبیده بهش اونم رو باتری می فرستید یا اونو باید جدا بخرم

پاسخ از ماکروتل : بله روش هست اما میتونید از روی باتری خودتون باز کنید بچسبونید روی باتری جدید چیز خاصی نیست اون

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم