برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Sony Xperia SP

باتری سونی اکسپریا SP با ظرفیت 2370 میلی آمپرساعت از نوع لیتیوم یون

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
105,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی Sony Xperia SP

به تازگی سونی اکسپریا اس پی (Sony Xperia SP) را مورد نقد و بررسی قرار دادیم و حالا تست باتری آن را نیز انجام داده و آماده ایم تا آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

باتری سونی اکسپریا SP

از بسیاری جهات برادر جوان‌تر اکسپریا زد (Xperia Z) و اکسپریا زد ال (Xperia ZL) یعنی اکسپریا اس پی (Xperia SP) شباهت بسیاری به آن‌ها دارد.

همانند آن‌ها از پردازنده جی پی یوی آدرنو 320 (Adreno 320 GPU) بهره می‌برد اما برای مصرف باتری کمتر استفاده از صفحه 1080 در این گوشی صرف نظر شده است. بسیار خب بیایید ببینیم این گوشی در تست‌ها چه حرفی برای گفتن دارد.

مشخصات اکسپریا اس پی مانند پرچمدار سال گذشته سونی است و به نحوی آن را تبدیل به یک گوشی میان رده کرده است.

این گوشی دارای صفحه نمایشی 4.6 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل است و در کنار آن از پردازنده سی پی یو (CPU) دو هسته ای 1.7 گیگاهرتزی مدل Krait بهره می‌برد

حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است و در آن از رم 1 گیگابایتی استفاده شده است. همچنین باتری این گوشی مانند باتری sony xperia zl دارای ظرفیت 2370 میلی آمپری است.

با این وجود سونی ادعا کرده است که زمان مکالمه این گوشی بهتر از اکسپریا زد ال است احتمالا به این خاطر که از سی پی یوی (CPU) دو هسته در این دستگاه استفاده شده است.

تست مدت زمان مکالمه ما نتایج بسیار خوبی نشان می‌دهد و اکسپریا اس پی را با مدت زمان مکالمه‌ای نزدیک به 20 ساعت رده بندی می‌کند. مقداری که برای شکست دادن دو پرچمدار دیگر سونی یعنی اکسپریا زد و زد ال که به خودی خود ارقام خوبی به جا گذاشته بودند کافی است.

زمان مکالمه با باتری Sony SP

حال نوبت به تست مدت زمان وبگردی می‌شود. در این تست اکسپریا اس پی درست بین دو پرچمدار سونی قرار می‌گیرد و هر سه این گوشی‌ها در این تست عملکرد متوسطی در شارژدهی حین وبگردی از خود نمایش می‌دهند.

تست زمان وب‌گردی سونی SP

در تست مولتی مدیا سونی اکسپریا اس پی با پخش بی وقفه هفت ساعت و نیم ویدیو، موفق به شکست مجدد دو پرچمدار دیگر سونی می‌شود. دلیل این امر به احتمال زیاد به خاطر تعداد پیکسل‌های استفاده شده در این دستگاه است که به مراتب از دو پرچمدار دیگر سونی کمتر است.

تست مولتی مدیا باتری سونی اکسپریا SP

مصرف باتری این گوشی در حالت آماده باش (Standby) نیز از اکسپریا زد و زد ال کمتر بود و در نهایت به اکسپریا اس پی (Xperia SP) کمک کرد تا به مدت زمان نگه داری بسیار خوب پنچاه و یک ساعت برسد.

این به معنی است که با یک ساعت مکالمه، یک ساعت وبگردی و یک ساعت پخش ویدیو در هر روز پس از 51 ساعت نیاز به شارژ مجدد گوشی دارید.

اکسپریا اس پی مانند دو پرچمدار دیگر سونی نیز دارای حالت stamina برای باتری غیر قابل تعویض خود هست که فعال کردن آن می‌توانید مصرف باتری بسیار بهتری را تجربه کنید.

مشخصات باتری سونی SP

خرید باتری اصلی سونی اکسپریا SP با قیمت مناسب، مهلت تست و گارانتی در فروشگاه اینترنتی ماکروتل

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2370mAh

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

734 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

19 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم